نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
۱ |
۲
بازگشت شجاعی و دژاگه به تراکتور منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام مدیرعامل تراکتور، پروژه بازگشت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی منتفی شد.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه پس از لیگ قهرمانان آسیا دیگر در تمرین تراکتور شرکت نکردند تا تی‌تی‌های شهر تبریز بدون حضور آن‌ها فصل را ادامه دهند. درباره علت قهر دو کاپیتان تراکتور، شایعات بسیاری وجود داشت و برخی مسائل مالی و عده‌ای دیگر هم اختلاف با رسول خطیبی را عامل جدایی می‌دانستند.

با این حال و باتوجه به جدایی خطیبی، انتظار می‌رفت که مسئله بازگشت شجاعی و دژاگه نیز سریع‌تر پیش برود تا آنها در ادامه مسابقات تیم را همراهی کنند اما این‌چنین نشد و حالا به نظر می‌رسد لیگ قهرمانان را باید آخرین تجربه دو ستاره فوتبال ایران در تراکتور قلمداد کرد.

جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور با اشاره به دوری مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تمرینات تیم، خاطرنشان کرد: تیم با نظر سرمربی بسته می‌شود. وقتی سرمربی تغییر یافت و طبق تفکرات آقای خطیبی، اختلاف سلیقه‌ای با این دو بازیکن ایجاد شد. این دو بازیکن پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا به مرخصی رفتند و برنگشتند، اما قرارداد خود را فسخ نکرده‌اند. در حال حاضر 24 روز از قرارداد آنها باقی مانده است. 

وی تصریح کرد: من نظر آقای کریمی را هم در مورد این بازیکنان پرسیدم. گویا یکی از آنها الان در آلمان حضور دارد و دیگری هم در آمریکا است یا نمی‌دانم به ایران برگشته است یا خیر. آقای کریمی هم‌نظرشان بر این است که اگر بنا به برگشت آنها باشد، باید 20 روز تمرین کنند تا آماده حضور در میادین شوند. یعنی اگر آنها همین امروز هم برگردند و تا بخواهند به شرایط ایده‌آل برگردند، فصل تمام می‌شود. 

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه «آیا مسعود شجاعی و اشکان دژاگه فصل آینده در تبریز حضور خواهند داشت یا خیر؟»، افزود: قرارداد آنها در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. برای سال آینده نیز اگر این بازیکنان جزو نفرات درخواستی سرمربی باشند، حتماً نسبت به تمدید قراردادشان اقدام خواهد شد. 

نظمی ادامه داد: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بازیکنان با ارزشی هستند و هیچ‌وقت ارزش آنها را نمی‌توانیم زیر سؤال ببریم، اما از الان نمی‌توانیم در مورد فصل بعد صحبت کنیم. اصلاً شاید آنها به تیم دیگری بروند و شاید هم اگر سرمربی ما بخواهد، در تراکتور بمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    خدا رو شکر از شر اشکان و شجاعی خلاص شدیم این دو بازیکن گرانقیمت و بدون تحرک فقط هزینه دست تراکتور گذاشتن با پول این دو بازیکن بی کیفیت میشه بازیکنی در حد ترابی و قاعدی جذب کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی