یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲
۰ |
۰
سرمربی چک: زور زدن گل تساوی به دانمارک را نداشتیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یاروسلاو شیلهاوی سرمربی تیم ملی جمهوری چک گفت: ما تا آستانه موفقیتی بزرگ پیش رفتیم هرچند که من فکر می‌کنم رسیدن به همین مرحله یک چهارم نهایی هم برای کل فوتبال چک یک دستاورد بزرگ است.

یاروسلاو شیلهاوی، سرمربی تیم ملی  جمهوری چک پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر دانمارک در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ گفت: «من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما در این جام مجبور شدیم با رقبای بزرگ بجنگیم که خیلی از آنها نتوانستند به جایی که ما رسیدیم برسند. من فکر می‌کنم که هواداران قدر تلاش‌هایی که ما تا آخرین لحظه حضورمان در این تورنمنت انجام دادیم را می‌دانند. تمام بازیکنان شایسته تشکر هستند. ما تا آستانه موفقیتی بزرگ پیش رفتیم هرچند که من فکر می‌کنم رسیدن به همین مرحله یک چهارم نهایی هم برای کل فوتبال چک یک دستاورد بزرگ است.»

او درباره بازی برابر دانمارک گفت: «ما در پایان نیمه اول دو بر صفر عقب افتاده بودیم و باید کاری برای جبران نتیجه انجام می‌دادیم. به همین دلیل یک مهاجم دیگر به ترکیب‌مان اضافه و با سیستم ۲-۴-۴ بازی کردیم. دانمارک را تحت فشار قرار دادیم و به این ترتیب به گل رسیدیم اما با گذر زمان ما قدرت کافی برای زدن گل تساوی نداشتیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی