نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وارد جنگ روانی رقیبان نمی‌شویم/ هر جور محاسبه کنید سلطان فقط علی پروین است!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بدون کوچکترین تردیدی امید عالیشاه یکی از آماده‌ترین نفرات فعلی پرسپولیس در هفته‌های اخیر بوده است، بازیکنی که واکنش جالبی به لقب «سلطان پاس‌گل» از خودش نشان می‌دهد.

مهدی یکتا؛ کاپیتان دوم سرخپوشان تهرانی در بازی‌های پرسپولیس یا پاس گل می‌دهد یا اینکه پنالتی می‌گیرد و تأثیرگذار ظاهر می‌شود.

امید عالیشاه که به نظر می‌رسد در بهترین فرم بدنی و فنی یکی، دوسال اخیر خودش به سر می‌برد فقط ۲ پاس گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد ۲۲ پاس گل جواد کاظمیان بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر برسد. با این وجود خودش خیلی دنبال این رکوردها نیست، هرچند علاقه زیادی به دادن پاس گل دارد و...

می‌دانستی با ۲ پاس گل دیگر به رکورد بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ مسابقات لیگ برتر خواهی رسید؟

راستش خیلی دنبال این مسائل نیستم ولی به شخصه پاس گل دادن را هم به اندازه گل زدن دوست دارم.

حتما می‌دانی جواد کاظمیان با ۲۲ پاس گل، بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بوده است؟

آقا جواد پیشکسوت ما و از بازیکنان خوب پرسپولیس در دهه ۸۰ بوده است. بازیکنی که در کنار گلزنی در امر گلسازی هم استاد بود.

تو فقط ۲ پاس گل دیگر می‌خواهی تا به رکورد جواد کاظمیان برسی؟

گفتم که خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم. پاس گل دادن را اصولا دوست دارم و اغراق نباشد باید بگویم حتی به اندازه گلزنی اما به رکوردشکنی و این چیزها فکر نمی‌کنم. آقا جواد هم خیلی زحمت کشیده تا ۲۲ پاس گل برای موفقیت پرسپولیس بدهد و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

 ولی با ۳ پاس گل دیگر سلطان پاس گل پرسپولیس خواهی شد؟

سلطان پاس گل پرسپولیس که علی آقا پروین است!

علی پروین که به جای خود اما منظور ما تعداد پاس‌های گل در لیگ برتر است؟

باز هم هرجوری حساب کنید سلطان علی آقا پروین است. البته شنیدم آقای محسن عاشوری هم استانی ما هم بعد از انقلاب بیشترین پاس گل را به بازیکنان پرسپولیس داده است. من هم فقط امیدوارم بتوانم بازیکن مفیدی برای تیم خودم پرسپولیس باشم.

بگذریم! این روزها یکسری کُری خوانی و صحبت‌ها علیه پرسپولیس می‌شود که تیم حکومتی هستید و...

ببینید شما من را می‌شناسید. من هرگز و هیچ وقت اهل کُری خوانی نبوده و نیستم. هرحرفی هم وجود دارد باید داخل زمین زد. این صحبت‌ها هم جالب نیست اما تکراری است. من و همبازیانم نباید وارد این جنگ روانی برخی رقیبان شویم چون هدف بزرگی داریم.

امید عالیشاه

جنگ روانی؟!

بله، به هر حال این صحبت‌ها بوده و مطمئن باشید باز هم ادامه خواهد داشت. چیز تازه ای نیست ولی کارشناسان منصف خوب می‌دانند پرسپولیس فقط و فقط با تلاش و زحمت به این قهرمانی‌ها رسیده است. نمی‌خواهم و دوست هم ندارم ادامه بدهم اما امیدوارم روزی برسد که همه به هم احترام بگذاریم و دنبال این صحبت‌ها و جنگ روانی نباشیم. فوتبال زمین چمن دارد و همه چیز باید در آن مشخص شود نه اینکه با مصاحبه من امید عالیشاه و کُری خواندن!

یکی دیگر از صحبت‌های این روزهای پرسپولیس مشکلات مالی است. نظری در این رابطه نداری؟

 نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ یا طرفداران پرسپولیس را نگران کنم. همه چیز را شما رسانه‌ها به خوبی می‌دانید و حرفی هم بزنیم توضیح واضحات است. به هرحال شرایط برای تیمی‌که صدرنشین لیگ برتر است و این همه افتخار کسب کرده جالب نیست. امیدوارم با تلاش دوستان و مسئولان هرچه زودتر این مشکلات حل شود.

بسیارخوب، روز سه شنبه شما باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان بروید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

می‌توانم به جرأت بگویم بازی با فولاد خوزستان مهمترین بازی فصل ماست. یک بازی سخت و تعیین کننده که در شهر اهواز هم برگزار می‌شود. فولاد خوزستان هم تیم خوبی است که خیلی سخت گل می‌خورد و بازی بسیار دشواری پیش روی ماست.

و در عین حال تعیین کننده! کم نیستند کسانی که معتقدند پیروزی احتمالی پرسپولیس برابر تیم خوب جواد نکونام می‌تواند سند قهرمانی شما را امضاء کند؟

قبول دارم بازی بسیارمهمی‌است. این بازی می‌تواند کمک زیادی به پنجمین قهرمانی متوالی ما کند اما قهرمانی زمانی مسجل می‌شود که شما جام را بالای سر ببرید. تا لحظه ای که قهرمانی قطعی نشده باشد باید جنگید و پا پس نکشید.

راستی مسابقات یورو را دنبال می‌کنی؟

 کمابیش تا جایی که زمان اجازه دهد تماشا می‌کنم.

تیم مورد علاقه‌ات؟

فرانسه تیم مورد علاقه‌ام بود که متأسفانه حذف شد. حیف شد این تیم در ضربات پنالتی به سوئیس باخت و...

حالا فکر می‌کنی کدام تیم قهرمان اروپا شود؟

(می‌خندد) بعد از حذف فرانسه دیگر فرقی نمی‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی ادیب IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    آفرین بر امید عالیشاه
  • ایران IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    سلطان کلاهبرداری مسکن، وام، برنج، مالیات و ... منظورتونه دیگه؟ علی چرخنده، بازیگر سیاست از دست بوسی شاه و ولیعهد تا ...
    • حسن IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      اونی که خیلی ها چشم دیدنش را ندارند. اونی توی اوج جنگ و موشک بارون شهرها وقتی که بزرگان تیم رقیب فرار را بر قرار ترجیح دادند و به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بنگلادش و... فرار کردند تهران موند و شش دوره پرسپولیس را قهرمان تهران کرد و تیم ملی را بعد از سالها به قهرمانی آسیا رسوند. همونی که خاریه در چشم رقبایی که اسطوره شون کمتر از پنج بازی ملی داره. البته پروین مرد سیاست نیست و او را باید در مستطیل سبز دید.
  • امیررحیمی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    یک نفر رو در تاریخ استقلال نام ببر که اسمش به بزرگی علی آقا باشه بعد بیا توهین کن
    • تاج خار چشم خیلیا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      میدونی عزیزم فقط در جوابت میتونم یه لبخند از روی کنایه بهت بزنم و بگم سلطانتون خودش گفت که حجازی از او محبوبتره در واقع حجازی یکی از چندین پیشکسوت تاریخ تاج کبیر هستش،مرحوم منصور خان پورحیدری رو که اصن نمیشه راجبع بهش صحبت کرد،از افتخاراتش هم به عنوان بازیکن هم مربی و اخلاق و منش پهلوونی این مرد اصن قابل بحث نیست،شماهم قبل از اینکه حرفی بزنی اول یه تحقیق کوچولو انجام بده بعد صحبت کن نه از روی هوا حرف بزنی
    • . IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      برا این گفته چون یه سرخپوست خوب یه سرخپوست مرده است!!
  • ! IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    چه زود لایی هایی ک تو دربی خوردیو فراموش کردی
  • صادق باوی RU ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    احترام بگذارید بهم کشور ایران عزیز تبدیل شده به یک جامعه بی تربیت تمامی ورزشکار آن قابل احترام و دوست داشتنی هستند در زما ن گذاشته این چنین نبودیم خدا رحم کند .
    • امیرعلی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      دقیقادرایران موفقیت دیگری نمیتونن ببین هرجوری هست میخوان زمین بخوره غافل ازاینکه اون بالایی هواشوداره باشدکه دررفتارهامون انسانیت درنظرداشته باشیم
  • شمسعلی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    سلطان منفعت طلبی علی اقا پروین
  • عشقپولیس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    دمت گرم
  • یاسین IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    اصلا نقل این حرفا نیست شاید پروین مربی خوبی باشه ولی سلطان کسیه که رانتخوار نباشه و انسانیت داشته باشه. و نان به نرخ روز خور هم نباشه. پروین نه تنها سلطان نیست که انسان هم نیست..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی