نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استراماچونی در حیاط خلوت ستارگان پرسپولیس و استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرانجام اتفاقی که از مدت‌ها قبل رسانه‌های عربی حوزه خلیج فارس در موردش اطلاع‌رسانی کرده بودند، رخ داد و آندره‌آ استراماچونی با عقد قراردادی دو ساله هدایت باشگاه الغرافه قطر را برعهده گرفت.

 استراماچونی سرمربی اسبق استقلال که هواداران این تیم خاطرات خوبی از حضورش در تهران دارند به تیمی پیوست که طی ۳۶ سال گذشته تعداد زیادی از ستارگان فوتبال ایران در آن توپ زده و خاطرات بسیار خوشی از نمایش‌های خود به یادگار گذاشته‌اند.

الغرافه ابتدا با نام الاتحاد در فوتبال قطر شناخته می‌شد و در دهه ۶۰ شاهد حضور بازیکنان بزرگی همچون مرحوم سیروس قایقران، محمد پنجعلی، محسن عاشوری و مجتبی کرمانی‌مقدم در آن بودیم.

چند سال پس از آن حسن شیرمحمدی برای مقطعی بازیکن الاتحاد شد و از اوایل دهه ۹۰ شمسی هنگامی که نام باشگاه به الغرافه تغییر یافته بود، فرهاد مجیدی سرمربی کنونی استقلال مدتی در آن توپ زد. اتفاقی که برای محمدرضا خلعتبری، مهدی طارمی و مسعود شجاعی هم رخ داد.

در میان بازیکنان ایرانی الغرافه چهره‌هایی هستند که سابقه کاپیتانی در استقلال، پرسپولیس و حتی تیم ملی کشورمان را نیز یدک می‌کشند. با توجه به شناخت مرد ایتالیایی از فوتبال ایران، هیچ بعید نیست که این باشگاه در این فصل هم دوباره سراغ فوتبالیست‌های کشورمان بیاید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    ای کاش دیاباته روباخودش ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی