نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بیانیه سراسر کنایه‌آمیز ذوب آهن خطاب به آذری در مورد پرونده شکاری/ پیگیری‌های ما در فیفا جواب داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد پیروزی در پرونده رضا شکاری حاصل اقدام مدیران فعلی باشگاه دانست و نه سعید آذری.

شب گذشته بود که پیروزی باشگاه ذوب آهن در پرونده رضا شکاری اعلام شد و حالا باشگاه ذوب آهن با تاکید بر این نکته که این موفقیت ربطی به مدیران سابق باشگاه نداشته، با انتشار بیانیه ای توضیحاتی در رابطه با چگونگی اعلام این رای ارائه کرده است، که در ادامه می‌خوانید: 

» خوشبتانه تلاشهای شبانه روزی باشگاه ذوب آهن در ارتباط با احقاق حق خود در ارتباط با پرونده رضا شکاری بازیکن سابق تیم فوتبال این باشگاه سر انجام به نتیجه رسید، شوربختانه! شیرینیِ پیروزیِ باشگاه ذوب آهن که در نوع خود بی نظیر و در واقع یک رویه ی ماندگار حقوقی برای سایر باشگاه‌ها و فوتبال ایران اسلامی است با خبر نادرست برخی رسانه‌ها (که آنهم ناشی از شیطنت اشخاصی معلوم الحال با سوابقی مشخص در زمینه ارائه اطلاعات نادرست و هیاهوی بسیار برای هیچ! به اصحاب رسانه می‌باشد) به کام هوادران این باشگاه باسابقه و فوتبال دوستان تلخ گردید.

 لذا جهت روشن شدن حقیقت و آگاهی رسانی صحیح در این ارتباط به استحضار هواداران محترم و جامعه و فوتبال و ورزش کشور می‌رساند که اگرچه شکایت مطروحه باشگاه پرونده رضا شکاری در زمان یکی از مدیران اسبق باشگاه در ارتباط با پرداخت حق رشد وی به نتیجه رسید؛ اما بحث مهم‌تر این پرونده نقض قرارداد نامبرده بود که از سوی فیفا رد شد! لذا با پیگیری مستمر باشگاه در ماههای اخیر و تلاش وکلای این پرونده در خارج از کشور آقایان چیواله و تِتمانی زحمات مجموعه باشگاه به سرانجام رسید و پرونده ای که در سالهای گذشته رد شده بود مجداداً به جریان افتاد و رای دادگاه به سود باشگاه ذوب آهن صادر شد.

متاسفانه با توجه به شرایط فعلی باشگاه ذوب آهن که میراث دخالتها و شیطنت‌های غیر اخلاقی و غیر اصولی گذشته می‌باشد آنانی که امروز بر سر شاخه نشسته بن می‌برند غافل از اینند که در مجموعه دیر سال و پر افتخار باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن همه سرنشینان یک قایقیم! مغرضان بدانند که پوستین وارونه بر تن حقیقت آن را مخفی نخواهد کرد بلکه باعث توجه بیشتر افکار و اذهان پرسشگر و حقیت طلب خواهد شد.

تاریخ پر فراز ونشیب باشگاه ذوب آهن در بیش از نیم قرن حضور موثر وسازنده در ورزش کشور مبین آن است که این ققنوس هزار آواز و سبز بال خطه نصف جهان همواره و در سخت‌ترین و سیاه‌ترین روزها نیز از خاکستر خود بر خواهد خواست و بار دیگر بار آسمان ورزش میهن عزیزمان تکیه خواهد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    پرونده ای که در زمان اذری نان بنرخ روز خور رد شده بود با وکلای جدید به ثمر نشسته .حالا هم چندتا رسانه ی مغرض بنام اذری میخان ثبتش کنند ایشون هم با سکوت خود در مورد دخالت نداشتن دراین مورد انگار بدش نیومده که بپای این ریا کار هزار رنگ نوشته بشه!حالا اگه برعکس این قضیه بود از همون ثانیه ی اول بیانیه پشت بیانیه بود که از طرف ایشون صادر میشد!البته این موجود هم یه کیسه کشه در لباس دیگر تیمها ودر اصل درخدمت کیسه تنان.
  • امیر CH ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    شناخت و اطلاعات کافی از زیر و بم این خبر ندارم. اما یک چیزی رو این سالها زیاد دیدم. اینکه غرب هم گل و بلبل نیست اما یه تیم فوتبال اروپایی امسال 2021 هنوزبعد از پیروزی در یک جام یا تورنمنت و غیره از فلان بازیکن ۱۰-۱۵ یا حتی ۲۰ سال قبل ایرانیش تشکر میکنه. تیمهای معتبر اروپایی هنوز از مهدی یا وحید، از آقا کریم و علی آقا، از مهرداد و همینجور بشمار تا هر که بود و هست، از تک تک بازیکنان گاه نه چندان سوپراستار جهانیمون تشکر و قدردانی میکنن که: شما اون سال که بودید ما امسال این شدیم ممنونیم که بودید. اونوقت ما تمام جناحها قربون صدقه مردم میرن و بعد از آوردن رای، هر کدام چوپ لای چرخ اون یکی میکنن که افتخاری به نام رقیب نوشته نشه. حتی شده با آجر کردن نان قشر وسیعی از مردم مظلوم و زجر دادنشون به هر قیمتی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی