یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
۰ |
۵
سرمستی سرمربی دانمارک/ جای کریستین خالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسپر هیولمند سرمربی تیم ملی دانمارک گفت: خوشحالم که کریستین اریکسن سالم است اما حقش بود که الان همراه با ما در این بازی‌ها حضور می‌داشت.

کسپر هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک پس از پیروزی برابر جمهوری چک و رسیدن به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ گفت: «این یک شب جادویی بود. اولین چیزی که بعد از بازی هنگام ملاقات با بازیکنانم به آنها نشان دادم، عکسی از آنها در ورزشگاه ومبلی (محل برگزاری بازی‌های مرحله نیمه نهایی) در فصل پاییز بود. به آنها گفتم که دیدید گفتم که به ومبلی برمی‌گردیم. بازی امشب شاید بازی زیبایی نبود اما یک جنگ واقعی بود که در آن دروازه‌بان ما عالی ظاهر شد. باتری‌های تیم ما تقریباً خالی شده بود اما رسیدن به نیمه نهایی یورو یک دستاورد بزرگ بود. من واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم. کار آنها استثینایی بود و فکر می‌کنم که کل مردم دانمارک هم از آنها راضی هستند و احساس غرور می‌کنند. اکنون لحظه خاصی است و ما باید از آن لذت ببریم. از چهارشنبه همه چیز دوباره شروع می‌شود.»

سرمربی تیم ملی دانمارک درباره شرایط تیمش پس از لحظه ایست قلبی کریستین اریکسن گفت: «قطعاً من احساس می‌کنم که آن اتفاق روی همه ما تأثیر گذار بود. در آن لحظه که کریستین غش کرد، تمام دنیا با ما درباره مسائل حیاتی فوتبال و زندگی همدل بود. من هنوز هم هر روز به کریستین فکر می‌کنم. خوشحالم که او سالم است اما حقش بود که الان همراه با ما در این بازی‌ها حضور می‌داشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی