نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کنایه ستاره استقلال به پرسپولیسی‌ها درباره VAR/ هنوز شوکه هستیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال گفت: به خدا هواداران استقلال گناه دارند، آنها دلخوشی دیگری ندارند و وقتی این اتفاق‌ها را می‌بینند، عذاب می‌کشند.

فرشید اسماعیلی در واکنش به اتفاق‌های بازی با آلومینیوم اراک و مردود اعلام شدن گل این تیم، گفت: من اگر جای داوران ایرانی بودم، سوت نمی‌زدم تا وقتی VAR وارد ایران شود. سخت ترین کار در ایران داوری است و واقعا داوران تحت فشار هستند چون در یک لحظه تصمیم گرفتن واقعا سخت است.

وی ادامه داد: وقتی داوری به خاطر آمدن VAR  اینقدر راحت شده و آنها این فرصت را دارند تا صحنه‌ها را بررسی کنند، سوال من این است چرا یک بار داوران با هم متحد نمی‌شوند تا چنین سیستمی را وارد ایران کنند؟ مگر غیر از این است با آمدن این سیستم کار خودشان راحت تر می‌شود؟

هافبک استقلال در مورد مردود اعلام شدن گل تیمش در بازی با آلومینیوم اراک گفت: در آن صحنه من پاس دادم و اصلا توپ به پای مهدی قائدی نخورد، به فرض محال هم که خورده باشد آنطور که ما صحنه را دیدیم ۲ مدافع آفساید را پر کرده بودند. من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما این را باید بگویم که در بازی‌های فشرده ای که تیم حریف با نفرات زیاد دفاع می‌کند، موقعیت درست کردن خیلی سخت است. طبیعی است وقتی گل درست تیم از سوی داور مردود می‌شود دیگر کار خیلی سخت می‌شود. هنوز هم از تصمیم داور شوکه هستم و نمی‌دانم چه بگویم ولی ۳ امتیاز قطعی از دست ما پرید.

فرشید اسماعیلی در مورد داوری بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان گفت: برای من این سوال وجود دارد چطور می‌شود در یک بازی داور کارت زرد حریف را بعد از چند دقیقه وتو می‌کند و خطا را به نفع تیم دیگر اعلام می‌کند، نکند VAR برای یک تیم به ایران آمده است؟  اگر قرار است در بازی‌های لیگ از VAR استفاده شود همه استقبال می‌کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد و یا داوران با روش‌های دیگر فرصت بازبینی تصمیم خود را داشته باشند، می‌توانند با صبر و بررسی بیشتر تصمیم بگیرند و قطعا اشتباهات کمتر می‌شود.

او در مورد صحنه ای که بازیکنان آلومینیوم اعتقاد داشتند خطای هند پنالتی انجام داده گفت: همانطور که کارشناسان داوری هم تایید کردند قبل از اینکه توپ به دست من برخورد کند، بازیکن حریف مچ پایم را زد. حتی وقتی داور سوت زد بازیکنان آلومینوم فکر می‌کردند خطایشان اعلام شده و به سمت داور رفتند تا اعتراض کنند. واقعا فکر کردم مچ پایم دوباره آسیب دید که خدا رحم کرد. توپ به دست من برخورد کرد اما صد در صد قبل از آن خطا شد.

اسماعیلی در پایان گفت: من فقط یک چیزی می‌خواهم بگویم، هواداران استقلال به خدا گناه دارند. آنها دلخوشی دیگری ندارند و وقتی این اتفاق‌ها را می‌بینند، عذاب می‌کشند. آنها هر بازی را به عشق استقلال تماشا می‌کنند و به خدا خیلی عذاب می‌کشند. واقعا دلم مان برای آنها می‌سوزد که اینقدر باید عذاب بکشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناظم IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    فرشید اسماعیلی عزیز باید بهتر از هر کسی بدونه که تنها تیمی که باvar مخالفت کرد استقلال بود و بهمین دلیل در ایران بکار گرفته نشد ضمن اینکه داور خطای روی فرشید رو رفت بلکه خطای هنر ایشونو اعلام کرد و هند هم در محوطه جریمه بود بقول ایشون مگهvar اومده که میگن قبلش رو من خطا شده و پنالتی نبود
    • تاجی طبرستانی IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      اینو دیگه از کجا درآورد ید ک استقلال مخالف var بوده متوهم ؟؟مگه به اختیار باشگاه هاس ؟؟؟ استقلال خیلی قدرت داشت باشگاه رو از وجود مدیرای لنگی گماشته خائن وزیر لنگی ، خالی میکرد
  • سید IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    این تیم حکومتی که من میبینم اقافرشیدباVARهم کسی جلوشانمیتونه بگیره بازم به نفعشون گرفته میشه
  • حمید علوی CA ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    جناب فرشیدخان اسماعیلی، ۱) اگه واقعن در حرفت مبنی بر اینکه دلت واسه هوادار استقلال میسوزه صادق هستی(که نیستی)،اول ازهمه خودت رودرست کن که در دوسال اخیر،بویژه امسال،با هم باندی هات(زاپاتای ۱۴ میلیاردی و..)پوست استقلال وهوادارو بخاطرزیاده خواهی کندی۲)بجای فرافکنی کردن تقصیرهاروی داور و وزیر و وکیل، “غیرت” و “تلاش” خودت رو بیشتر کن و بجای فکرکردن به میلیاردتومنهای های بیشتر،ازخودت مایه بذار و هربازی دو تا گل و پاس گل بیشتر داشته باش که بخاطر مردود شدن یه گل،اینجوری ریاکارانه و ذلیل،زمین و زمان رو به هم ندوزی.مشکل استقلال وزیر و وکیل نیست، نقطه قوت پرسپولیس هم وزیر و وکیل و داور نیست.مشکل اصلی استقلال بازیکنانی مثل تو و بعضی هواداران هست که خام ریاکاریهای تو و امثال تو شدن۴) خجالت بکش و خجالت بکشین. هر کدومتون n میلیارد گرفتین و چندین ساله دور هم سر سفره ی بی صاحب استقلال نشستین و کنار هم بازی میکنین هنوز یه قهرمانی نیاوردین. اگه یه سری نوجوون بجای شماها بود بعداز ۵ سال کنار هم بازی کردن حداقل یه قهرمانی میاورد. کاش یک پنجم عالیشاه و نوراللهی غیرت و تلاشگری داشتی.
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      سلام خدمت آقای علوی من امروز یک پاسخ زیر کامنت شما گذاشتم و از شما هوادار فهیم و منطقی تشکر کردم. و سپس به هواداران استقلال پیشنهاد کردم شما را الگوی خود کنند سن و تجربه و دنیادیدگی آقای علوی مانع از موضع گیری متعصبانه بی پایه و اساس میشه نمونه اش همین فرشیداسماعیلی که انواع و اقسام لطماتو وارد کرده به تیمش در نهایت آویزون میشه به وزیر و وکیل. البته حقیقتش، دروغ چرا ما از خدامونه این شیوه وزیر و وکیل و حکومت و سوگلی و متلک و نیش و کنایه ادامه داشته باشه به نفع پرسپولیسه.
  • مهمان همیشگی BE ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    اگر مطمئنی که توپ به پای قاعدی نخورده که دیگه "فرض محالی" وجود نداره. اینطوری که صحبت میکنی مشخصه که خودت هم تردید داری که توپ به پای قاعدی خورده یا نه!
  • هیرادمهراد ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    به عنوان یه یه پرسپولیسی از خبر ورزشی عاجزانه میخوام 25هفته بازیها رو طبق نظر 3کارشناس داوری بررسی کنن تامعلوم بش پرسپولیس کبیروصدرنشین برتر لیگ بیشتر سود کرده یا تیمی که دنبال سهمیه آسیائی هست
  • فرها IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    من که تا var نیاد دیگه فوتبال نگاه نمیکنم
  • حمید IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    خوب اگه var بود که شما ته جدول بودید. سروتونین هم تو این هفته ها قهرمانیش قطعی شده بود. برید برید جمعش کنید . از این غلط‌ها را به شما چندتا بچه جقله نیامده. تو برو سطح فوتبالی را ببر بالا
  • قند علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    فرشید،جان در هر کاری خدا رو در نظر بگیر،کاری به پرسپولیسیها نداریم،ولی مطمئن باش مردم فوتبال میفهمن،خدایش اونا همدیگرو نمیفروشن چه جدیداشون چه پیش کسوتشون،،اونا هم سود کردن مثل ما،لطفا جوری بازی کنید که بهانه دست داور ندید،،،،خطا که میشه چند نفری میریزید سرش،،،که اونا کمتر این کارو میکنن واینارو هر هفته داورها میبین لطفا با دل وجون بازی کنید ،مردم هم کمو بیش از قراردادها. و ناز کردنهای شما و اونا خبر دارن،،،همه رو سیاه کنید ولی خودتون اصل مطلب رو میدونید،،اون از مظاهری،دانشگر،اون یکی چک باشگاه رو با چک خودش عوض کرده،وریا که اخرشه،از کدمتون بگیم.
  • آوین IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    آقا من به چیزی کار ندارم بحث منطقی یا غیر منطقی بودن کامنتاتونم نمیخام باز کنم به این که پرسپولیس شده یه خزانه بزرگ برای پولای دولت هم اشاره ای نمیکنم بحث اصلی من اینه شما پرسپولیسیا تو سایتای مربوط به فرشید چیکار میکنین؟؟؟هر سایتی رو وا میکنم ۹۰ درصد کامنتا برا شماس...کجا زده فرشید ک اتقد دردتون گرفته؟؟؟شما خودتون بازیکن ندارین؟؟اقای علوی شما خودت بهتر نیس بجای اینکه بیای زیر پست مربوط ب فرشید بری زیر پست همون نوراللهی و عالیشاه کامنت بزاری که غیرت میپاچه به درو دیوار گوگل؟؟؟ عجبااااا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی