نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
در کدام بازی تبانی شده است؟/ انتظار برای رای کمیته اخلاق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس برگزاری بازی‌های دسته اول فاش کرد که ناظر یکی از بازی‌های لیگ یک تبانی در مسابقه مورد اشاره را تایید کرده و گزارش کرده است.

بعد از اعلام ماجرای تبانی در یکی از دیدارهای لیگ آزادگان، این سوال برای خیلی‌ها پیش آمد که در کدام یک از بازی‌ها تبانی شده است؟ 

در هفته های اخیر یکی از مربیان، بازیکنان خود را متهم به کم کاری کرد و در نهایت به خاطر اختلافاتی که با مدیریت تیم پیدا کرد از این تیم جدا شد. او کسی نبود جز محمود شافعی سرمربی تیم گل ریحان که بعد از شکست ۳-۲ تیمش در برابر رایکا بابل این حرف‌ها را در مصاحبه‌ها بر زبان آورد. 

البته رئیس برگزاری بازی‌های دسته اول اصلا اشاره به اسم تیمی که با حریف خود تبانی کرده است نداشته و نمی توان به طور قطعیت گفت تیمی که تبانی کرده تیم گل ریحان است. چند روز قبل کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی هم به تبانی در بازی‌های دسته اول اشاره کرد. باید منتظر ماند و دید که کمیته اخلاق چه رایی در خصوص این پرونده صادر خواهد کرد. 

در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ۱۸ تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند. هم اکنون تیم های هوادار و بادران گزینه های اول صعود به لیگ برتر حساب می آیند. تیم گل ریحان هفته ها پیش به دسته دوم سقوط کرده است. سه تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط خواهند کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی