نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ماهور شهزاد افتخاری برای پاکستان در المپیک/ جنگ هند و پاکستان به زمین بدمینتون کشیده می‌شود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ماهور شهزاد که به عنوان اولین بازیکن بدمینتون از پاکستان در المپیک حاضر خواهد شد.

ماهور شهزاد که به عنوان اولین بازیکن بدمینتون از پاکستان برای حضور در المپیک حاضر می شود و او برای کشورش تاریخ ساز خواهد شد.

شهزاد گفت: "از ابتدای کار آرزوی من بود که نماینده کشورم در چنین رویداد عظیمی مانند المپیک باشم." "وقتی فهمیدم رویای من به حقیقت پیوسته است ، احساس موفقیت کردم. حضور اولین بازیکن بدمینتون پاکستانی به بازی های المپیک نه تنها برای من و خانواده ام ، بلکه برای کل ملت افتخار آمیز است. "

شهزاد در دوره مقدماتی قبل از شروع COVID-۱۹ نتایج خوبی کسب کرد و به نیمه نهایی مسابقات بین المللی بلغارستان صعود کرد و سهمیه بین المللی پاکستان را از آن خود کرد.

این ستاره پاکستانی اضافه کرد: "من تمام تلاش خود را می کنم تا بر روی نقاط ضعفم کار کنم و نقاط قوت خود را تقویت کنم. من هر روز شش تا هفت ساعت را برای تمرینات خود اختصاص می دهم ، از جمله برنامه تناسب اندام. علاوه بر این ، من تمرینات سالن خود را سخت تر کرده ام و روی قدرت ذهنی کار کرده ام تا بتوانم فشار روحی را در المپیک کنترل کنم. "

شهزاد دریافت کننده بورسیه تحصیلی است که BWF با مشارکت آکادمی جهانی ورزش برای یک گواهینامه تحصیلات تکمیلی در مدیریت ورزشی بین المللی تاسیس کرد. شهزاد ، یکی از ۱۱ نامزد انتخاب شده از بین ۷۰ متقاضی است.

ماهور شهزاد افتخاری برای پاکستان در المپیک/ جنگ هند و پاکستان به زمین بدمینتون کشیده می شود!

شماره ۱۴۶ جهان گفت: "من افتخار می کنم که با بورسیه  کامل توسط BWF  میتوانم تحصیلاتم را انجام می دهم." و این عالی است زیرا من قادر به یادگیری جنبه های مختلف مدیریت زمان هستم که به من کمک می کند یک برنامه روزمره موثر را طراحی کنم.

ماهور شهزاد اضافه کرد: "شش ماه گذشته برای من یک تجربه تغییر دهنده زندگی بوده است ، بدون شک بهترین دوره زندگی من. این برای من نتایج خوبی در بدمینتون به ارمغان آورد که همیشه آرزوی من بوده است. من همیشه می خواستم کاری منحصر به فرد در این ورزش انجام دهم و با افتخار می توانم بگویم که این کار را با صعود به المپیک توکیو و اعطای بورسیه کاملاً انجام شد. "

او در پایان گفت: "انتخاب من مطمئناً بازیکنان دیگر را بر آن خواهد داشت تا برای رسیدن به اهداف خود بیشتر کار کنند. همچنین باعث آگاهی مردم در مورد این ورزش در پاکستان خواهد شد. در آخر ، این دولت ما را تشویق می کند تا امکانات بیشتری به بازیکنان با استعداد ما که توانایی بالاترین عملکرد را دارند ارائه دهد. "

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی