یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
۰ |
۴
تمرین گروهی همه بازیکنان پرسپولیس بدون کمال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین تیم پرسپولیس امروز و پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

سرخپوشان پایتخت امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند. پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داود فنایی مربی گلرها، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند. سپس قرمزپوشان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط روی آوردند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، بخش بعدی تمرین بود که انجام شد. در مرحله بعدی تمرین امروز، شوتزنی به سمت دروازه در دستور کار قرار گرفت. فوتبال هدفمند، آخرین بخش تمرین امروز بود که با انتقال نکات لازم از سوی کادر فنی همراه شد. تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

در تمرین امروز، کلیه بازیکنان، بدون مشکل در تمام بخش‌های تمرینات گروهی شرکت کردند. کمال کامیابی‌نیا، کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به اهواز و بازی برابر فولاد خوزستان را برگزار و بعدازظهر دوشنبه با پرواز اختصاصی، تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی