نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جدال خودروسازان بالا گرفت/ شکایت سایپا به دادگاه CAS برای ۳ امتیاز بازی با پیکان!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: رأی کمیته استیناف درباره دیدار تیم‌های سایپا و پیکان پشتوانه حقوقی ندارد و برای احقاق خود به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت می کنیم.

مهرداد سراجی با اشاره به رای صادر شده کمیته استیناف در خصوص دیدار تیم های فوتبال سایپا  و پیکان و رد رأی کمیته انضباطی اظهار داشت: در لایحه‌ای که به کمیته استیناف داده بودیم به ماده ۶۱ اشاره نکرده بودیم و تعجب می‌کنم اعضای کمیته استیناف در مورد این مفاد صحبت می‌کنند. در مورد میزان تأثیرگذاری هم همه چیز مشخص است، میزان تأثیرگذاری در ماده ۳۶ آیین‌نامه قبل بوده و در آیین‌نامه جدید میزان تأثیرگذاری وجود ندارد،‌ چون قانون‌گذار به این نتیجه رسیده که نمی‌توان تأثیرگذاری را اندازه‌گیری کرد.

وی با بیان این مطلب که رای کمیته استیناف فاقد پشتوانه حقوقی است، افزود: جلسات کمیته استیناف روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود اما در این مورد با فشارهایی که وارد شد این جلسه در روز یکشنبه تشکیل شد و این مساله نشان می دهد پرونده از روال خود خارج شده است.

مدیرعامل سایپا خاطر نشان کرد: باید این مساله روشن شود که چه فشاری در کار بوده که جلسه روز یکشنبه برگزار شده است. حتی معاون کمیته استیناف صورتجلسه را امضا نکرده و انشای رأی به امضای اعضا هم نرسیده چون برق قطع بوده است. امروز بعدازظهر این رأی به دبیرکل ابلاغ شده و من امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و دبیرکل هم چند بار صحبت کردم و قطعاً به CAS خواهیم رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی