سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
۰ |
۴
جدال کاپیتان‌های استقلال در اراک!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و مجیدی پس از عبور از تیم‌های تحت هدایت سید مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی حالا به مصاف دیگر تیم لیگ برتری می‌روند که هدایت آن را یکی از مربیان استقلالی بر عهده دارد.

استقلال و مجیدی پس از عبور از تیم‌های تحت هدایت سید مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی حالا به مصاف دیگر تیم لیگ برتری می‌روند که هدایت آن را نیز یکی از مربیان استقلالی به عهده دارد.

تقابل تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال بی‌تردید برای منصوریان و مجیدی دارای حساسیت‌های خاص است و کسب سه امتیاز بازی اهمیت فراوانی برای دو تیم دارد.

فرهاد مجیدی در حالی به مصاف علیرضا منصوریان می رود که این دو خاطرات تلخ و شیرین مشترکی را با هم در طول سال‌های حضور در استقلال تجربه کرده اند.

کاپیتان های سابق استقلال در سال ۷۷ قهرمانی در لیگ آزادگان را به همراه یکدیگر جشن گرفته و روز خدا حافظی علیرضا منصوریان از فوتبال در بهار ۸۷ نیز قهرمانی جام حذفی ایران شدند.

بازی در تیم‌های منصور پورحیدری و ناصر حجازی از دیگر اشتراکاتی است که علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی در طول سال های فوتبال خود پشت سر گذاشته اند و اکنون به دنبال اثبات شایستگی های خود در دیدار آلومینیوم و استقلال هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی