نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
سرمربی ایرانی تیم ملی پاکستان از هدفش می‌گوید/ بازیکنان حق خروج از کمپ را ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان محمدی راد، چهار روز بعداز شروع به کارش با تیم ملی پاکستان، امیدوار است بتواند به روند تغییر سطح بازی والیبال این کشور کمک کند.

رحمان محمدی راد، بعد از توافق با فدراسیون والیبال پاکستان، کارش را برای قهرمانی آسیا استارت زد. او که قراردادش فعلا تا بعداز قهرمانی آسیا است، جمعه بعد از ورود به اسلام آباد، کارش را در لاهور با تیم ملی والیبال شروع کرده و می‌گوید: «من بعداز توافق با فدراسیون پاکستان به اینجا آمدم تا کارم را شروع کنم. البته قراردادم تا بعداز قهرمانی آسیا است و قابل تمدید. فدراسیون پاکستان با باشگاه سپاهان به توافق رسیده اند که من تا پایان قهرمانی آسیا اینجا باشم و بعد به باشگاهم برگردم. چرا که بعداز آن هیچ تورنمنت آسیایی وجود ندارد و از طرفی لیگ هم ۲۸ مهرماه شروع می‌شود و من فرصت دارم تا تیمم را آماده کنم.»

سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان، درباره دلیل تمرین تیمش در لاهور می‌گوید: «به خاطر یکسری مشکلات و تعمیرات سالن اسلام آباد، ما فعلا در لاهور تمرین داریم. کمپ تیم اینجا به شکل حبابی است و بازیکنان، حق خروج را کمپ را ندارند و هر ۱۴-۱۵ روز یک بار هم، از بازیکنان تست PCR می‌گیرند.»

او درباره، قول و قرار با فدراسیون پاکستان برای نتیجه تیمش در قهرمانی آسیا می‌گوید: «والیبال پاکستان در آسیا، جایگاه خیلی بالایی ندارد و منطقی نیست با حضور تیم‌های قدرت اول آسیا مثل؛ ایران، کره، چین، ژاپن و استرالیا قول قهرمانی داد. من بعداز قهرمانی ورامین در جام باشگاه‌های آسیا این پیشنهاد را دریافت کردم که با شیوع کرونا، به حالا موکول شد. به هر حال والیبال پاکستان جزو ۸ تیم اول آسیا است و فدراسیونش دنبال تغییر نسل و افزایش دانش مربیان والیبال این کشور است تا شرایط بهتر شود. آنها بیشتر روی تیم‌های پایه کار می‌کنند و هر سال هم از مربیان خارجی استفاده می‌کنند و دنبال نتیجه نیستند. آن هم در مسابقه ای که فینالیست‌ها جواز قهرمانی جهان روسیه را می‌گیرند. من هم می‌خواهم سطح بازی آنها را تغییر دهم و امیدوارم این تغییرات بیشتر شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی