نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تصویر عجیب نامه جنجالی برکناری مدیرعامل استقلال/ انتشار نامه کار من نیست؛ مددی را به استقلال نیاوردم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: اطلاعی از انتشار نامه برکناری مددی نداشته و ندارم و این نامه را هم من منتشر نکردم.

محمدرضا مدنی: صبح امروز و در آستانه دیدار حساس تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک که هدایت آن برعهده علیرضا منصوریان است، نامه ای در فضای مجازی منتشر شد که در آن مشخص بود احمد مددی مدیرعامل فعلی باشگاه که در تابستان سال گذشته به عنوان معاون ورزشی استقلال منصوب شده بود، به درخواست احمد سعادتمند از همه فعالیت‌هایش در باشگاه استقلال کنار گذاشته شده است.

پیرو این موضوع خیلی از کانال های هواداری در تلگرام و اینستاگرام شایعاتی را مبنی بر اینکه احمد سعادتمند این نامه را در فضای مجازی منتشر کرده به راه انداختند.

تصویری عجیب از نامه تندی که سعادتمند برای مددی نوشت/ انتشار نامه کار من نیست؛ او را به استقلال نیاوردم!

به همین منظور با مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تماس گرفتیم که ابتدا به دلیل حساسیت شرایط استقلال در رقابت های لیگ برتر به ویژه بازی با تیم آلومینیوم و پس از آن نزدیک بودن به دربی از صحبت کردن درباره مسائل مربوط به مدیریت باشگاه سرباز می زد.

احمد سعادتمند پس از پذیرش گفتگویی کوتاه به خبرورزشی گفت: «قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که بخش هایی از آن را چند روز پیش به صورت مکتوب در اختیار دوستان رسانه‌ای قرار دادم. اما صحبت های تکمیلی بماند برای زمانی که استقلال این فصل بهترین نتایج را گرفت و باعث شادی هواداران شد».

سعادتمند همچنین در واکنش به این سوال خبرورزشی که آیا نامه برکنار کردن احمد مددی توسط او در اختیار رسانه ها قرار گرفته است یا نه اظهار داشت: «به هیچ وجه! من اگر می خواستم چنین نامه ای را منتشر کنم همان زمان (مهر ماه سال ۱۳۹۹) این کار را انجام می دادم و لزومی نداشت این همه صبر کنم. ولی زمان همه چیز را نشان می دهد».

سعادتمند درباره دلایلش برای برکناری مددی در آن برهه گفت: «لزومی به توضیح اضافه نیست. همه دلایلم را در متن آن نامه نوشته بودم».

تصویری عجیب از نامه تندی که سعادتمند برای مددی نوشت/ انتشار نامه کار من نیست؛ او را به استقلال نیاوردم!

ناگفته نماند؛ طبق اعلام یکی از نزدیکان هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از نوشته شدن نامه اخراج مددی از سوی سعادتمند (در تاریخ هشتم مهرماه) عصر روز بعد (نهم مهر۱۳۹۹) از وزارت ورزش به سعادتمند گفته شده که دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال نیست.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که به هیچ وجه دوست نداشت در این شرایط مصاحبه کند درباره دلیل انتصاب مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه در دوران مدیریتش گفت: «من او را نیاوردم و دیگر بیشتر از این توضیح نمی دهم».

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    همین نامه خودش به تنهایی مصداق خیانت و ظلم وزیر ورزش لنگی و معاونشه ، کسی ک مشخصا برای بهم ریختن اوضاع مدیریتی استقلال و ایجاد نفاق و تفرقه و همچنین جوابگو نبودن به چیزی حدود 50 میلیارد اختلاف حساب به هیات مدیره پاش به باشگاه باز شده و ازهمه عجیب تر حمایت شدید معاون وزیر از این شخصه . همه چیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز را همگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان دانند . ولی : سکوتی سخت در رگهایم زهر می ریزد به قول استاد شاملو
    • حمید علوی CA ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      جناب به اصطلاح تاجی طبرستانی (مجیدی طبرستانی)؛ یادته میگفتم سعادتمند یکی از مدیران نسبتا خوب دو سه دهه اخیر استقلال بوده. حیف از باشگاهی که یه سری از هوادارش که حتی عقل و توانایی چرخوندن یه دکه ی میل بافتنی فروشی رو ندارن به نفع اشخاص و زیر علم بعضیا، میریزن وسط و شهرو شلوغش میکنن. اونم با سی چهل تا آی دی مختلف.
    • میلاد IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      مثل اینکه یادتون رفته برای اخراج سعادتمند کمپین زدین و تجمع کردین . و برای قانع کردن وزیر برای انتختب مددی چه ها که نکردین .
    • سینا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      یادمه اون روزا هر لحظه احتمال اخراج سعادتمند بود . اختلاف سعادتمند با خلیل زاده و هیئت مدیره خیلی شدید بود و بحث سرپرستی مددی هم بجای سعادتمند بود . قطعا سعادتمند این حکمو زده تا مددی بره و خودش مدیر بمونه که خلیل زاده اجازه نداد . حتی یادمه خیلیها گفتن خلیل زاده و هیئت مدیره میخوان مددی رو مدیر کنن و خلیل زاده در جواب این شایعه گفت اینطوری نیست و قسم خورد من حکم مددی رو امضا نمیکنم . بعد از عزل سعادتمند هیئت مدیره شامل خلیا زاده و عبدیان و نظری و نامداری به وزیر اصرار کردن مددی رو مدیر کنه چون داره خوب کار میکنه
  • فوتبال پاکم آرزوست IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    سرو ته وزارتی ها یه کرباسن شرم بر ما شرم بر همه ما یعنی این مملکت یه مسئول میانی برای ورزش یا برای فوتبال که پاک و منزه و با شخصیت باشه لا اقل دلش برای مملکتش برای جوانانش بسوزه نداره ؟؟؟!!!
  • شیرازی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    هیهات از این همه فراموشی و شلوغ کاری های تکراری, وای بر شما هواداران متوهم و فراموشکار که بادی به هر جهت هستین . اگه شما فراموش کردین یا خودتونو ب فراموشی میزنید ما یادمون هست ک برا اخراج سعادتمند چها ک نکردین و جقدر کمپین و تجمع و ... تشکیل دادین و از خداتون بود ک این احمد برود و آن احمد بیاید اما خودتان خوب میدانید ک دردتان فقط ب دست محمود علاج میابد و لاغیر . آقای سعادمتند ک خیلی زیرک تشریف داری ولی خودتی . دقیقا از چند وقت قبل اخراج میدئنستی ک فلان روز اخراجی پیش خودت نقشه ریختی و دو روز قبل اخراجت نامه برا اخراج مددی زدی ک بعد ها یعنی الان رو کنی و بگی همه چی سیاسی کاریه و فلان و بسان . ولی خ خودتی . تو اونقدر بد عمل کردی ک کل هوادارا و پیشکسوتای کیسه خواهان اخراجت بودن . وزیر ی مدت زیر بار نرفت ولی کلافش کردن تا بالاخره اخراجت کرد. هوادارن محترم تیم رقیب درد تیم شما فقط ب دست خود شما حل میشود با حمایت میتونید تیمتونو بیارید بالا . ب قول ژاپنی ها اگه میخوای جای کسیو بگیری کمکش کن بره بالاتر . شما ب جای حمایت از تیم خودتون دنبال پایین کشیدن تیم ما هستین ولی مطمئن باشید محاله
    • مدیر نه ! مامور وزارت !! IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      شیرازی جان به تیم خودت برس استقلالیا حواسشون هست خوب هم هست نگاه به چند تا کامنت اینجا نکن هرچند که هر هواداری آزاده که نظر خودش رو بده ازنظر ما استقلالیا سعادتمند یک خائن هست که سه جام رو از استقلال گرفت وبا اسم استراماچونی و جذب دوباره او باعث شد فرهاد تیم رو ترک کنه و او هیچ وقت نتوانست استرا رو باهاش مستقیم حرف بزنه چه برسه به جذبش !! او درست نقشه های مافیای فوتبال رو اجرا کرد مهم نیست که اینکار رو به دلخواه یا آگاهانه کرد یا سهوی و نا آگاهانه مهم اینه که آسیاب دشمن رو خوب راه انداخت و محصول استقلال رو بخوبی اما بسیار خائنانه و شنیع به باد داد
  • محمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    از همون ابتدا معلوم بود که پشت پرده چی هست سعادتمند داشت خوب کار می کرد و حتی اگر کمی هیئت مدیره غلام حلقه به گوش کمی همراهی می کرد استرا رو هم می اورد اما فکر نمیکردن که یه روز وزارت اونها رو هم میذاره کنار بخاطر مددی مددی که هیچ توانی برای مدیریت در استقلال رو نداره انتشار این نامه همه چی رو شفاف تر کرد یادتونه قبل انتخاب مددی به عنوان مدیر عامل علی نژاد ساعت 11 شب رفته بود باشگاه واسه چی رفته بود؟ خبرنگار ازش می پرسه میگه اومدم سرکشی به باشگاه ارواح.......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی