نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پیشنهاد رشوه به یک بازیکن در فوتبال ایران/ سازمان اطلاعات ورود کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فجرسپاسی از پیشنهاد به رشوه به یکی از بازیکنان این تیم خبر داد.

علی کلانتری سرمربی فجر سپاسی شیراز که با این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد درباره ماجرای تبانی و رشوه در لیگ آزادگان گفت: «من این صحبت را انجام دادم و با وجود اینکه بعضی‌ها گفتند نگو چرا که به ضررت می شود اما باز هم سرحرفم ایستادم.»

وی اضافه کرد: «واقعیتی که می‌دانیم وجود دارد و اتفاق می افتد نیازی به گفتن من ندارد. آقای محمودزاده  هم اعلام کرد که یک ردپاهایی دیده شده و صحبت کردند و احتمال محرومیت هم هست بنابراین احتیاجی نیست من بگویم. اگر بخواهیم برخورد کنیم خیلی راحت است.»

کلانتری اضافه کرد: «فدراسیون هم گفته می‌شود پیگیری این مسئله هست تا اتفاقات غیرفوتبالی رخ ندهد و تیم ها فوتبالی صعود کنند.»

وی افزود: «اگر حواسمان به این مسائل نباشد و قوه قضاییه و سازمان اطلاعات را به آن وارد نکنیم فدراسیون فوتبال با کمیته اخلاق نمی تواند هیچ کاری کند. امروز همه دنبال این هستند که با فساد در کشور مبارزه کنند، فوتبال هم جزوی از مملکت است و اگر وارد این قضیه شوند حتما می توانند جلوی آن را بگیرند.»

کلانتری گفت: «ما یک مورد داشتیم که مدیرعامل تیم شماره تلفن و اطلاعات شخص را به کمیته اخلاق داد. یک شخصی به بازیکن ما پیشنهاد داده بود و ما منتظر پیگیری ها هستیم تا بساط این افراد را جمع کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    عزیز با سیستم بانکی کشور دارن شرط بندی میکنن اونم علنی! چی میگ برای خودت! طرف سرپرست باشگاه میگه مربیم دلالی میکنه نهادهای مربوطه جای رسیدگی سرپرست را اخراج و ممنوع المصاحبه میکنن خسروی و قهرمانی بخاطر فساد گسترده از فوتبال بیرون انداخته میشن بعد به عنوان کارشناس میان تلویزیون! بدون اینکه معلوم بشه اینا ازکی پول میگرفتن(اگه طرف لو میرفت احتمالا کلی داور و مربی و بازیکن رسوا میدشن)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی