نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرده برداری سرمربی فجرسپاسی از تبانی در لیگ یک/ فهمیدند شرف بازیکنان ما خریدنی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فجر سپاسی یکی از تیم هایی است که در لیگ یک شانس صعود به لیگ برتر دارد. این تیم در هفته سی و یکم بازی ها در خانه تیم آرمان گهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا هم چنان مدعی صعود به لیگ برتر باقی بماند.

علی اصغر کلانتری، سرمربی فجر سپاسی در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها در مصاحبه ای از تبانی در لیگ یک پرده برداری کرد و به صراحت گفت تبانی و اتفاقات ناپسند در لیگ یک وجود دارد. بخش هایی از مصاحبه او را می خوانیم:

*در هفته‌های گذشته اتفاقاتی دیدیم که ما را خیلی آزار داد. یک تیم مدعی در یک مسابقه باید شکست می‌خورد، اما سه امتیاز را به این تیم دادند. هفته بعد هم رقیب این مدعی در زمین ایستاد تا تیم مذکور پیروز شود. مسائلی چون شرط‌بندی، تبانی و تکیه به اهرم قدرت باعث شده است امتیازاتی نصیب برخی تیم‌ها شود که حق آنها نبوده. فجر نیم امتیاز این‌چنینی هم نگرفته است و چنین امتیازاتی را نمی‌خواهیم.

*برای رسیدن به لیگ برتر نمی‌خواهیم پول‌های نامشروع رد و بدل کنیم و پول در خون بزنیم. برخی آقایان چنین کارهایی می‌کنند و در همین دنیا تاوان آن را می‌دهند. شب قبل از مسابقه چند هفته پیش، از یک تیم بالای جدولی با بازیکنان ما تماس گرفتند و به آنها پیشنهاد دادند تا ذهن بازیکنان را درگیر کنند. مربی به بازیکن ما گفت من سال بعد تیم دارم و تو در تیم من هستی، خودت را اذیت نکن!

پره برداری سرمربی فجر سپاسی از تبانی در لیگ یک/ فهمیدند شرف بازیکنان ما خریدنی نیست

*یک سرمربی و یک مربی چنین کاری کردند، اما فهمیدند که شرف بازیکنان فجر خریدنی نیست. نام و شماره تلفن این افراد را به کمیته اخلاق ارائه کردیم و منتظریم ببینیم مدیران این کمیته چه می‌کنند. از همین جا به این مربیان که کثافت‌کاری می‌کنند، می‌گویم به جایی نمی‌رسید و قصری که می‌سازید، روی سرتان خراب می‌شود.

*در فاصله دو هفته تا پایان لیگ دسته اول، مدیرعامل و دلال یک تیم بالای جدولی در شیراز اردو زدند و با بازیکنان ما صحبت کردند. آنها به بازیکنان گفتند مراقب خودتان باشید و مصدوم نشوید تا نیم‌فصل شما را جذب کنیم! ارقامی حد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای یک فصل پیشنهاد می‌دادند، اما باشگاه فجر سپاسی چنین پرداختی‌هایی ندارد و همه افراد در باشگاه مانند من، با عشق کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    خوب مشخصه که کیسه کش ها تو لیگ یکم دارن خرابکاری می کنند اون عنایتی و روانخواه هستند که تکلیفشون معلومه روانخواه قبلا هم به خاطر دلالی کنار گذاشته شده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی