نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اشتباه داوری باعث شکست ما مقابل پرسپولیس شد/ با این حال به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به پرسپولیس‌ها این پیروزی را تبریک می‌گویم، اما اشتباه داوری باعث شد ما ببازیم و سه امتیاز به پرسپولیس داد.

علی علیزاده در مورد شکست تیم مس رفسنجان مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه اشتباه داوری باعث شد بازی را واگذار کنیم. در یک ماه گذشته ربیعی تلاش کرد سیستم بازی تیم را عوض کند و موفق هم بود. تیم ما با ارائه یک بازی شناور عملکرد خوبی در بازی با تیم پرسپولیس داشت، ولی اشتباه داوری باعث شد عبدی با دست توپ را جلوی پای خود انداخته و تک گل بازی را وارد دروازه ما کند.

وی داور را در صحنه گل تیم پرسپولیس مقصر دانست و تصریح کرد: با این حال به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، ولی اشتباه داوری باعث شد بازی را واگذار کنیم. اگر آن اشتباه رخ نمی‌داد چه بسا تیم ما برنده از میدان خارج می‌شد چرا که زمان داشتیم. از سوی دیگر اگر آن ضربه سر قاضی گل می‌شد همه چیز تغییر می‌کرد و این حرف‌ها پیش نمی‌آمد. شاید حتی اگر اشتباه داوری رخ نمی‌داد حداقل با یک امتیازاز بازی خارج می‌شدیم.

مدیر فنی تیم مس با اعتراف به این که بازی سختی بود خاطرنشان کرد: بازی مقابل تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی برخی دیگر از بالانشینان سخت است. بهترین خط حمله را در حال حاضر تیم پرسپولیس دارد. بازی کردن مقابل این تیم راحت نبود. نمی‌توان گفت ما بدشانس بودیم بلکه باید گفت مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم و تا دقایق زیادی از بازی مساوی بودیم. به شکلی بازی کردیم که با وجود مهاجمان زهر دارد یکی دو موقعیت بیشتر نداشتند.

علیزاه با انتقاد از عملکرد داور و تاثیر تصمیمش در نتیجه بازی تصریح کرد: وقتی تیم داوری اشتباه می‌کند معلوم است تیمی که ۸۰ دقیقه خوب بازی کرده و عملکرد خوبی دارد صدمه می‌بیند. عملکرد داور در بازی تاثیر گذار بود و سه امتیاز به پرسپولیس داد. نمی‌خواهم بیش از این در مورد داوری صحبت کنم بازی فوتبال این اشتباهات را دارد.

وی به بازی‌های آینده اشاره کرد و ادامه داد: ما به فکر سه امتیاز بازی با فولاد خوزستان هستیم و امیدوارم بازی خوبی ارائه داده و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. سعی تلاش ما این است در شش هفته باقی مانده امتیاز بگیریم و با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم. همه بازی‌ها سخت است، ولی بازی با تیم‌های هم ترازمان راحت‌تر است. البته نمی‌گویم فولاد هم قد و قواره ما است، اما تیم‌هایی در جدول هم سطح ما هستند که می‌توانیم از آنها امتیازات خوبی بگیریم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید مادریدیستا IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    طرف ده بار گفت اشتباه داور بعد باز میگه نمیخام زیاد بهش بپردازم، نمیدونم اینا خودشونو میخان گول بزنن یا مردم رو، آخرین تصویری که از گل پرسپولیس اومد از پشت دروازهء مس بود که مشخصا توپ بعد از کنترل سینهء عبدی حداقل یک متر با دستش فاصله داره و تصویر روبروی کمک داور که باعث این همه کارشناسی مقرضانه شد رو نفی کرد ، از اول هم معلوم بود برخورد توپ به دست عبدی ازون زاویه خطای دید بود!!!
    • ا.ع IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      اولٱدوست عزیز نه این مسئول بلکه امروزه یادگرفتندکه برای مطرح شدن اسم پرسپولیس رابیارندحتی اگه توهین هم بشنوند دومٱدرخت پربارهمیشه بیشترسنگ میخوره
  • شمسعلی AE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    آقای علیزاده شما باید از همان نیمه ی اول ۱۰ نفره می شدید آنگاه پرسپولیس روزگارتان را سیاه می کرد گلم که خوشبختانه همه ثابت کردند که سالم سالم بوده پس پرسپولیسی ها سکوت کرده اند شما هم اینقدر پر رو نباشید
  • منطق IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    بابا اینا دیگه خیلی پر رو تشریف دارن )))))))))
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    رسانه های مغرض بیوجدان خوب موفق شدند جو درست کنند. خود مسی ها هم باورشون شده خب همونموقع اعتراض میکردید مشکل بینایی داشتید همتون؟! اگه اشتباهی هم وجود داشت اخراج نکردن بازیکن مس بود.
  • جک تری دی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    جلو شله زرد هم اینجور خودتون رو میکشدین برای گرفتن امتیاز ... همه اعتراف کردن با فیلم جدیدی که اومد که هند نبوده فقط دنبال توجیح شکست باشید
  • حامد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    چرا چرت میگی مرد حسابی؟؟؟ کی تو ایران یه مدیر مسئولیت شکست و قبول میکنه بالاخره؟؟ بازیکنت ۶۰ دقیقه اضافی بازی کرده و ۱۰ نفره احتمال شکست سنگینتون زیاد بود. اون صحنه گل هم که همه گفتن هند نبوده. دوربینم اینو نشون داد. ولله اگه هند بود مدافعانتون و علی الخصوص دروازه بانتون اعتراض میکردن. حتی دستشونم نبردن بالا. بعد بازی هم حرف تو دهن دروازه بانتون گذاشتید که بره مصاحبه کنه هند بوده! اگه دیده توپ خورده به دستش چرا همون موقع ندوید سمت داور! جالبه تو مملکتی زندگی میکنیم که خیلیا ادعای مسلمونی دارن و راحت دروغ میگن!
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    خیلی جالبه ، کسی به این نکته اشاره نمی کنه ک بعد یازی لنگ و فولاد ک یه پنالتی به ضرر لنگ گرفته شده ، علیرغم اینکه در همون یازی چندصحنه به ضرر فولاد گرفته شد و لنگ هم بازی رو برد ولی کمیته داوران سریع یک بیانیه داده در مورد اشتباه داوری و پوزش از باشگاه لنگ ؛ حرکتی ک هیچوقت سابقه نداشته چون اینطوری هر هفته باید چندتا بیانیه و عذرخوایی از برخی تیم ها میشد؛ در همون روز من در سایت خبرورزشی کامنت گذاشتم ک با این بیانیه ، لنگ از نظر داوری کلا و 100 در صد گارانتی شده چون داوران از ترس این مورد هیچ ریسکی نمیکنن و تماما جوری داوری میکنن بدور از گزند عوارض ناشی از همچین بیانیه ای . دقیقا هم همچین اتفاقی افتاد و بعد اون شما یک صحنه مشکوک داوری بضرر لنگ ندیدید ک ندید. الیته اشتباه داوری جزیی از مسایقه است و وزیر هم ک اصلا گل نمیزنه
  • حسین 021 IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    اینکه لنگ از داور سه امتیاز کادو میگیره خیلی طبیعیه همه داریم به این زشتی لجن بار عادت میکنیم، دست هم جزئی از پا حساب میشه ولی فقط برای بازیکنان لنگ، هند وحید امیری دردربی رفت و یادمون نرفته، و ماست مالی میثاقی با سایر عوامل، هفته بعد عین همین صحنه برای تیم های دیگر پنالتی اعلام شد،گل افساید بازی با نساجی، پنالتی دیقه 2 وحید امیری روی قائدی،محرومیت منشا قبل بازی پرسپولیس و مخرومیت دوباره قلعه نویی، اخراج بازیکن گل گهر در روز بازی کاملا الکی، بریده شدن سر فولاد در تهران، همه اینها به تنهایی 12 امتیاز به لنگ هدیه داده شد حالا بماند 50 به 50 هایی که کاملا مال سوگلی بابا مسعود و تو 90 دیقه بشدت تاثیر گذاره
  • ع ااف IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    &بازی قبل باسپاهان همینطوربازی کردین
  • صادق RU ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    درصد تملک توپ و تک به تک شدن با دروازبان مس نشانه چیز پر سپو لیس حکم مطلق بازی بود . با سپاهان گاو بندی کردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی