نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
۳ |
۳
رونالدو مجبور است در یوونتوس بماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به این که باشگاه‌های خواهان کریستیانو رونالدو قید جذب او را زده‌اند، احتمالاً فوق‌ستاره پرتغالی در یوونتوس می‌ماند.

از آنجا که رئال مادرید درها را به روی رونالدو بست و منچستریونایتد هم برای جذب او اقدامی نکرد و پاریسی‌ها هم خواهان حفظ امباپه هستند، به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو چاره‌ای جز تمدید قرارداد با یوونتوس نداشته باشد.

شبکه پرتغالی «TVI» مدعی است که ژرژ مندس وکیل رونالدو در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد ستاره پرتغالی تا ۲۰۲۳ است و مذاکراتی با یوونتوس داشته است. البته به نظر می‌رسد که یووه هم با این تصمیم موافق است چرا که اگر برای ۲ سال رونالدو را در اختیار داشته باشند می‌توانند حساب‌های مالی خود را تا سال ۲۰۲۳ متعادل کنند در حالی که اگر قرارداد ستاره پرتغالی فقط یک ساله باشد، آن‌ها در سال ۲۰۲۲ دچار ضرر مالی می‌شوند. در حقیقت یووه قرار است که ۴۰۰ میلیون یورو تا پاییز وام بگیرد و به تدریج شرایط مالی این باشگاه بهتر خواهد شد.

اگر رونالدو تا سال ۲۰۲۳ در یووه بماند احتمالاً در آن زمان یا به فوتبالش خاتمه می‌دهد یا این که از اروپا خارج می‌شود چرا که احتمالاً بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ از تیم ملی هم کنار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دلیر IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    سلطان و بهترین بازیکن تاریخ بدنت مث جوونه ۲۲سالس اگه از سن زلاتان زود تر خدافظی کنی خیلی ناراحت میشم چون راحت ۷سال کمو کم میتونی تو بهترین سطح بازی کنی
  • محسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    آویزون خخ. همه تیمها خودشون پنالتی زن دارن.. واقعا پنالدو فنها حتی یکیتون درک فوتبال نداره؟؟ پنالدو چند ساله تمامه تبلیغات نزاشته از بین بره. با هر تیمی که هست کار گروهی اون تیم نصف میشه از بس خودش میخواد گل بزنه
  • پنال سی هیچ تمی نمی خوادش رونالدو بهترین IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    یپنالسی هیچ تیمی تیمی نمی خوادش تازه رونالدو ۳۶ سالشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی