نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره تاثیرگذار پرسپولیس حساس‌ترین بازی را از دست داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری ستاره ملی پوش پرسپولیس پس از نرسیدن به دیدار با گل گهر سیرجان احتمالا بازی حساس تیمش برابر فولاد خوزستان در اهواز را نیز از دست خواهد داد.

خیلی‌ها وحید امیری را مهره تأثیرگذار و مهمی برای تیم یحیی گل محمدی می‌دانند و غیبت او را تاثیرگذار می‌دانند.

فراموش نمی‌کنیم پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا وحید امیری را به عنوان مهره تاثیرگذار پرسپولیس معرفی کرد. سایت AFC درباره این بازیکن سرخپوشان، نوشت: وحید امیری وینگر پرسپولیس بعد از از دست دادن فینال ۲۰۲۰ مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، دوباره به این رقابت‌ها برگشت. این بازیکن اکنون ۳۳ ساله است و با توجه به تکنیکش در تیم گل محمدی، بازیکنی کلیدی به شمار می‌آید و از هر دو جهت دفاعی و هجومی برای پرسپولیس اهمیت دارد.

حالا وحید امیری ملی پوش که دربازی ایران و بحرین مصدوم شد شرایط همراهی پرسپولیس را ندارد. امیری که در اردوی تیم ملی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد، با گذشت دو هفته از پایان بازی‌های تیم ملی، هنوز نتوانسته دوران نقاهت را سپری کند. ستاره شماره ۱۹ پرسپولیس که پیش از بازی‌های تیم ملی، مدافع چپ فیکس این تیم نیز بود، این روزها به تمرین گروهی ملحق نشده اما در ورزشگاه شهید کاظمی حضور دارد و کارهای درمانی را با تیم پزشکی انجام می‌دهد و به صورت محدود کار با توپ را آغاز کرده است.

حضور وحید امیری دونده و خوش نفس در این دیدار می‌توانست خیال یحیی گل محمدی را آسوده‌تر کند اما وضعیت او روشن نیست. مصدومیت همسترینگ هم به گونه‌ای است که بازیکن را گول می‌زند و تصور می‌کند مرتفع شده است اما ممکن است با اولین شوت یا ضربه ای که به توپ بزند درد دوباره آغاز شود. یحیی گل محمدی روی توانایی‌های وحید امیری حساب زیادی باز کرده و از پزشکان تیمش خواسته است هرچه زودتر او را آماده حضور در مسابقات کنند.

تیم پرسپولیس سه شنبه هفته آینده بازی حساس، نفسگیر و دشواری را در گرمای اهواز برابر شاگردان جواد نکونام پیش رو دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    فعلا که پرسپولیس همه جوره داره جور فوتبال ایران رو میکشه.هم در داخل وهم اسیا وهم در رده ی ملی.کیسه کشا هم میخورند واستراحت میکنند و غر میزنند!تازه طلبکار هم هستند که چرا یه چندتا جام براشون تو رختخواب نمیارن تا بتونند عقده ی بی جامی وبی افتخاریشون رو مرهمی بگذارند!کلا کیسه تولید شده برا غر زدن وگریه وزاری ودر مواقعی هم کری خوندن و جعله واقعیات!البته از کیسه همان تراود که در اوست.
  • صادق باوی US ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    درود بر بزرگمر د لرستان یاور همیشه پر سپو لیس و فو تبا ل ایران
  • سیدرضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    پرسپولیس بقدری بازیکن ستاره و ملی پوش در اختیار داره که نبودن امیری اصلا به چشم نیاد فقط میتونه بهانه ای باشه برای عدم نتیجه گیری .
  • بهمن TH ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    وحید امیری بازیکن با اخلاق و حرفه ای وجودش نعمتیه وتسه پرسپولیس البته پرسپولیس نشون داده که همیشه ستاره ساز بوده و متکی به یک نفر نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی