نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خداحافظی احساسی یواخیم لو/ قلب من همیشه مشکی، قرمز و طلایی می‌زند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو سرمربی جداشده تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری‌ای احساسی با این تیم وداع کرد و گفت برای همیشه قلبش برای تیم ملی آلمان خواهد زد.

شکست مقابل انگلیس در یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ به منزله پایان کار یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان پس از ۱۵ سال بود.

یک روز بعد از این حذف تلخ، یواخیم لو در کنفرانس خبری آخرش به‌عنوان سرمربی آلمان گفت: «ناامیدی بسیار بسیار عمیق است. متأسفم که هواداران‌مان را ناامید کردیم و هیجانی که مورد نظرمان بود، جرقه نزد. من مسئولیت حذف را برعهده می‌گیرم.»

لو در ادامه درباره پایان دوران مربیگری‌اش در آلمان هم اظهار داشت: «۱۵ سال طولانی با بسیاری از لحظات شگفت‌انگیز و اللبته ناامیدکننده گذشت. تیم و بازیکنان آینده درخشانی در پیش دارند. آرزوی موفقیت دارم برای هانسی فلیک و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کن. قلب من همچنان سیاه، قرمز و طلایی می‌زند.»

لو ادامه داد: «برای من شخصاً راهی که با افراد پیرامون در پیش گرفته‌ام، باقی مانده است. تیمی داشتم که سال‌ها با آن کار کردم. درگیری‌هایی وجود داشت، اما سطح کلی اعتمادبه‌نفس باورنکردنی بود، به‌ویژه در مورد بازیکنان. آن‌ها همیشه به من اعتماد داشتند، حمایتم کردند و وقتی خوب نبودم هم انگیزه دادند. با من پیروزی‌های بزرگ را جشن گرفتند. این چیزی است که باقی می‌ماند. من بابت همه این‌ها سپاسگزارم. این‌ها چیزهایی هستند که باعث می‌شود عاشق مربیگری باشید. طی این سال‌ها لحظات و صحنه‌های زیادی را در قلبم ذخیره کرده‌ام. فقط نتایج نیست، زمانی است که با هم گذرانده‌ایم. ما خیلی چیزها را پشت سر گذاشتیم و آن‌ها لحظاتی هستند که هرگز فراموش نمی‌کنید.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    یورو جام‌ شگفتی هاست..عجب یورویی شده آلمان هم حذف شد..پرتغال،فرانسه،آلمان هر سه تیم گروه مرگ در اولین مرحله حذفی رقابت ها حذف شدن:/ حدس میزنم به احتمال زیاد انگلیس_بلژیک فیناله..خیلی دوست دارم امسال بلژیک قهرمان بشه تیم خیلی خوبیه:)))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی