نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
۰ |
۰
آخرین فرصت برای دو المپیکی وزنه‌برداری ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو وزنه بردار المپیکی، با برگشت به تهران، این روزها خیلی جدی‌تر از قبل زیر نظر محمد حسین برخواه، برای مسابقات المپیک توکیو، تمرین می‌کنند.

دو وزنه بردار المپیکی، با پایان اردوی رامسر و برگشت به تهران، در کمپ تیم ملی، تمریناتشان را انجام می‌دهند. علی داوودی و علی هاشمی، که چند روز بعد از معرفی به فدراسیون جهانی، در رامسر زیر نظر محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی تمرین تمرینات خود را شروع کردند، با پایان اردو به تهران برگشتند، تا قبل از سفر به توکیو، جدی تر برای المپیک وزنه بزنند. البته آنها در این اردو تنها نیستند و مثل رامسر بعضی از وزنه برداران هم کنارشان تمرین می‌کنند. 

برخواه که ماه قبل، در تصمیمی سخت وشرایطی خاص، علی هاشمی را به جای  سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم، برای المپیک به فدراسیون جهانی معرفی کرد، حالا ۲۵ روز فرصت دارد تا دو وزنه بردارش را به شرایط ایده آل برساند. سرمربی تیم ملی وزنه برداری که برای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا هم برنامه دارد، به همین خاطر علاوه بر داودی و هاشمی، میر مصطفی جوادی و رسول معتمدی، آیت شریفی، امیر عزیزی و مهدی حیاتی سه وزنه بردار جوان را هم به اردو دعوت کرده بود تا آنها را هم آماده کند. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی