برخورد گرم مجیدی با فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از استراحت یک روزه بازیکنان در مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی برگزار شد که تعدادی از پیشکسوتان این تیم با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کردند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال، جواد قراب عضو اسبق هیات مدیره، محمد نوری  و امیر حسین صادقی بازیکنان اسبق این تیم با حضور در تمرین امروز آبی پوشان با فرهاد مجیدی و بازیکنان دیدار و گفت و گو کردند.

سرمربی تیم استقلال بعد از حضور این نفرات به استقبال آنها رفت و برخورد گرمی با میهمانان تمرین تیمش داشت. همچنین فتح الله زاده در اوایل تمرین به داخل زمین چمن رفت و برای بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال صحبت کرده و از آنها خواست تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام دادند.

فتح الله زاده در تمرین استقلال

وریا غفوری که گفته می شد به دلیل مصدومیت ممکن است به بازی با آلومینیوم نرسد در تمرین امروز حضور داشت و در کنار سایر نفرات این تیم در کارهای تاکتیکی شرکت کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در اراک میهمان شاگردان علیرضا منصوریان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    Majidi ra dar chand bazy dighar biroun mikonand dorost mesleh Khatiby
    • مرتضی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      دون پاشید برای مدیرعاملی فصل بعد و دولت بعدی
  • خانواده استقلال ! IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    خانواده یعنی این ! مطمئن هستم امروز روح منصورخان و ناصرخان شاد شده و به ما لبخند خواهند زد امنیت و دفاع از کیان خانواده یعنی همین حمایتها همین پشتیبانی ها دلگرمی بچه ها فقط و فقط با پول و پشتیبانی مالی نیست که آنهم جای خود را دارد اما همیشه بزرگان و بزرگترها چه مدیران قدیمی و بازنشسته و پیشکسوت چه بازیکنان و مدیران با سابقه و پیشکسوت و چه هواداران دلسوخته و خیرخواه باید پای کار باشند درسته که همه روزهای سخت و مشکلی را میگذرانیم اما اصل مهر و محبت و همبستگی و حمایت در همین روزهای سخت معنا و مفهوم پیدا میکند مطمئنا افرادی که آگاهانه یا ناخودآگاه یا از سر ناجوانمردی و کینه با استقلال سرجنگ دارند وقتی این اتحاد و یکدلی را ببینند در رفتارشان تجدید نظر خواهند کرد پرچم آبی تیم پرافتخار استقلال با همین رفاقتها و گذشتها تا به امروز دست به دست همواره در اهتزاز بوده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی