حمله وحشتناک به مددی/ جنس خراب از مددی باارزش‌تر است/ اهل شورش و تهدید نیستم اما محترمانه از استقلال برو/ تو کلاً تعطیلی!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

امیرحسین صادقی پیشکسوت تیم استقلال تهران نسبت به عملکرد مدیران این باشگاه گلایه دارد و می‌گوید آنها صلاحیت حضور در این پست را ندارند.

امیرحسین صادقی درباره عملکرد مدیران در باشگاه استقلال تهران گفت: باشگاه استقلال که کلا تعطیل است و هیچ! آقای مددی که کلا تعطیل! نمی‌دانم چه کسانی در باشگاه هستند و چه کار می‌کنند. یک فاصله عجیبی بین باشگاه و تیم افتاده که در این چند سال به هیچ عنوان تجربه نکرده بودم. این اتفاقات از سه چهار سال پیش رقم خورد که آن زمان هم ما گفتیم اما کسی گوش نکرد. از همان زمان که وریا غفوری گفت مدیرعامل ما تعطیل است همه چیز عیان شد و هیچ اتفاقی به سود استقلال رقم نخورد. داوری هم که راحت می‌توان از آن یک فیلم سه ساعته درست کرد که چه اندازه گل‌ها و آفسایدها و پنالتی‌ها به ضرر ما بوده یا نگرفته‌اند و به تیم ظلم شده است.

صادقی درمورد اظهارات خداداد افشاریان همچنین گفت: من واقعا نمی‌دانم که این آقایان چه می‌گویند، جلوی پای آقای افشاریان پای میلاد میداوودی را شکاندند اما یک اخطار هم به آن بازیکن نداد! الان به تلویزیون آمده‌اند در حالی خط کج و صاف را از هم تشخیص نمی‌دهند ولی خیلی برایم جالب است که چرا این اندازه توهم دپارتمان داوری خنده‌دار و البته اذیت کننده است. من می‌گویم که آقای افشاریان با صحنه آهسته تلویزیون که به قول شما که چند بار دیده‌اید، که تازه بعد از آن متوجه شده‌اید قایدی به توپ ضربه زده یا نه، این کمک داور چهارم چطور درجا تشخیص داده که قایدی روی توپ اثر گذاشته است؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: در آن سرعت بازی واقعا چطور تشخیص دادند؟ این بزرگواران با تمامی تصاویر تلویزیونی چندین ساعت نگاه کردند و بعد تصمیم گرفتند که توپ برخورد داشته یا خیر بعد چطور کمک داور در صدم ثانیه این اندازه دقیق تشخیص داده است؟ مثل کمک داور بازی با سپاهان، صنعت نفت و یا پرسپولیس! مثل داور بازی سپاهان و چندین بازی دیگر است که شما اتفاقات عجیبی را داخل آن رقم زدید. واقعا خجالت آور است، حیا کنید! از خدا بترسید.

صادقی درمورد وضعیت آکادمی این باشگاه همینطور گفت: من با ناچیزترین پول اگر بخواهم به یک مغازه بروم و جنسی که حتی جنس خراب است را هم بخرم آن را خرج مددی نمی‌کنم! بعد این آقا همچنان در باشگاه ایستاده است من آدم به اندازه ایشان ناکارآمد دیده‌ام. شما اگر حداقل فضای مجازی را یک نگاه کنید، می‌بینید که چندین میلیون نفر مخالف حضور شما هستند. آن روز گفتم که آقای فتحی تیر دروازه استقلال هم شما را نمی‌خواهد، الان می‌گویم که آقای مددی هیچکس شما را نمی‌خواهد. مگر می‌شود به یک شخص فحاشی شود و ناسزا هم بشنود اما همچنان به کارش ادامه بدهد؟

امیرحسین صادقی خطاب به مددی گفت: من در تیم محلات هم به این آقا سمت نمی‌دهم، مانده‌ام که چطور ایشان را در باشگاه بزرگی مثل استقلال بکار گرفته‌اند. مانده‌ام ایشان چطور اصلا جرات دارند که هنوز تصمیم گیری می‌کند؛ اصلا آقای مهران پور با کدام رزومه مدیر آکادمی شده‌اند؟ اصلا معیار انتخابات چیست؟ دلیل این انتخاب چیست؟ ایشان مربی من بوده‌اند و با هم بودیم ولی باید مشخص شود که انتخابات روی چه تصمیمی بوده. آقای مددی شما به درد هیچ چیزی نمی‌خورید! شما اصلا می‌دانید که آکادمی باشگاه یعنی چه؟ من واقعا خسته شده‌ام از بس چنین اتفاقاتی را می‌بینیم. چرا باید وضعیت اینطور باشد؟

بازیکن سابق تیم ملی که نسبت به مدیریت این باشگاه اعتراض داشت، اضافه کرد: من اهل شورش و تهدید نیستم و اصلا موضوع این نیست ولی واقعا کاسه صبرم لبریز شود دیگر اجازه نمی‌دهم برای این باشگاه بزرگ اینگونه تصمیم بگیرند. آقای مددی حواست را جمع کن؛ خیلی محترمانه بساطت را جمع کن و از استقلال برو! من کار با هیچ پیشکسوت دیگری ندارم ولی نمی‌گذارم ایشان به کارش ادامه بدهد. آقایان شرکت نفتی از استقلال بروید. اینجا به دنبال چه چیزی هستید؟ من نمی‌دانم این آقای دلفانی مثلاً چرا باید در هیات مدیره استقلال باشد. برای خودتان هیات مدیره انتخاب نکنید، من که هیچ وقت خودم را بزرگتر نمی‌دانم و علاقه‌ای هم ندارم در این مسائل شریک باشم اما چهار پیشکسوت بزرگ باشگاه را انتخاب کنید تا شرایط را مهیا کنند. 

صادقی که از مدیریتی این باشگاه به شدت گلایه داشت به پرویز مظلومی هم کنایه زد و اضافه کرد: افرادی مثل علی نامداری که این باشگاه خدمت می‌کنند را فراری می‌دهند اما می‌بینیم که چه کسانی در باشگاه پست می‌گیرند. آقایانی که به دنبال رئیس جمهور آینده می‌روند و همه جا هستند تا یک پست بگیرند، اکنون هم در هیات مدیره جای دارند اما ما می‌دانیم که شما استقلالی نیستید پس جمع کنید و بروید. شما دنبال این هستید که یک پست بگیرید و هر پستی که به شما بدهند با سر می‌دوید چون دوست دارید که اسم‌تان را زنده نگه دارید. اینقدر ضعیف هستید که دوست دارید اینگونه بزرگ شوید. مردم شما را نمی‌خواهند، مردم زمانی اسم را نگه می‌دارند که به شما نیاز داشته باشند، مردم در این ورزشگاه به خیلی‌ها فحش داده‌اند، یک روز هم به شما فحش می‌دهند. به فکر مردم باشید که این کار اصلا درست نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    آقای صادقی، بنده از یکسال قبل از اینکه شمای متولد ۱۳۶۰ بدنیا بیای، هوادار استادیوم رو استقلال بودم. یعنی سن هواداری بنده، از کل سن شما بیشتره. استقلالیهای زیادی رو دیدیم و شناختیم. صادقانه ش اینه که شما فاقد جنبه های شخصیتی لازم به لحاظ اجتماعی، عقلی و رفتاری لازم برای داشتن عنوان “پیشکسوت” هستین. شخصن معتقدم بهتره شما رو “بازیکن سابق” بنامیم نه پیشکسوت. پیشکسوت یعنی پرویزخان مظلومی، یعنی بهتاشخان فریبا، یعنی اصغرآقا حاجیلو، یعنی آقا کریم باقری، بهروزخان سلطانی. امثال تو و شیث رضایی، فقط مایه ی خجالت هوادار تیمتون هستین. شک نکن با این رفتار و شخصیتی که شما داری، خودت هم در حد چروندن یه گله غاز نیستی. ضمنن هروقت میخوای در مورد بزرگی چون پرویزخان مظلومی حرف برنی، اولا دهانت رو آب بکش ثانیا جرأت داشته باش و اسم ببر.
    • اس اسی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      تابلوئه لنگی هستی پس بهتره بری لنگ مسعود و ممد جواد رو عوض کنی.... تو این حدود ۴ سال باب مسعود لنگی فاسد، تبعیض و دور زدن و لابی گری و کثافت کاری هایی که فقط برای لنگ حکومتی انجام داد و نه برای استقلالی ها، دیگه حال آدم از این همه تبعیض به هم می خوره، البته زد و بند وخریدن داور و پنالتی نگرفتن برای استقلال و فراری دادن ستاره ها و مربی های تیم ما...عوض کردن کل هیات مدیره جای مدیر عامل فاسد لنگی هم دیگه دوره اش تموم شده و کار نمی کنه و به لطف و عنایت خدا و عوض شدن دوره این وزیر منحوس لعنتی، اسطوره فرهاد مجیدی , بردهای بیشتری می گیره و انشاءالله مشکلات تموم می شه و علی نژاد و مسعود و مددی و محمد جواد و... آرزوی زمین زدن استقلال رو به گور می برند، این تیم ریشه بیش از ٧٠ ساله و دو قهرمانی آسیا رو داره، دوستان حواستون رو جمع کنید و درگیر حا‌شیه سازی های دو مثلاً وزیر معلوم الحال و نوچه هاشون نشوید، در ضمن پرویز مظلومی عوضی پاچه خوار پیشکسوت نیست و حال به هم زنه و ذره ای مث داداشش و ناصرخان و منصورخان و حتی شاه فرهاد نیست، پس ساکت...
    • تاجی اصیل IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      اس اسی، از وقتی یادمه حمید علوی از طرفدارای پر و پاقرص اما منطقی استقلال بوده چون اکثر مواقع نظراتش منطبق بر واقعیات هس امثال صادقی و حالا به اصطلاح شاه فرهاد! فقط میتونن هوادارای جوان و بی تجربه ای مثل شما رو بازی بدن چون برای شما این اسامی از خود استقلال بزرگتره!! هدف مجیدی رسیدن به نیمکت بود و رسید.صادقی هم مشخصه که بالا بردن فالوور برای درآمدهایی که از این طریق داره. این تیم بزرگانی مثل پورحیدری و حجازی داشته که این شاههای شما، در مقابل اونا سرباز صفر هم نیستن
    • الدوچرخه چی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      کیسه کشایی که بهم پریدید وپاچه ی همو پاره میکنید لطفا از سرورتون پرسپولیس مایه نزارید!کیسه وکیسه جماعت عددی نیست که بخاد با پرسپولیس وپرسپولیسی مقایسه شه.خدایی اگه این کیسه رو منحل کنند هم سالی چند صد میلیارد بنفع کشوره هم فوتبال یه نفس راحتی میکشه وهم مجلسیها به کارهای مهم بهتر میرسند.فقط مثل چیز وچیز بهم میپرند واین وسط همش خودشون رو با پرسپولیسی میخان مقایسه کنند که هیچ رقمه هیچ شباهتی با کیسه نداره.اخه بنز وژیان شاید هردو ماشین باشن اما بنز چه ربطی به ژیان داره. هرچند که کیسه رو با ژیان مقایسه کنی به ژیان هم برمیخوره.
    • لنگ خاص IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      دقیقا همینطوره آقای علوی،و همینطور یک عده شخص پرست از یک عده بی جنبه طرفداری میکنند وبیشتراز ظرفیتش بهش بها میدن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      درود بر امیرحسین صادقی. حرف دل همه هوادارن استقلال رو زدی. شیر مادر حلالت.
    • رضا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      ببین عمو منم از دهه شصت استادیومی بودم . استقلال چوب امثال تو رو میخوره که الکی فاز روشنفکری برمی دارید و آب در آسیاب لنگیها میریزید . صادقی اگه حرفی میزنه عین حقیقته و میلیونها تاجی حرفاش و تایید میکنن . من نمیدونم شما چرا وکیل مدافع مددی هستی ولی من اگر هیچ کدوم از حرفهای صادقی رو قبول نکنم نظرش درباره مظلومی رو به شدت تایید میکنم . پرویز مظلومی یه آدم نون به نرخ روز خور مثل خودته داش حمید استادیومی . اگر میدیدمت قشنگتر از این حرفها ساکتت میکردم حمید
    • تاجی اصیل IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      "تاجی اصیل" "اسم آی دی من هستش دوست عزیز" ، لطفا از خودت مایه بزار و با آی دی کسی دیگه نظر الکی نده! هیچ تاجی اصیلی طرفدار فرد نیست و غیر از تاج براش هیچ شخصی اهمیت نداره!شما وقتی مثل آقای علوی صادقی و فرهاد رو میکوبین و از اون سمت از مظلومی و امثال اون حمایت میکنی! یعنی نون به نرخ روز خور هستین و امثال شما به اصطلاح هوادارا که به شخصه اعتقاد دارم لنگیانی هستین که با اسم استقلالی کامنت میزارین فقط مشکلتون این هستش که مجیدی شده سرمربی!! ولی برای من هوادار استقلال هیچ کسی جز استقلال برام مهم نیست و بهتره یاد بگیرین شما هم فقط از استقلال حمایت کنین و بدونین همین عقده هاتون از مجیدی فقط داره به استقلال ضربه میزنه و بس!! البته اگر واقعا طرفدار استقلال هستین التماس تفکر و واقع بینی رو ازتون دارم! اینجا استقلالی واقعی زیاد داریم ا قدیم که کامنت میزارن ولی بخاطر همین عقده ها و نفهمی های شما دوستان مثل خودم سعی میکنیم دیگه بحث الکی با شماها نکنیم چون از قدیم گفتن دشمن دانا بِه از نادان دوست!!! افکارامثال شما و علوی ها که ادای هوادارارو درمیارین هزار برابر از یه لنگی که کامنت میزاره بدتره!!
    • مهدی IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      شما یا خود مددی هستی یا رفیقشی!!بیخود اختلاف ننداز. طرفدارای استقلال میدونن آب از کجا گِل شده!!تا یک ماهه دیگه همه چی درست میشه!!چرا امثال فتح اله زاده نیستن!؟؟
  • کیسه کش IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    شما به پست و مقام و تحصیلات عالیتان کوتاه بیا و بذار مددی در پست خودش بمونه
  • استقلا پرست نه شخص پرست IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    آقای حمید علوی ، افرادی رو که شما بعنوان پیش کسوت نام میبری چرا الان صداشون درنمیاد؟ امیرحسین صادقی میخواد پیش کسوت باشه میخواد بازیکن سابق باشه مهم اینه که الان داره حرف دل هوادار رو میزنه و بخاطر پست و مقام سکوت نکرده. راستی اقای روشن کجاست که به همه چی گیر میداد چرا صداش در نمیاد؟ هرچی میکشیم از این پیشکسوتهای سهم خواه میکشیم. مربی باید پیشکسوت باشه مسئول باید پیشکسوت باشه و ... اصلا ما هوادارا اگه نخواهیم پیشکسوتها باشند کیو باید ببینیم؟استقلال رو غارت کردن ،تیم معمولی کردن شما دارید به صادقی گیر میدید؟برو ببین اتاق فکر سلطانی و پسرش و جهرمی چه بلایی میخوان سر استقلال بیارن.
    • پویا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      مظلومی هفته پیش یه حرفی زد همتون فحش کشش کردین که چرا این حرفو گفتی و چرا هرچی ما میگیم رو تایید نمیکنی . مظلومی و حسن روشن و .... وتقعیت رو میدونن و حاضر نیستن برای فالوور دروغ بگن برای همین الان ساکتن
    • علی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      دوست عزیز حرف رو که همه بلدن بزنند.بایدبینید کی داره حرف میزنه...این قبیل افراد دارن با احساسات هوادارا بازی میکنن .قضاوت با خودتون...
    • حمید علوی CA ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      جناب استقلال پرست، دوست عزیز، ایراد گیری و داد و فریاد کردن پیشکسوت نمیتونه حتی یه ریال از ۳۰۰ میلیارد بدهی انباشته استقلال رو بپردازه.خودپیشکسوت هم که وقتی فوتبال بازی میکرده ناچار بوده با تاکسی هم کار کنه تا زندگیش بچرخه پولی نداره بیاره بده به باشگاه. نهایتا اکه خیلی مردباشه و عاشق،میتونه هروقت و‌هرجا لازمش دارن با صداقت یاعلی بزنه و کار کنه. آقایان مظلومی و روشن و.. که نمیتونن با ایرادگیرفتن و سرصداکردن مشکل ۳۰۰ میلیاردی.که ۴۰ میلیاردش از زمون شوالیه ی دروغ و دزدی بجا مونده رو حل کنن چون میدونن شما حتی اگر بهترین مدیر دنیا هم باشی اگر پول نداشته باشی نمیتونی یه خانواده ی دونفره رو مدیریت کنی نا برسه به یه باشگاه. همهذی ما میدونیم وضع اقتصاد ‌باشگاه،مثل وضعیت اقتصادی مملکت خیلی خرابه و میدونیم که وضع مدیریت فوتبال مثل وضع مدیریت بقیه اجزای مملکت نامساعده. اما هرچقدر من و شما و پیشکسوت داد بزنیم یه پاپاسی از ۳۰۰ میلیارد بدهی که از نادانی و حماقت و خیانت مدیران بگیر تا فشار هوادارای نادان باعثش شده ، پرداخت نمیشه.
    • دسته سه ایی ها IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      کیسه کش جان پرسپولیس هم نباشه کیسه قهرمانی نمیاره چون بابا محمودش دیگه نیست ....بیست دوره لیگ برتر کیسه کجا بود تنها دلخوشی کیسه تنان این بود اوضاشون در جدول از پرسپولیس بهتر میشد نه اینکه هیچ وقت مدعی باشن ..وقتی در تمام دوران کیسه و کاج منحله رو باهم جمع بزنی میبینی حتا یکبار هم توان دفاع از عنوان قهرمانیشون و نداشتن اتفاقی که سایپا بزاش افتاد اما کاج خسروانی منحل شده در دوران اریامهر هم براش وحود نداشت
  • محمود نجفی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    دکتر شما به بزرگی خودت ببخش.دکتر صادقی شنیدیم مدیریت اکادمی بایرن را به تو بی مقدار تعارف زدن.من یه پرسپولیسی هستم ولی به قول اقای علوی حیف از اسم بزرگ اسقلال که بخوای تو یدک بکشی .یک ادم بی ادب که برا به دست اوردن پست همه غلطی میکنه.بهتر خفه خون بگیر و خودت را جاهایی که خودت میدونی کجاست سرگرم کنی
  • حامد IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    دیگه وقتی این آقا با این ادبیات دم گاراژیش پیشکسوت استقلاله،از بقیشون چه انتظاری میشه داشت
  • محمدطاها IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    دمشگرررم امیرحسین صادقی..یکی از معدود پیشکسوتای استقلال که سهم خواه نیست همیشه به فکر تیم و هوادار بوده کسی که پشت هوادار و فرهاد مجیدی موند دنبال منفعت و جایگاه نبود..اگه بقیه پیشکسوتا مثل صادقی جسور و نترس باشند قطعا وضعیت استقلال بهتر خواهد بود..
    • حمید علوی CA ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      محمدطاها جان؛داشتن شعور،ادب و ذهنی خالی از عقده، مقدم بر داشتن جسارت ‌و نترس بودن هست.یک بیمارروانی هم ممکنه خیلی جسور و نترس باشه،اما این جسارت و نترس بودن نه تنها حسن نیست که باعث خطر برای دیگران هست.ما نیاز به پیشکسوتها و هوادارانی داریم که “خردمند” و “منصف”و “راستگو” باشن، نه چاله میدونی.تو هم دوست جوان من سعی کن از الان روی شعور و آگاهی و قدرت تحلیل خودت کار کنی وگرنه گفتن حرفهای نامودبانه و بقول شما حاکی از جسارت و نترسی، جز اینکه در شنونده این احساس رو بوجود بیاره که گوینده،یک نادان، نا منصف و یاوه گو‌ هست، هیچ حسنی نخواهد داشت. اگه ناراحت نمیشی بگم که از حدود یکسال و خرده ای پیش که شما با نام محمدطاها اومدی، بنده اکثرن کامنتهات رو میخونم و شاید بادت باشه یکباراوایل هم گفتم علیرغم اینکه احتمالا سن کمی داری اما شعورهواداری خوبی داری،امارفته رفته متاسفانه حس کردم هیجان و عدم تعمق، و سبکی، داره به نظراتت مستولی میشه رفیق.گول اخبار سفارشی، جریانسازیهای پشت پرده،حرفهای مفت ونسنجیده، نظرات هواداری که بعضن بابتش پول هم دریافت میشه رو نخور دوست جوان و همون جوان خوش فکر و مودب پارسال باش.
    • محمدطاها IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      سلام آقای علوی..خیلی ممنون از لطفتون نسبت به من و توصیه‌هایی که به من داشتید می پذیرم..بله درست است من سن کمی دارم و حدود دو سال است که تو سایت خبر ورزشی هستم همیشه سعی کردم کامنتام مودبانه باشد ولی گاهی اوقات به خاطر شرایط سنی احساسی میشم و حرفای نامربوط میزنم که عذرخواهی میکنم سعی میکنم بهتر کامنت بذارم..در مورد آقای صادقی اینو بگم که خیلی حرفاشو تایید نمیکنم ولی کلا از پیشکسوتهایی هست که سهم خواه نیست و همیشه تا جایی که من یادمه پشت تیم و هوادار بود..
  • مهدی ادیب IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    جناب علوی! حقیقتاً وجود شما و امثال شما طرفداران منطقی و با فهم و دغدغه مند برای من پرسپولیسی هم غنیمته، بدون شک اگر هواداران استقلال به مانند شما و دیگر دوستان فهیم و منطقی که دیدم، دیدگاهشون رو نسبت به مسائل موجود در استقلال عوض کنن. نتیجه ی بهتری عایدشون میشه. برای شما و دیگر دوستان آرزوی تندرستی دارم.
    • حمید علوی CA ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      مخلص شما و همه هموطنای خوب و خردمند هستیم، چه استقلالی چه پرسپولیسی. امیدوارم امسال فینال غرب آسیا دربی خودمون باشه و انشالله یه تیم ایرانی قهرمان آسیا بشه.
  • عارف IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    اون وسط اون لنگی چی میگه؟؟؟برو لنگی بابا مسعود منتظرته
  • ۷۰ سال مافیای خزنده‌ی کیسه IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    این داغون با این دک و پز امر بهش مشتبه شده که دن کورلئونه‌ست؟!!!
  • فیروزی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    این نفرواقعابیسواده،وازفرهنگ وادب،چیزی بلدنیس
  • لنگ خاص IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    صادقی ادای متعصب ها رو در نیار،من یکی یادم نرفته که با تیم رقیب قراردادداخلی بسته بودی وبه خاطر مافیا قلعه برگشتی استقلال،تو از پیام صادقیان وکنعانی هم بدتری ادای آدم حسابی هارو هم در نیار
    • لنگ خاص IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      البته در ناکار آمدی مدیرعامل بیعرضه هم هیچ شکی نیست
  • سجاد IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    اقای علوی عزیز..متأسفانه یا خوشبختانه،من همسن شما نیستم..اما درمورد طرفداری از تیمم، قطعا کم از شما نیستم..ادبیات چاله ومیدانی،ادبیات بدی نیست..وهمین ادبیات، درجهان باعث بروز جریانهای قوی شده..از رپ اعتراضی گرفته،تا جریانهای فکری طبقه پایین..و شیک حرف زدن هم همیشه خوب نیست..مارکس،هم شیک حرف زد،هم در زمان خودش عاقل بنظر می امد.اما با نظریه اش دنیا را به انحطاط کشوند.همونجور که نازیسم هم ادعای برتری ادبی،نژادی،فرهنگی داشت وشیک حرف میزد..
  • ارمان IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    چه استفلالی چه پرسمولیسی.باید بهم احترام بذاریم.اقای علوی بزرگوارند.بنظرم اقای صادقی اگه استقلال دوست داره نباید الان ببره تو حاشیه.حرفای خوانواده کسی جار نمیزنه اگه دلسوزه.
  • دخی پرسپولیسی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    پیشکسوت یعنی کریم باقری علی کریمی علی دایی حمید مطهری افشین پیروانی زنده یاد مهرداد میناوند مرحوم هادی نوروزی یحیی گل محمدی وهزاران اسطوره دیگر نه این اقا ک هرچی میشه بی احترامی میکنه
  • اس اس قهرمان IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    دمت گرم اسطوره فقط اقای صادقی .
  • مهدی IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    امیر حسین صادقی عزیز درود به شرفت
  • مهدی IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    لعنت به روحانی با این وزیر آشغالش
  • حمیدعشق۶ IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    ببینیدگل با مغزیک ورزشکار چه کرده وای
  • farid US ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    in agha ra ham bayad mesleh ramezan Yakhy mahroum konand hadeaghal 5 sale be amakeneh varzeshy? ta badtar az in nashodeh in kar ra anajm dahid? hameh in hamal ra misehnasand ke cheghadr avazy va lato bi chako dahan hast, motasefam barayeh Esteghlal ke in afrad shodeand goyandeshan, morabyanash ham shodeand Majidi va Mostavafy? khanedeh dar nist? onvaghat mikhahand moafagh ham shavand? khak tou sareh Madady, chera istadeh beravad, begozarad hamin hamalha becharkhanad
  • مهدی پاشنه طلا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    دوستان دقت کنید هممون ایرانی هستیم بهم احترام بزاریم حالا یکنفر قرمز یکنفر ابی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی