نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تصویری از تئوریسین فوتبال جهان قبل از اخراج از تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تومیسلاو ایویچ از تئوریسین‌های برجسته فوتبال دنیا که مدتی هم سرمربی تیم ملی ایران بود قبل از آغاز جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه از سمت خود برکنار شد!

خبرورزشی - تیم ملی ایران با سرمربیگری تومیسلاو ایویچ یکی از تئوریسین های برجسته فوتبال دنیا قصد داشت راهی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه شود اما در واپسین روزهای آماده سازی تیم ملی برای سفر به فرانسه، این مربی بزرگ را از کار برکنار کردند.

تیم ملی که در کشور ایتالیا اردو زده بود در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم آ اس رم با ۵ گل شکست خورد و همین مسئله باعث شد مسئولان فدراسیون فوتبال جلال طالبی را جایگزین  ایویچ کنند. این عکس مربوط به یکی از تمرینات تیم ملی با سرمربیگری تومیسلاو ایویچ است و دکتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان دستیار، او  را همراهی می‌کند.

حمید استیلی، علی اکبر استاد اسدی، نعیم سعداوی و علی لطیفی نیز در تصویر دیده می شوند.

اینجا ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    اون دوستمون که بغل دستشه ،زیرآبشو زدکه خودش سرمربی بشه که طالبی شد
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    تیم ملی در ایتالیا مقابل تیم آ اس رم با 7 گل شکست خورد (1-7)
  • نادی الکیسه IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    جلال طالبی میدونیم از کدوم مکتبه ولی واقعاً تاسف بار بود مربی مثل ایویچ رو اخراج کردن جلال طالبی رو نشوندن رو نیمکت تیم ملی در جام جهانی۹۸!! جلال طالبی چه روزمه ای داشت؟ الان کجاس؟!
  • ح یعقوبی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    فدراسیون وقت در حق زنده‌یاد ایویچ سرمربی وقت تیم‌ملی نامردی کرد، براساس پیشینه گذشته است که اکنون می‌خواهیم اون رفتار غیرحرفه‌ای و حتی غیراخلاقی را با اسکوچیچ تکرار نکند. خدا نسل و ریشه مافیا و دلالانِ فوتبال ایران را بخشکاند.
  • اصغر IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    این شکست به خاطر جابجایی بازیکنان بود..یعنی بیشتر بازیکنان در پست عیرتخصصی بازی کردن.تا تیم های حریف ایران در جام جهانی نتونن آنالیز مثبت داشته باشن.. کلا روال کاری ما اینه که قدر خوب‌ها را نمیدونیم...الان اسکوچیچ رو کلا نمیفهمم.تیم در این ۴ بازی فقط روی توان و قدرت بچه‌ها بود که درخشید وگرنه هیچ تاکتیک خاصی معلوم نبود.نمیدونم چرا فقط دنبال کروات‌ها هستیم.بابا این همه مربی خوب در جهان. خدا کنه ابروی تیم و بچه‌های تیم حفظ بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی