نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
نظر ۶ کارشناس درباره ۲ صحنه فوق جنجالی بازی استقلال/ دو تیم بی‌حساب شدند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کارشناسان داوری نظرات متفاوتی را درباره گل مردود استقلال و صحنه مشکوک به پنالتی آلومینیوم اراک ارائه داده‌اند.

بازی استقلال - آلومینیوم نیز مثل بیشتر مسابقات فوتبال در ایران، جنجال داوری زیادی را به همراه خود داشت.

قضاوت سیدعلی حداقل در سه صحنه، مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار گرفته و اعضای هر دو تیم نیز ادعای خود را درباره صحنه‌های این مسابقه مطرح کرده‌اند.

یکی صحنه‌ای بود که تیم استقلال موفق به گلزنی شد و کمک داور اول این مسابقه محمدجواد مداح، گل را به دلیل آفساید بودن مردود اعلام کرد تا استقلال از پیروزی ناکام بماند.

اما تیم آلومینیوم نیز اعتقاد دارد که در یک صحنه، باید پنالتی به سود این تیم اعلام می‌شد اما به زعم آنها داور به اشتباه خطا را پشت محوطه جریمه گرفته است.

در این خصوص چند کارشناس داوری نظرات خود را ارائه کرده‌اند که در ادامه می‌خوانید.

دو صحنه مشکوک بازی

* ضربه آزاد معین عباسیان روی سید حسین حسینی به زحمت دفع کرد که توپ در برگشت بین بازیکنان دو تیم افتاد که در دوئل بر سر تصاحب توپ ابتدا یکی از بازیکنان آلومینیوم اراک نقش بر زمین شد و در ادامه  فرشید اسماعیلی بود در محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد. البته او به زعم اینکه بازیکن تیم حریف روی او مرتکب خطا شده توپ را لمس کرد تا بازی را شروع کند. داور در این صحنه هند گرفت اما توپ را بیرون محوطه جریمه برد. 

* پاس فرشید اسماعیلی به محمد نادری می رسد و محمد نادری هم در دوئل با مدافع مستقیم خود زاویه مخالف دروازه تیم آلومینیوم اراک را نشانه می گیرد که توپ به تیر دروازه آلومینیوم اراک برخورد می کند و در ادامه توپ جلوی پای امیر ارسلان مطهری می افتد و بعد از برخورد به بدن او تبدیل به گل شد که کمک داور آفساید مهدی قایدی را اعلام کرد. به زعم کمک داور مهدی قایدی روی پاس فرشید اسماعیلی تاثیر گذاشت و در موقعیت آفساید توپ را به محمد نادری پاس داد. اما در تصویری که از پشت دروازه موجود است توپ به پای قایدی نخورده است.

نوید مظفری

صحنه مشکوک به پنالتی آلومینیوم: درباره خطا روی فرشید اسماعیلی نمی‌توانم نظر بدهم چون خیلی مشکوک بود و باید زاویه بهتری باشد اما خطای هند حتما در محوطه جریمه بوده و داور باید پنالتی می‌گرفت.

گل استقلال و آفساید: این گل سالم بود. اگر توپ در لحظه آخر به پای قایدی می‌خورد آفساید می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و گل مردود نیست.

حسین عسگری

صحنه مشکوک به پنالتی آلومینیوم: پیش از این که صحنه مشکوک به پنالتی رخ دهد، روی فرشید اسماعیلی خطا شد. اما صحنه هند هم داخل محوطه جریمه بود.

گل استقلال و آفساید: زننده گل در آفساید نبود و نادری هم در ابتدا در آفساید قرار نداشت. اگر قایدی روی توپ اثر گذاشته باشد و بعد به نادری برسد که در این موقعیت، بازیکن استقلال در آفساید قرار داشت. با این حال صحنه واضح نیست. 

صحنه مشکوک روی قایدی: این صحنه کاملا شبیه سازی بود و بازیکن استقلال خودش را روی زمین انداخت.

حسین نجاتی

صحنه مشکوک به پنالتی آلومینیوم: باید پنالتی برای آلومینیوم گرفته می‌شد چون توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن استقلال خورد.

گل استقلال و آفساید: گل سالم بود. نادری که اصلا در آفساید نبود و صحنه بعدی هم بازیکن خیلی دور است نسبت به خط دروازه.

صحنه مشکوک روی قایدی:  قایدی کاملا شبیه سازی بود و نباید از آن گذشت می‌کرد و باید به آن کارت می‌داد. بازیکن کاملا دایو کرد.

نوذر رودنیل

صحنه مشکوک به پنالتی آلومینیوم: دقیقه ۵۱ پنالتی رخ داد و بازیکن استقلال در محوطه جریمه توپ را لمس کرد.

گل استقلال و آفساید: دقیقه ۶۷ گل سالم و درست را کمک داور اول را کمک داور آفساید گرفت.

صحنه مشکوک روی قایدی: دقیقه ۸۰ مهدی قایدی شبیه سازی کرد و باید یک کارت زرد به او داده می‌شد.

حیدر سلیمانی

صحنه مشکوک به پنالتی آلومینیوم: دو صحنه خیلی سختی اتفاق افتاد. در دقیقه ۵۱ به نظر من مدافع تیم استقلال درون محوطه جریمه سرنگون می‌شود و چیزی که من در درون تصاویر می‌بینم، لحظه لمس توپ بیرون محوطه جریمه است.

گل استقلال و آفساید: این را فقط وی ای آر می‌تواند تشخیص بدهد که پنالتی است یا نه. فاز اول که نادری به هیچ عنوان در آفساید قرار ندارد اما در بین راه که در فاز دوم قرار دارد، قایدی دخالت می‌کند در بازی نادری و فکر کنم توپ به نوک پایش برخورد می‌کند و باعث می‌شود که نادری آن لحظه در آفساید باشد. اما زننده گل اصلا در آفساید نیست.

صحنه مشکوک روی قایدی: این صحنه کاملا دایو بود و داور باید یک کارت زرد به بازیکن استقلال نشان می‌داد. اینجا خطایی اتفاق نیفتاد.

بابک داوری 

صحنه مشکوک به پنالتی آلومینیوم: قبل از صحنه مشکوک به پنالتی، خطا روی بازیکن استقلال رخ داد.

گل استقلال و آفساید: داور به درستی آفساید گرفت چرا که مهدی قایدی در این صحنه اثرگذار بود.

صحنه مشکوک روی قایدی: بازیکن آبی شبیه سازی کرد و صحنه کاملا سیمولیشن بود و حتی می‌توانست کارت زرد بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایوبی MD ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    آقای محترم اسماعیلی توپ رو مستقیم تو در فرستاد برای قایدی بعد توپ منحرف شد به چپ برای نادری که در آفساید بود حالا شما میگید اسماعیلی توپ رو فرستاد برای نادری!به یک عکس هم استناد میکنید!اینکارو هم آگاهانه میکنید که استقلال را مظلوم جلوه داده جای مظلوم و ظالم را عوض کنید.حقیقت اینست که استقلال از قضاوت دیروز سود برد ولی موفق نگشت.این آقایان کارشناس برای انحراف توپ به سمت چپ چه توضیحی دارند که موضوع را مشکوک جلوه داده از اگر و مگر میگویند؟!
    • م و ه ی RO ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      تو ازکجا میدونی ک به پا قائدی خورده چشم کورتو بازکن ببین اصلا به توپ نرسیده اخرین پا پابازیکن المینیوم
    • حمیدرضا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      برای اینکه بفهمیم افساید بود با نه کافیه به این سوال جواب بدیم ایا حرکت قائدی اگاهانه به سمت توپ و موثر در بازی بود یا نه ؟ جواب مثبته یعنی افسایده حتی اگه پاش به توپ نخورده باشه چون مانع حرکت مدافعان و یا تغییر جهتشون میشه
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    فرشید اسماعیلی مگه میاد وقتی توپ زیر پاشه خودش رو توی محوطه جریمه تیمش بندازه زمین و توپ رو با دستش بگیره که به ضرر تیمش پنالتی بده. این اخبار دروغ برای این منتشر می شه که گل سالم استقلال رو به حاشیه ببرن و یا مثلا بگن بی حساب شدن. فرشید اسماعیلی دقیقا مشخصه وقتی توپ زیر پاشه بازیکن آلومینیوم با پا روش خطا می کنه و فرشید اسماعیلی سرنگون می شه که اینجا باید داور خطای بازیکن آلومینیوم رو می گرفت. اما داور الکی خطای فرشید اسماعیلی رو گرفت. این اشتباه مهلکی از سوی داور بود. داور هم می دونست این اتفاق توی محوطه جریمه افتاده فقط با اینکارش می خواست یک ضربه ایستگاهی برای آلویمین ها بگیره و به همه هم بگه منم توی محطوه و بیرون محوطه رو تشخیص ندادم با اینکه نزدیک صحنه بودم شما چه انتظاری از داور بازی گل گهر و پرسپولیس دارید. در حقیقت این حرکت برنامه ریزی شده بود. گل استقلال هم کاملا سالم بود و پای مهدی قایدی به توپ نخورد که داور وسط دید و کمک داور هم وقتی گل استقلال به ثمر رسید آفساید اعلام کرد نه موقعی که قایدی پاشو به سمت توپ برد. کمک داور کاملا گل سالم استقلال رو دید و مردود کرد
    • آنتی کیسه IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      بازم متوهم همیشه در صحنه با نام کاربری (لنگی مافیا) اومد و توهمات خودش رو به رشته تحریر دراورد. شماها که اینقدر دم از مظلوم نمایی میزنید و میگید داوری به ضررتون بوده، چرا مواقعی که داوری به سود شما عمل کرده و پیروز بیرون اومدید لال میشدید و حرفی نمیزدید؟ پس بر فرض مثال اگر در حقتون هم اجحافی شده باشه بگید این به اون در.... بهرحال یه جاهایی بایستی تقاص ناداوری به سودتون داده بشه. منتها چون کیسه منطق نداره... فقط دارم یاسین میخونم در گوششون...
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    نمیدونم فرهاد مجیدی کجا بود تو اون صحنه موبایل به دست به داور بگه اون خطا داخل بوده منصوریان که نمیدونم کجاست اصلا مگه سر مربی آلمینیوم نیست که اعتراض کنه
  • غضنفر IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    مجیدی و دستیاراش اونی که به نفعشونه از موبایل میبینند، نه اونی که به ضررشونه، فقط و فقط وا مصیبتا از اون اشتباهاتی که به ضررشونه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    استقلالی ها میگن داور به ضرر استقلال بوده این حرف را در صورتی میزنند که استقلال در بازی گل گهر از داوری سود برد .همه داوران گفتند که خطایی که منجر به گل استقلال شد خطا نبود و گفتند که پنالتی تیم گل گهر گرفته نشد. یعنی اینکه همین استقلال از داوری سود برده . بعدش در بازی مس و پرسپولیس ، پرسپولیس کجا از داوری سود برد همه داوران گفتند که گل عبدی آفساید نبوده و سالم بوده و همین طور حدود ۱۰ داور هم گفتند که بازیکن مس باید اخراج می شده در دقیقه ۴۰ . پس معلوم شد پرسپولیس در بازی با مس از داوری سود نبرده هیچ ضرر هم کرده . در بازی گل گهر هم کارشناسان داوری فوتبال برتر گفتند که گلی که منجر به گل اول گل گهر شد اصلا خطا نبوده و داور به اشتباه به نفع گل گهر در اون صحنه سوت زده . پس معلوم شد که گل گهر هم از داوری سود برده
  • عبدو بولینگ باز لنگی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    آقا فرهاد عزیز ..با قدرت به کارت ادامه بده ما هواداران پشت شما هستیم اگر جام هم نگیری ولی کارهات قابل تحسیننه با قدرت بو مافیای لنگ مبارزه کن و کثافت کاری و لجن کاری این تیم قهوه خونه ای رو برملا کن...چون این مافیای لنگ هرمر بی که اومده استقلال براش حرف درست کردن مثل مظلومی شفر و منصوریان و فکری چون این بی وجودها قدرت حکومتی و رسانه دارن ... تنها کسی که داره در مقابل این بی وجودها وایستاده تو بودی و نربی ها دیگر نتونستن...تو داغ به دل جماعت لنگ گداشتی و از بودن تو در استقلال سوزش دارن فقط فرهاد مجیدی است..آقا فرهاد با قدرت به مبارزه با این تی جعلی و مافیای لنگ ادامه بده..
  • کارشناسه بابا مسعودی AU ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    در صحنهٔ مشکوک به گله تاج ۲ نفر از بازیکنهایه تاج مشخصا در افسید بودند و طبق قونینه جدیده فیفا باید اخراج میشدند. روی صحنهٔ خطا روی قائدی در مهوتهٔ جریمه هم اصلا خطا نبود و اونهم باید کارت میگرفت و شایدم باید اخراج میشد (بسته به کرمه داور)، در ضمن ۵ تا پنالتی هم من خودم شمردم که باید برایه المینیومه اراک میگرفتند که نگرفتند. امیدواریم در بازیهای آینده تاج مقابله حریفان شاهده داوری بهتری از این داوره مستأده کشورمون باشیم
  • مهمان همیشگی BE ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    اگر ویدیویی از زاویه پشت دروازه موجود هست منتشر کنید تا مشخص بشه که قاعدی روی توپی که به نادری میرسه تاثیر گذاشت یا نه و درست و یا اشتباه بودن تصمیم کمک داور مشخص بشه.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    نوید مظفری : درباره خطا روی فرشید اسماعیلی نمی‌توانم نظر بدهم چون خیلی مشکوک بود و باید زاویه بهتری باشد (( اما خطای هند حتما در محوطه جریمه بوده و داور باید پنالتی می‌گرفت.)) حسین نجاتی : باید پنالتی برای آلومینیوم گرفته می‌شد چون توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن استقلال خورد. نوذر رودنیل: دقیقه ۵۱ پنالتی رخ داد و بازیکن استقلال در محوطه جریمه توپ را لمس کرد
  • محمد تاج خان IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    کل داورهای لنگی باید در تیمارستان بستری بشن
  • پاسخ صحبتای خاله زنکی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    سه چهار بازیکن اصلی پرس به خاطر تیک ملی رو ما از دست دادیم اگه این آقایون بودن چیکا میکردن به خاطر یه مهدی قاعدی بازی هاشونو عقب انداختن اون وقت ما سه چهار بازیکن مون رو فقط بازی با گلگهر نداشتیم و بازی قبل سه تا ملی پوش مون ولی بازم بازي هامون رو میبریم زورشون نمیرسه به ما چرت و پرت میگن. اگه این آقایون بودن میگفتن تمام بازي ها رو باید لغو کنن تا برگشتن بازیکنان ملی پوششون عدم دعوت بازیکن کیسه به تیم ملی به خاطر این یود که مجیدی نتونسته از بازیکنان خوبی که داره استفاده کنه چون نقطه قوت این ادم فقط زبان تند و تیشه
  • م و ه ی RO ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    حاجی برفرض هم پنالتی باش نگرفته باشن شما ازکجامیدونی پنالتی گل میشه که زدی بی حساب گل سالم افساید اعلام کردن انگا بدهکارم شدیم والا
    • Perspolis IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      جالبه نظرت بعد همین شما اعتقاد دارین دربی اگه پنالتی میگرفت حتما گل میشد و مبردین ولی بازی رفتو یادتون رفته
  • ق ر IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    چرا در بازی‌ها وقتی قائدی برای پنالتی یا خطا شبیه سازی می‌کند اخطار نمی‌گیرید مگر قوانین تغيير کرده و هیچ کارشناسی داوری نطر نمیدهد که کارت دارد.
  • هوچیگراعظم IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    حقیقت تلخه ولی باید قبولش کرد که هیچ تیمی ازنظرفنی توان مقابله باپرسپولیس رونداره.نمیدونم چرابعضیهاچشماشون روبستن وواقعیت هارونمیخان ببینن.پرسپولیس دوصفرمقابل گهرجلوبودواگه داوراشتباه نمیکرد گهر به گل نمیرسید وپرسپولیس باخیال آسوده نیمه دوم روشروع میکرد.چه جوره از این اشتباه داور چیزی نمیگن ولی اون اشتباه رو تو بوق وکرنامیکنن؟یامقابل مس همه دیدن که نیمه اول بازیکن مس بایداخراج میشد ولی بازم همه گیردادن به گل عبدی که همه کارشناسا گفتن درست بوده.شاه فرهادم که یادگرفته ضعف های فنی تیمش رو با بهانه و هوچیگری توجیه کنه.یکی نیست بهش بگه آقای هوچیگر قبل ازگل استقلال بازیکنت توهجده قدم توپ رو بغل کرد ولی جناب داورباکمال وقاحت هندرو بیرون گرفت.چه جوره اینومیبینی ولی اونو نه.بازی قبل هم که قاعدی باهنرمندی تمام دایو کرد وله داوربه اشتباه خطاگرفت وهمون توپ رفت تو گل.پس چرا آدرس غلط به هوادارا میدی که هربازی یه اشتباهه عمدی داوری برعلیه استقلال شکل میگیره.بهتر نیس به جایه هوچیگری کمی کار فنی یاد بگیری
  • بردیا IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    متاسفم واسه کارشناسان داوری که از جنازه استقلالم میترسن
  • #دایی آذرم IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    این تیم داوری انگار کلا مریضن .
  • دو ستاره عقده شده IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    کاش داوران ایران خودشون رو برای حفوق ماهیانه بابا مسعود نمیفروختن و لیگ با عدالت و جذابیت بیشتری رو شاهد بودیم
  • هعییی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    اصلا شما خوبی گلی عشقی همه چی هستی ولی اینا تو جدول تاثیر ندارنا
  • فواد IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    اقایان اگر برای تیم خاص بود هم اینطوری نظر میدادی از خدا بترسین اینقدر پاچه خوار نباشید
  • اصالت ینی اس اس IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    چهار تا کارشناس درپیتی اوردن نمیدونن چی ب چیه اخه لنگی وقتی توپ زیر پا فرشیده مگه مریضه با دست بگیره معلومه اصلا ک پشت پاشو زد بعدشم نظری در مورد بازی های لنگیا ندارین خدا میدونه درپیتین گل بگیرن خودتون و فدراسیونتون و کارشناسا، داورای پولیتون رو ینی خاک.....
  • تاج کبیر IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    این لنگیاازکجاپیداشون میشه.ببندیددرتون ودیگه چقدزرمیزنید.اصلن فوتبال سرتون میشه ک کارشناسی میکنید.چیزی وک همه دیدن ومعلوم بودوشماحاضرنیستیدقبول کنید.چقدپرروهستیدشمادیگه.ای خدااااا.
  • ! IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    هر جور شده بقیه تیمارو بزنن لنگ صدر نشین بشه دیگه
  • م.م IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    داوران محترم عادلانه قضاوت کنید مثل مردبگوییدگل استقلال سالم بودحالامیتونیدامتیازرابرگردونید
  • محسن IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    کیسه تنان حرفهای چندکارشناس روهم قبول ندارن واگه وی ای آر هم باشه به اونم ایرادمیگیرن چون هوچیگری کارشون هست،سه پایان وکیسه نمیتونن توزمین نتیجه بگیرن کارو میکشن به هوچی کری
  • احمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    نادری تو آفساید بود
  • ا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    نه نمی تونیم برگردونیم چون گل آفساید بود کیسه کش
  • امین IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    واقعا دیگه داره حالم از این فوتبال کثیف بهم میخوره جام بدید به پرسپولیس بره دیگه سلطانی فر خدا ازت نگذره هر موقع باشه باید جواب پس بدی به خاطر این پنج سال خدا لعنت کنه هرچی آدم بی وجدانه بابا پرسپولیسی هستی درست ولی دیگه وجدان که دارید به خدا این جاما دو ریال نمیرزه شما باید خودتون تلاش کنید جام بگیرید هوادارای پرسپولیس چشماتون وار کنید اینا دوقرون نمیرزه فوتبال باید پاک باشه چکار کردن با استقلال این پنج سال باید شرف داشته باشید فوتبال زیباییش به پاک بودنشه نه جام بردن به هر قیمتی اینجوری ارزشی نداره که چشماتون واز کنید دارید می‌بینید که خودتونم از همه بهتر میدونید فقط ما سلطانی فر بیشرفو به خدا واگذار کردیم و بعدا که ایشالا جواب پس میده این فوتبال دیگه از کثیفی گذشته دیگه کاملا برنامه ریزی شده سیستماتیکه همه شاکین همه تیما همه طرفدار فوتبال پاک و عادلانه و زیبا هستن همه تیما همه مردم...
  • لنگ ک.ث.ی.ف IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    اگه بازیکنان آلومینیوم میخواستن گل بخورن کمک داور الکی نمیزاره گل بخورن.
    • حجازی دوست IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      می تونی زمین و زمان را مقصر بدونی ولی اشکهای ناصر خان را فرهاد مجیدی درآورد را فراموش نکن می دونی هر بهانه ای بتراشی و تیم قهرمان را لابی فرهاد و دوستادوستاش سیزدهم کردن فتح الله زاده بازیکنان را فروخت به اعراب با لابی فرهاد و دور افتاد تا شوالیه فوتبال بشه ناصر خان دق مرگ شد همین فرهاد کرد قلعه نویی را با لابی اخراج کرد استراموجونی را فرهاد اخراج کرد ازبس نشست و گفت این شعر را در آسیا با زاند تا خودش بشه سر مربی الان هم در حال حاشیه سازی برای بزرگ شد شدن است با چار تا می زد نه غزا برای پنالتی بگیریم فقط امیرخان می تونه استقلال را قهرمان کنه این ادا اصول ها قهرمانی نمی شه تا حالا صمد مرا وی شعر ناصر خان مظلومی ژنرال فکری کریمی ذوالفقار نسب را فرهاد خان به فنا داده فقط ژنرال برازنده قهرمانی است یک از ۵ تا گل را نگیرن لک روز خوبش بود وگرنه ۶ تا می خوردم فرهاد بدرد تیم نمی خوره دل ناصر خان و گرفت وی را خون کرد دل خون بشه الهی فقط به خاطر اشک های ناصر خان و خانواده اش تیم قهرمان صمد را نابود کرد دلخون بشی الهی فرهاد با پول پاشی و حاشیه بزرگ نخواهی شد بزرگترا دلخون کرد
  • سمیرا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    برای الومینیوم که اصلا پنالتی نبود چون رو بازیکن استقلال خطا شد گل استقلالم کاملا درست بود و توپ به پای مهدی قایدی اصلا برخورد نکرد خاک تو سرتون که یه وی ای ار واسه فوتبال ایران نمیارین که تو بازی وی ای ار کنید ببینید گل درست یا نه میان بعد از بازی نظر داورا رو میپرسین که هم حق استقلال با ناداوری خورده میشد و همدیگه بدرد نمیخوره بعد از بازی که دیگه اون گلی که سوخته حساب نمیشه این چجور فوتبالیه کا اگه همون گل و پرسپولیس میزد حساب میشد ولی استقلال بزنه افساید مدرک های وجود داره دقیقا شبیه هیمین گل و هنوز بیشتر تو افساید بودرو بازیونان پرسپولیس زدن حساب شده لعنت به فوتبالی که داوراش ضد استقلالن
  • محند IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    سلام تاکنون فرهاد سه بار این استقلال را به مرز نابودی کشانده در شعر احتمال قهرمانی را گرفت این ناصر خان حجازی را با رفتنش و بردن چندین بازیکن خوب به نابودی رساند و ۱۳ هم کرد و تا مرز سکته رساند با پول پاشی بین لیدرها تنها امیرخان قلعه نویی را به گریه وادار کرد منصوریان را گریاند تا دلتان بخواهد محمود خان فکری را با چند بازیکن دلشکستخ ومغموم کرد برای اینکه ثابت کنه بهترین گل زن لیگ قبل دیاباته بد است به بازیکنانش سفارش می کند به او خوب های خیلی بلند بدهند وبا جوری محکم پاس بدهند تا شیخ مورد تمسخر قرار بگیرد کمااوند اگر می ماند استقلال با ده امتیاز اختلاف اول بود تیم چهارم محمود فکری سه امتیاز اختلاف را رسونده به ده امتیاز شوالیه خزینه و هزینه اوست قتل که اشک مرحوم ناصر خان را درآورد را همراه کرده تیمی می توانست قهرمان آسیا بشود و دوم آسیا شد به قول مرحوم حجازی تا اینا باشن د فتل خژینه باشه حسرت نصیب می شن قتل دنبال فوکل کروات تو دنیا بود و مرحوم بزرگ استقلال با فرهاد مجیدی و نوکرها و داوران و مدیر عامل حریفان قدر درحال مبارزه بود بزرگی برازنده تو فرهاد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی