نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
۹ |
۳
قانونی که به خاطر کریم باقری نقض می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از شروط کریم باقری برای ادامه همکاری با تیم ملی حضور همزمان در کادر فنی تیم پرسپولیس است و البته این جدا از شرط مالی دستیار یحیی گل محمدی است.

یکی از شروط کریم باقری برای ادامه همکاری با تیم ملی حضور همزمان در کادر فنی تیم پرسپولیس است و البته این جدا از شرط مالی دستیار یحیی گل‌محمدی است. 

این موضوع البته نه ضربه‌ای به تیم ملی می‌زند و نه به تیم پرسپولیس. به این خاطر که تمرینات تیم پرسپولیس و تیم ملی با هم تداخل ندارد و تمرینات تیم پرسپولیس در زمان اردوی تیم ملی و هم چنین بازی‌ها از سوی حمید مطهری قابل طراحی و اجراست.

در این بین یک قانون مهم است که باید برای ادامه همکاری تیم ملی با کریم باقری نقض شود. در فدراسیون فوتبال قانونی وجود دارد که بر مبنای آن هیچ یک از اعضای کادر فنی تیم‌های ملی حق همکاری با تیم‌های باشگاهی حتی به صورت مشاور را ندارند. در زمان مدیریت مهدی تاج هم بحث ملحق شدن کریم باقری با تیم ملی مطرح شد که این قرارداد همکاری شکل نگرفت به این خاطر که کریم باقری حاضر به رها کردن تیم پرسپولیس نشد. او این بار هم در شرایطی حاضر به همکاری با اسکوچیچ شد که به همکاری خود با تیم پرسپولیس هم ادامه دهد. 

باید منتظر ماند و دید که نظر اعضای هیئت رئیسه در این باره چیست؟ آنها برای ادامه همکاری با کریم باقری ضمن اجابت خواسته‌های مالی این مربی باید قانون فعلی فدراسیون فوتبال را نادیده بگیرند. در غیر این صورت حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی منتفی می‌شود. نظر اسکوچیچ در مورد ادامه همکاری با کریم باقری مثبت است. 

تیم ملی شهریور ماه بازی‌های خود را در دور نهایی انتخابی جام جهانی آغاز خواهد کرد و این بازی‌ها فروردین ماه سال آینده به پایان می‌رسد و با توجه به تعداد بازی‌های تیم ملی (۱۰ مسابقه) کریم باقری مدام باید بین تمرینات پرسپولیس و تیم ملی در رفت و آمد باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رها IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    خداوکیلی کریم باقری که نزدیک به چهل ساله می‌شناسیم بهترین ومحبوب ترین وخوش اخلاقترین. قهرمان فوتباله بدون هیچ تغییرقیافه مردحسابی بشمارمیآیدخدایارت داداش
  • محسن IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    شاه کریم میدونه چیکارکنه
  • ناشناس IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    تبم خاص
  • رسول IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    هیچ قانونی بجز قانون پرسپولیس در این کشور وجود ندارد
  • مهرداد IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    اولا که قانون آن چیزی است که مصوب مجلس باشد ثانیاً این به اصطلاح قانون بخاطر آقا کریم نقض نمی‌شود بلکه بخاطر صلاح و مصلحت تیم ملی نادیده گرفته میشود
  • مهدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    عشقی اقا کریم، خدا حافظ و نگهدارت باشد
  • محمد IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    فقط یک کلمه با احترام به سایرفوتبالیستا کریم خان عاشقتیم
  • حسن JP ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    کریم باقری گوهر بی همتای فوتبال ایران. اسطوره ای آرام، متین، بی حاشیه و محبوب. رفتار ایشون بعد بازی با استقلال فراموش شدنی نیست. در برنامه نود به خاطر گلی که زده بود از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. بازیکنان جوان باید از ایشون درس افتادگی و اخلاص بیاموزند.
  • رضا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    الآن باید از این به ظاهر خبرنگار پرسید واقعا هدفش از طرح این مسئله چیه ؟؟!! مخصوصا اینکه روی دو تا کلمه خیلی تاکید داره ،تاکید روی مسئله مالی وتاکید روی پرسپولیس .... احتمالا باید بابت این همکاری چیزی به خبرگژاری پرداخت بشه یا شاید شخص دیگه ای رو در نظر دارن !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی