نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
۰ |
۵
جدال پایتخت‌نشین‌ها بر سر خرید هافبک نیمکت‌نشین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرالم پیانیچ بازیکنی که در بارسا به ندرت فرصت بازی پیدا می‌کرد حالا مشتریان بزرگی در پایتخت لندن دارد.

میرالم پیانیچ با اینکه در بارسلونا یک نیمکت‌نشین محض بوده اما حالا که در لیست فروش این تیم قرار گرفته است مشتریان سرشناسی دارد که برای جذب او وارد رقابتی جدی شده‌اند.

پیانیچ به خوبی می‌داند که در برنامه های رونالد کومان هیچ جایی ندارد و با توجه به حضور کمرنگ او در بازی‌های فصل گذشته بارسا، بهترین تصمیم ممکن برای او جدایی از جمع آبی‌اناری و لغو قرارداد است. فروش پیانیچ البته به نفع بارسلونا هم هست چون آبی‌اناری‌ها را از پرداخت حقوق ۸ میلیون یورویی او خلاص می‌کند. بارسلونا برای خرید پیانیچ ۶۰ میلیون یورو به یوونتوس پرداخت و حالا سوال این است که آیا تیمی حاضر است چنین مبلغی را بری او بپردازد، هرچند که به نظر می‌رسد خود بارسا هم راضی است تا با مبلغی کمتر پیانیچ را رد کند تا برای بستن قرارداد جدید با لیونل مسی از نظر مالی به مشکل نخورد.

رسانه‌های انگلیسی نوشته‌اند که دو تیم لندنی تاتنهام و چلسی وضعیت این بازیکن بوسنیایی را دنبال می‌کنند. پیانیچ که در حال سپری کردن تعطیلاتش است عجله‌ای برای قرارداد بستن با تیم جدید ندارد. او باید روز جمعه یا شنبه خود را به شهر بارسلونا برساند تا در تست‌های پزشکی این تیم حاضر شود.

پیانیچ فصل گذشته در ۳۰ مسابقه برای بارسا به میدان رفت که در این بین فقط در ۱۳ بازی در ترکیب اصلی بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی