شک کنید این بار پرسپولیس را می‌بریم/ منصوریان مثل کف دست استقلال را می‌شناسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا حسن زاده مدافع اسبق استقلال گفت: منصوریان، استقلال را مثل کف دستش می‌شناسد و قطعاً برای کسب امتیاز در مقابل استقلال از انگیزه‌های زیادی برخوردار است.

رضا حسن زاده کاپیتان اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی ابتدا پیرامون آخرین وضعیت استقلال گفت: در بازی با گل گهر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و خوشحالم از اینکه همچنان می‌توانیم تعقیب کننده مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشیم چرا که اگر امتیاز از دست می‌دادیم شرایط بسیار دشوار می‌شد و در هفته‌های باقی‌مانده کارمان به اما و اگر کشیده می‌شد. 

وی همچنین درباره بازی با آلومینیوم اراک گفت: استقلال برای اینکه تعقیب‌کننده تیم‌های مدعی قهرمانی باشد باید آلومینیوم اراک را شکست دهد. البته فراموش نکنیم که منصوریان سرمربی آلومینیوم به خوبی استقلال را می‌شناسند و چون این تیم مدعی کسب سهمیه است قطعاً برای استقلال مشکلاتی را به وجود خواهد آورد ولی من امیدوارم مثل دو بازی قبل برنده از زمین خارج شویم.

حسن زاده درباره رقابت‌های جام حذفی و رویارویی با پرسپولیس نیز گفت: شک نکنید که استقلال این بار پرسپولیس را شکست خواهد داد و شکست مقابل سرخپوشان در لیگ را جبران خواهد کرد. به نظر من شاگردان فرهاد مجیدی در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستند و باید کم حاشیه و بدون استرس کار کنند تا به حقشان برسند.

مدافع سابق تیم ملی درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ نیز گفت: وقتی اسکوچیچ تمام بازی‌های تیم ملی را با پیروزی پشت سر گذاشته است چرا باید روی نیمکت تغییرات به وجود بیاوریم. به نظر من اسکوچیچ استحقاق این را داشت که در دور دوم مقدماتی جام جهانی تیم ملی را هدایت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    پیش بینی صدرصدی منطقی نیست،اصلا معلوم نیست ،مخصوصا الان که پیروزی قویتره ،هرچند دربی فرق داره وخیلی وقت ها تیم ضعیف تر بازی رو برده
    • مانی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      بلاخره اسمش چیه لنگ ، پیروزی یا پرسپولیس یا شایدم تتلیتی که نویسنده خبر ورزشیه و با چندتا اسم مثل لنگ خاص مطلب میزاره
  • آرمانی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    ما هم شک نداریم ک پرسپولیس با اختلاف 2 گل کیسه رو از جام جذف میکنه
    • آبیم IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      و من هم مطمئنم که آرزو بر جوانان عیب نیست ولی،،،،،،، متاسفم که آرزو به دل به گور خواهی رفت:)
  • وحید IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    تیترتو درست کن
  • كيسه دوز IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    حالا اين هم يه چيزي گفت! بنده خدا از ارزوهاش ميگه . عيب كه نيست..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی