پرسپولیس با نیمکت خالی تا فینال رفت کار وزیر بود؟/ در دروازه را می‌توان بست ولی دهن مردم را نه
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی معتقد است تمامی تیم‌های لیگ یکی باید به این تیم احترام بگذارند.

محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیروزی این تیم در برابر مس رفسنجان گفت: پرسپولیس یک گام بلند برای قهرمانی در این فصل برداشت. شما اگر به دنبال آن هستید که در لیگ قهرمان شوید باید در بازی خارج از خانه خود بتوانید نتیجه بگیرید. که خدا را شکر پرسپولیس در یک بازی خارج از خانه با توجه به شرایط چمن ورزشگاه و از طرفی نبود چند مهره کلیدی این تیم آن هم درحالی که سپاهان با تمامی بازیکنان خود از پس فولادی که چند بازیکن مصدوم داشت بر نیامد، توانست یک پیروزی ارزشمند در رفسنجان کسب کند و مسیر را برای قهرمانی خود هموار تر کرد. 

وی افزود:‌ از حالا قهرمانی دست خود پرسپولیس است و آنها ۶ بازی حساس و فینال گونه در لیگ برتر دارد و هیچ حریفی را نباید دست کم بگیرد و بازیکنان باید به خوبی انگیزه خود را حفظ کنند تا بتوانند به قهرمانی برسند. 

نصرتی در مورد عملکرد مهاجمین پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس همانند نیم فصل نخست دیگر دغدغه مهاجم و گلزن ندارد و با حضور آل کثیر، مغانلو و عبدی خیال این تیم و هواداران بابت گلزنی راحت شده است و پرسپولیس دیگر دغدغه ای در خط حمله خود ندارد.

او در خصوص عملکرد مهدی عبدی گفت: مهدی عبدی یک گل در کلاس جهانی زد و به او تبریک می‌گویم. درست از که عالیشاه پاس خوبی به عبدی داد اما او توپ را به زیبایی کنترل کرد و با یک ضربه زیبا دروازه مس را گشود. او به طور حتم آینده درخشانی دارد و باید بیش از این قدر خودش را بداند و تمرین و تمرکز بیشتر هم به خود هم هب پرسپولیس کمک کند.

نصرتی در این خصوص که برخی موفقیت های پرسپولیس را به عوامل دیگر و حمایت همه جانبه از این تیم ربط می‌دهند  بیان کرد: حرف همیشه هست. برخی می خواهند ضعف خود را پنهان کننده بهانه می‌آورند. پرسپولیس با نیمکت خالی تا فینال رفت آنجا هم وزیر و دولت حمایت کرد؟ به قول قدیمی ها در دروازه را می‌توان بست ولی دهن مردم را نه. بهتر از دوستان به جایی بهانه تراشی روی کار خود تمرکز کنند و به موفقیت برسند.

نصرتی درباره ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی نیز اظهار داشت: بهترین تصمیمی بود که می‌شد گرفت. به پاس زحماتی که ایشان در این مدت کشیده و نتیجه گرفته است کمترین حقش این بود که به کار خود ادامه دهد. از طرفی وقتی بازیکنان از عملکرد وی رضایت داشتند و با او رابطه خوبی دارند چرا باید سرمربی را عوض کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در پایان در مورد وضعیت این تیم گفت: تمامی تیم های لیگ یکی باید به جوان ما احترام بگذارند و برای آنها کلاه از سر بردارند. نزدیک ۱۰ تا ۱۵ بازی است ما جوان های را بازی می‌دهیم که تنها ۱۹ تا ۲۰ سال دارند. ما با پنجره بسته و شرایطی که همه می‌دانند بهترین نتیجه را گرفتیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    شما بخاطر جعل قرارداد نیفتادید دسته دو کار بابا مسعود بود ..وزیری ک نگذاشت تیم استقلال شکایت کنه به فیفا و بخاطر پیگیری توفیقی اخراجش کرد
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    دوستان عزیز لنگی و خبرورزشی محتـــــــــــــــــــــــــــــرم ، چرا مسایل را وارونه و ساده لوحانه مطرح می کنید؟؟؟ کسی نمیگه وزیر گل میزنه یا لنگ رو مستقیما قهرمان کرده ، نه عزیزان خودتون هم بهتر میدونید حرف ما چیز دیگه ایه. حرف ما اینه که بهای علاقه قلبی و حمایت از لنگ برابر شد با نابودی استقلال ک کاملا برنامه ریزی و مهندسی شده بود . اینکه توی این هشت سال یک مدیر لایق و شایسته و استقلالی مدیرعامل باشگاه نباشه اتفاقیه ؟؟؟ امثال منزوی جویباری فتح االه زاده و ... نمیتوتستن حداقل یک سال مدیر استقلال باشند ؟؟؟ ورزشگاه مجهز و استاندارد شهید کاظمی ک از روز اول به نام ناصرحجازی توسط شورای هشهر تهران نامگذاری و کلنگ زنی شده رو با دخالت وزارتخانه ورزش و همدستی خیانت بار افشارزاده مدیرعامل وقت میدن به لنگ و ورزشگاه بلااستفاده و با چمن مصنوعی رو میدن به استقلال ، این تیم 4-5 ساله به لطف وزیر محل تمرین و بدنساز ی نداره ، چهارماه نتوستن حضور یک سرمربی موفق خارجی توی استقلال رو تحمل کنن در حالیکه لنگ یه دهه حضور مربیان خارجی گرانقیمت مث بگوویچ ؛اری هان و دنیزلی ( 2بار ) ، وینگادا و خوزه پرتقالی داشت
    • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      شماها که انقدر میگید وزیر پرسپولیسیه و اینا چرا با خصوصی سازی تیمتون موافقت نمیکنید؟ناراحت میشید برای این که دیگه از پاداس های پرسپولیس نمیتونید استفاده کنید؟
  • شمسعلی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    آره ،وزیر گل نمیزنه! وزیر پول میلیاردی میده برای خرید بازیکن، وزیر مدیر تعیین می‌کنه برای ریشه کن کردن تیم حریف ، وزیر وقتی میبینن حریف خارجی نداره فشار میاره که قانون منع جذب مربی خارجی اجرا بشه ، وزیر حمایت اسپانسرهای قوی رو برای تیم مورد علاقش جلب میکنه. وزیر دقیقاً گل نمیزنه ، گل میکاره! این حرفها رو ول کن اسطوره!
  • علی فوتبالی ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    بله که تا فینال رفت کار وزیر بود. مگر میشود تیمی با این همه بازیکن ملی پوش و امکانات و حمایتهای 2 وزارتخانه به فینال نرود. تا کی میخواهید سرتان را زیر برف بگذارید.شرم کنید
    • استق IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      شما با اونهمه بازیکن از پاختاکور باختید و حذف شدید. عرضه ش رو داشتید صعود میکردید ب مرحله بعد ولی از اونجا که همه کیسه کشا بی عرضه ن نمیتونید صعود کنید و وزیر و همه اینا رو جلو میکشید چون عرضه ندارید.
  • افشين فرشچي IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    البته دستانش چندان خالي هم نبود!
  • کیوان ارجمند US ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    نقل است آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه درست نقل همین آقای شیثنصرت است
  • حسین 021 IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    ؟؟!!!!!! اینا صرفا بخاطر اینکه میگه سپاهان با ترکیب کامل بود در حالیکه 4 تا مصدوم و محروم ترکیب اصلی و داشت، گل عبدی!!!!؟؟ توپ و با دست استوپ کردن و جلوی پا انداختن و هر اماتوری بلده،شما اجالتا شیث و دریاب!! با همین داوری ها هر سال جام مفت اوردین، 3 امتیاز همین بازی و نساجی و دربی و گل گهر و... سوپر جامی که‌ 10 سال مسکوت موند تا همه یادشون بره لنگ تو سوپر جام شرکت نکرد و... سال 87 و اگر تو یادت رفته ما نه! اما اسیا! تو سالی که با برانکو فینالیست شدین ایا سر استقلال بریده نشد؟؟ شفر برای تمدید سال بعد 6 بازیکن رو قطعی میخواست بعلاوه لیست خرید 5 نفره،امید نورافکن و ابراهیمی،مجید حسینی، طارق همام، تیام، جپاروف هر 6 نفر بدون استثنا فروخته شدن، بازیکنی هم طبق لیست شفر خریداری نشد و تیم در تابستان حذف شد، ولی پرسپولیس کاملا با ترکیب کامل لیگ وارد اسیا شد دقیقا مثل امسال، بعد از حذف از حذفی و گریه یحیی رسول پناه 6 تا بازیکن تاپ برای لنگ خرید و اسنقلال بدون سرمربی و با پنجره بسته به اسیا رفت، برای تیم ملی پرواز چارتر تهیه نشد که بشدت نیاز به امیتاز برابر کره داشت و باعث شد صدای کیروش در بیا...
  • شیث رضایی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    محمد نصرتی، حضور در تلویزیون . مصاحبه و.... دنبال پست و مقام هستی؟ بد موقعی شروع کردی به تعریف از وزیر. ایشون دارن تشریف می برن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی