نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
۳ |
۵
واکنش سفیر ایران در کرواسی به ابقای اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سفیر ایران در کرواسی گفت: اعتماد و احترام ملت ایران سرمایه بزرگی برای اسکوچیچ است.

فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی اعلام کرد که همکاری با دراگان اسکوچیچ سرمربی کُروات تیم ملی ادامه خواهد داشت. به این ترتیب اسکوچیچ در مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم روی نیمکت ایران می‌نشیند.

اسکوچیچ در مرحله دوم موفق شد در چهار بازی متوالی برابر هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق پیروز شود و ایران را به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله سوم کند.

پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی با استقبال از ادامه کار این مربی کُروات نوشت: «دراگان، دوست خوبم! اعتماد و احترام ملت ایران برای تو سرمایه بزرگی برای تکرار پیروزی‌ها است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدرضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    دقت داشته باشید که دلار در زمان ایشون ۱۰۰۰ تومن بود و ۱۳ میلیارد تومن معادل ۱۳ میلیون دلار و امروزه ۳۱۴ میلیارد تومنه. یعنی هرچی استقلال پرداخت میکنه تموم نمیشه. دلیل اینکه مدیران استقلال بدهیها رو گردن فتح ا... زاده میندازن همبن رقم نجومیه . اما ماشاا... جناب شوالیه کم نمیاره و مدام از کمپ حجازی میگه که هم معارض داره ( یعنی افرادی هستن که سند دارن که مالک قسمتهایی تز کمپ هستن) و ۶م به شرط و شروط واگذار شده و تاریخ داشته . شرطش این بوده که استقلال تا تاریخ مشخصی اونجا رو بسازه ولی چون معترض داشته قوه قضایه مانع ساخت و ساز شده به عبارت دیگه روغن ریخته رو نذر امام زاده کردن
  • شاهرخ خان: IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    کامنت اول: فتح‌الله‌زاده: "کل بدهی‌ای که من باید پرداخت میکردم و سازمان تربیت بدنی تعهدش را داده بود ۱۳ میلیارد تومان بود که در این شرایط پولی نیست". جناب شوالیه شیاد ۱۳ میلیارد تومن با دلار ۳۵۰۰ تومن اون موقع (قیمت دلار در اون مقطع زمانی بین ۳۲۰۰  تا ۳۵۰۰ تومن بوده) امروز میشه ۳۷۱۴۲۸۵ دلار. حالا ای عددو ضربدر ۲۵۰۰۰ تومن کن ببین چقد میشه؟! ==================================================================== فتح‌الله‌زاده: "ما یک زمین به نام استقلال کردیم و سند آن هم خورد که یک‌ هزار میلیارد تومان قیمت دارد اما هیچکس از این موضوع یاد نمیکند". جناب شوالیه شیاد بهتره بفرمائید پول اون زمینو از کجا آوردید؟ ما به شما تهمت نزدیم و در قالب عدد و رقم ثابت کردیم که شما عامل بدبختی استقلال هستید. در ضمن ترسی هم از اون دنیا نداریم چون مقدار آدرنالین خونمون بالاست. ====================================================================
  • شاهرخ خان: IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    مدیر محترم سایت خبر ورزشی گویا خبر "اظهارات نگران کننده مجیدی در گفت‌وگو با مدیر استقلالی/ کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در انتظار آبی‌ها!" رو حذف فرمودین چون وقتی روش کلیک میکنم خبر "واکنش سفیر ایران در کرواسی به ابقای اسکوچیچ" بالا میاد. در هر صورت من تو اون خبر یه کامنت گذاشتم و نتونستم کامنت دوم رو ارسال کرده و ضمیمه‌اش کنم. ممنون میشم کامنت دوم من رو به کامنت اول من اضافه بفرمائید: کامنت دوم: فتح‌الله‌زاده: "مجیدی نگرانیهای زیادی داشت که انصافا بحق است. او استرس و ناراحتی پرونده استراماچونی را دارد که اگر از استقلال ۶ امتیاز کسر شود، این تیم لیگ قهرمانان را شاید از دست بدهد". اینجاست که نتیجه میگیریم برای چی شیرفرهاد دست به جیب شده و داره حاتم‌بخشی میکنه تا با فرض کسر ۶ امتیاز و حذف از گردونه جام حذفی بتونه حداقل سهمیه بگیره برا سال بعد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی