مس رفسنجان ۲ - فولاد خوزستان یک/ پیروزی دراماتیک مس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مس رفسنجان در خانه خود بر فولاد خوزستان غلبه کرد و خود را به جایگاه دهم جدول لیگ برتر رساند.

مس رفسنجان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان فولاد خوزستان بود و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

فرشاد احمدزاده در دقیقه ۹ برای فولاد گلزنی کرد، اما محمدرضا سلیمانی گل تساوی بازی را در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رساند. در حالی که مسابقه رو به پایان بود، مهرداد آوخ دروازه فولاد را در دقیقه ۷+۹۰ گشود تا مس رفسنجان پس از چهار شکست متوالی، طعم شیرین پیروزی را بچشد.

شاگردان محمد ربیعی با این نتیجه، ۳۱ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر از پیکان، به جایگاه دهم جدول صعود کرد. فولاد خوزستان هم با ۳۵ امتیاز، در جایگاه ششم جدول ماندنی شد و در رقابت کسب سهمیه آسیایی، از آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز عقب افتاد.

محمدرضا تارخ قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و به مهدی کیانی و محمد قاسمی‌نژاد از مس و وحید حیدریه، محمد قاسمی‌نژاد و محسن فروزان از فولاد کارت زرد نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    تبریک میگم به مردم رفسنجان، خیلی شیرین بود براشون.
  • ایادانی IT ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    حیفه فولاد که دست غریبه ها افتاده. فولاد با بومی ها دوبار قهرمان لیگ برتر شد و همیشه هم جزو تیم های مدعی بود اما تو این دو سال با کلی هزینه و خرید بازیکنان غیر بومی به هیچ جا نرسیده. فولادی مه بزرگ‌ترین آکادمی فوتبال کشور رو داره و میتونه از منبع استعداد جوانان خوزستانی بهره ببره شده به یک وارد کننده محض . و آخرش هم در دقیقه نود دوگل میخوره . خداییش نکونام مربی هست ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی