نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
۰ |
۱
ساوتگیت بعد از تاریخ‌سازی: حس عجیبی دارم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از راهیابی تیمش به مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ از شاگردان خود به خصوص نیمکت‌نشینانی که با کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی منطقی کنار می‌آیند، تمجید به عمل آورد.

گرت ساوتگیت پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی انگلیس برابر اوکراین در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ که این تیم را در مرحله نیمه نهایی برابر دانمارک قرار می‌دهد، گفت: «بازیکنان ما عالی بودند. شیوه بازی آنها در این مسابقه تحسین‌برانگیز بود. حس عجیبی دارم. در این لحظه من دارم به بازیکنانی مانند کانر کوادی، بن چیلول، سام جان‌استونز، آرون رامسدیل و ... که فرصت بازی نکردند فکر می‌کنم. همه آنها در موفقیت این تیم سهیم هستند چون باعث شدند که روحیه فوق‌العاده باشد.»

سرمربی سه‌شیر افزود: «هر کسی که به زمین بازی برود، کارش را خوب انجام می‌دهد و هر کسی که نرود که من می‌دانم چقدر برایش سخت است، می‌پذیرد و من در هر بازی مجبورم که چنین تصمیمی را درباره تعدادی از بازیکنان‌مان اتخاذ کنم اما ذهنیت و درک بازیکنان ما عالی است.»

ساوتگیت در پاسخ به این سؤال که انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی برای او چقدر سخت است، تأکید کرد: «برای من هر بار تصمیم‌گیری درباره آنهایی که در بازی باید از فهرست اعضای تیم کنار بگذارم انرژی بیشتری می‌گیرد، چون همه آنها بازیکنان خوبی هستند. هیچ یک از آنها لایق کنار گذاشته شدن نیستند چون هر بار که به زمین می‌روند با تمام وجودشان کار می‌کنند. با این وجود ما چاره‌ای جز این نداریم و باید بهترین انتخاب‌ها را انجام دهیم تا با سیستمی مناسب بازی کنیم. اما تمام بازیکنان ما امشب برابر اوکراین عالی کار کردند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی