نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
گل ۴۰ متری مدیر آکادمی باشگاه استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال رئیس جدید آکادمی را معرفی کرد و قرار است از این به بعد تیم‌های پایه این باشگاه زیر نظر محمدرضا مهرانپور مشغول فعالیت شوند.

محمدرضا مهرانپور بازیکن اسبق استقلال و پاس که انصافاً طی دوران بازیگری خود بی‌حاشیه بود و البته قطعاً آن دسته از هواداران استقلال که بازی‌های این تیم در اوایل دهه ۷۰ را به خاطر می‌آورند، هرگز گل فوق‌العاده زیبا و سرنوشت‌سازش به سایپا  را فراموش نخواهند کرد.

رقابت‌های لیگ آزادگان در سال ۷۳ به شکل دو گروهی برگزار می‌شد و استقلال که در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفته بود، در دور برگشت این مسابقات با روی کار آمدن نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا به‌معنای واقعی کلمه اوج گرفت. در آن مقطع سایپا صدرنشین گروه محسوب می‌شد و استقلال باید بازی برگشت خود مقابل این تیم را می‌برد تا می‌توانست تحت عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

این دو تیم در حالی به مصاف همدیگر رفتند که استقلال هفت بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت و مسابقه تا اواسط نیمه دوم با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما نفوذ مهرانپور از جناح چپ و شوت فوق‌العاده او یکی از زیباترین گل‌های آن فصل را رقم زد و آبی‌پوشان در نهایت با اتکا به همان تک گل موفق به شکست سایپا و راهیابی به مرحله نیمه نهایی شدند.حالا نزدیک به ۲۷ سال از آن گل می‌گذرد ولی قطعاً گل محمدرضا از یاد خودش و هوادارانی که آن را به خاطر دارند نمی‌رود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی