نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
عباس بوعذار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی در گفتگویی در واکنش به اینکه می‌گویند او در این انتخابات تاثیرگذار بود و عباس بوعذار از دل ویدیوهای منتشر شده در شورای شهر اهواز دوم شد گفت: من آن موقع در نفت تهران بودم؛ نفت تهرانی که نیم‌ فصل مدیرعامل و صاحب داشت.

نیم‌فصل دوم خودم و بچه‌ها تیم را جمع کردیم. ۴۲ درصد به ما پول دادند. بقیه پول را وزارت نفت نداد. از این و آن خواهش می‌کردیم که به ما زمین تمرین دهند. آن تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. با چه تیم‌هایی هم بازی کردیم. با سپاهان در اصفهان بازی کردیم و بردیم. تراکتور را در خرمشهر شکست دادیم.

ما از حق تیم‌مان دفاع کردیم. بعد از مصاحبه‌ای که من راجع به صف مرغ انجام دادم، این مسائل شروع شد. اصلا و ابدا ناراحت هم نشدم. در بازی با سپاهان بازیکن ما را به ناحق اخراج کردند و پنالتی گرفتند. هیچ کس راجع به این مسائل صحبت نمی‌کند.

وی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند. در دنیا طنز می‌گویند.

متاسفانه طنز را با مسخره کردن اشتباه گرفته‌ایم. خدا به شما خیلی چیزها داده است. به منِ نوعی هم خیلی چیزها داده اما همه چیز را نداده است.

از بچگی همین بودم و تا الان که ۵۲ سال دارم خیلی‌ها پیشنهاد دادند که بیا کار کنیم تا این مشکل درست شود اما این مشکل را خدا داده و به آن افتخار می‌کنم چون آنقدر چیز به من داده که در مقابل این یک عدد قابل مقایسه نیست. 

متن کامل گفتگوی علی دایی را از اینجا بخوانید: افشاگری‌ دایی درباره عکس با روحانی و جنجال احمدی‌نژاد/ واکنش به ضدانقلاب درباره کشتی تجاری و تاثیر انتخاباتی بوعذار/ برخی از پیام رونالدو ناراحت شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    جناب پزشکیان خیلی واضح فرمودن انتخابات مهندسی شده است و از قبل مشخص بود چه فردی رئیس جمهور میشود و بقیه افراد کاندید بازیگر بودند تا ملت را به صفوف رای گیری بیارند... درود که حرف حق رو زدید البته خود مردم از شما زودتر متوجه این مهم بودند
    • مهدی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      ۴۲ ساله میگید انتخابات مهندسی شده است! ۸ سال هاشمی، ۸ سال خاتمی، ۸ سال روحانی هر طور تونستن ضربه زدن، شماها وقتی خودتون می برید همه چی اوکی، بقیه می برن، مهندسی شده است؟۱۸ میلیون رای آورده، یک مدتم ایشون کار کنه، بلکه خرابه ای که روحانی درست کرد بشه کمی مرمت کرد!!نمیدونم بعد اون همه بلائی که روحانی سر مردم آورد، چطور روتون میشه حرف بزنید
  • 6و6 IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    آقای پزشکیان مردم خسته ان ، مردم از کارای شما از اینکه فقط ب فکر جیب خودتون هستین خسته ان مردم شماها رو نمیخان فرقی نمیکنه افساد طلب باشه یا افول گرا فقط جمع کنید برین مردم ول کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی