نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
علی دایی: من خارج از ایران واکسن زدم؛ چرا باید دروغ بگویم/ هر که می‌تواند باید بزند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی گفت: من خارج از ایران واکسن زدم. دلیلی هم ندارد که بگویم نزده‌ام. من نگران خانواده، دخترم و ... هستم.

علی دایی با تاکید بر اینکه با انجام واکسیناسیون جلوی شیوع کرونا گرفته می‌شود گفت: هر چقدر بتوانیم واکسیناسیون کنیم، مطمئنا شیوع این بیماری را کمتر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هر کسی بتواند واکسن بزند، باید بزند. چه خارج از ایران و چه در داخل ایران باید این واکسن را بزنیم. کسی نباید منتظر باشد. اگر این امکان را دارند که واکسن بزنند، باید بزنند. بعضی‌ها می‌گویند چون مردم نزدند، من هم نمی‌زنم. این تفکرات غلط است.

کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا خودش واکسن زده است گفت: من خارج از ایران واکسن زدم. دلیلی هم ندارد که بگویم نزده‌ام. من نگران خانواده، دخترم و ... هستم. من کارم این است که در دفترم با خیلی‌ها در ارتباط باشم. حداقل به این شکل مبتلا نمی‌شوم و به خانواده‌ام آسیبی نمی‌رسد.

علی دایی تاکید کرد: واکسیناسیون خیلی مهم است. من می‌توانستم بگویم نزده‌ام اما واکسن زده‌ام. مسافرت رفتم و قبل از عید واکسن زدم. کسی با واکسن نزدن و زدن پهلوان نمی‌شود. چرا به دروغ بگویم که واکسن نزده‌ام.

اظهارات علی دایی در این زمینه را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    عالیه زنده باشی
  • مهدی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    احسنت !!! درود بر شرف وصداقتت !!!...پیشانیت داغ کرده نیست وادعای مسلمانی غلیظ هم نداری ولی راستگو وصادقی ومنافق ودور ومتظاهر ومکار نیستی مثل اکثر مقامات !!!... که واکسن خارجی زدن جیکشون هم در نمیاد وجالبه خیلی وقت ها واکسن های خارجی را بد میدونن ویا فیلم زدن واکسن داخلی رو بازی میکنن درحالی که واکسن تزریقی خارجی حتی خیلی موارد مال امریکا ( به این متظاهرین منافق شیطان بزرگ ) هست.لعنت خدا بر جاهلان متعصب جانی !!!
  • امانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    اقای دایی افتخار در خارج واکسن زدن با پول این مردم باعث انحطاط شخصیت شماست جناب گرچه شما میتوانید وفکر میکنید با اینکار از عوارض کورونا مصون باشید اما در نظر داشته باشید اون قادر متعال اگر اراده کنه دهها میلیارد هم خرج کنی وافتخارزدن بهترین نوع واکسن ودارو را هم داشته باشی هیچ کاری ازت بر نمیاد همچنانکه دیگرانی قبل از شما نتوانستند کاری کنند
    • یوسف IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      انحطاط شخصیت یعنی دروغگویی...یعنی ب خطر انداختن دیگران با نفی واکسن...یعنی ب خطر انداختن خود و‌دیگران با مفب علم و گره زدن همه چیز ب اسمانها...
    • حقیقت تلخه IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      جناب امانی کسب رزق و روزی حلال ، اتفاقاً موردی هس که خدا هم سفارش کرده( سوره بقره و...) خدا انسان تنبل رو دوس نداره، اینکه دایی با پول حلالی که بدست آورده واکسن بزنه هیچ مشکلی که نداره هیچ ، اتفاقا کار درستی هس وباعث میشه این بیماری حتی بواسطه یک نفر هم که شده کمتر گسترش پیدا کنه. دایی درآمد چند میلیون دلاری در آلمان و کشورهای عربی داشته و با هوش تجاری که داشته و با همون پول کسب و کار راه انداخته و درآمدش حلاله پس نوش جونش، چرا حسادت کنیم و گناه حسادت پای ما باشه؟! طبیعتاً اون کسی انحطاط شخصیت داره که با پول بیت المال و مردم، واکسن خارجی زده ولی شومن بازی درمیاره و به قول دایی پهلوان بازی درمیاره که نزدم! دفع خطر احتمال شرط عقل هس و دلیل نمیشه چون زمانی که مرگ فرا برسه هیچ قدرتی نمیتونه کمکت کنه پس باید خودت به استقبال مرگ بری؟!!! منحط بودن شخصیت از همین تفکرات غلط و مغلطه کردن شروع میشه
  • علی ایرانی. IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    دمت گرم ازپهلوان علی دایی همین انتظارمیرفت.
  • ناشناس IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    وقتی که دولت مردم رو واکسینه نمی کنه جان مردم برای انها مهم نیست هر کی پول داره بهتره بره خارج بزنه
  • محسن IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    آفرین به صداقتت، درسته عقل سلیم میگه هر کس میتونه باید بزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی