نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استقلال - تراکتور؛ خاطره خوش هواداران از محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به جرات می‌توان گفت تنها پیروزی خاطره‌انگیز و خاطره خوشی که هواداران استقلال از تیم تحت هدایت محمود فکری دارند، جدال با تراکتور در نیم فصل اول است.

استقلال فصل جاری را با هدایت محمود فکری آغاز کرد و این مربی ۱۶ هفته روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت نشست. اگرچه فکری به لحاظ نتیجه‌گیری توانست استقلال را در جمع سه تیم بالای جدول نگه دارد ولی انصافاً تیمش آن‌طور که هواداران می‌خواستند، فوتبال بازی نمی‌کرد و نمایش‌هایش تماشاگر پسند نبود.

در چند هفته پایانی حضور این سرمربی نیز همه شاهد بودند جدا از بازی کسل‌کننده، تیمش نتیجه هم نمی‌گرفت و در نهایت مجموع این عوامل باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال با او برای جدایی به توافق برسند و سکان هدایت آبی‌پوشان را دوباره در اختیار فرهاد مجیدی بگذارند.

تنها پیروزی خاطره‌انگیز و خاطره خوشی که هواداران استقلال از تیم تحت هدایت محمود فکری دارند، جدال با تراکتور در نیم فصل اول است. مسابقه‌ای که دی ماه گذشته برگزار شد و استقلالی‌ها توانستند میزبان خود را با ارائه یک نمایش فوق‌العاده، سه بر یک شکست بدهند؛ همان جدالی که شیخ دیاباته دو گل به ثمر رساند و همه را به اوجگیری مجدد خود امیدوار کرد ولی چنین اتفاقی در آینده رخ نداد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آن خاطره خوش دوباره برای استقلال و هوادارانش تکرار می‌شود یا اینکه بازی سه‌شنبه هفته جاری به گونه دیگری رقم خواهد خورد؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی