نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خبر مشترک اکیپ و مارکا؛ راموس - پاری‌سن‌ژرمن قطعی شد/ تست پزشکی سرخیو در پاریس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو راموس تیم آینده خود را انتخاب کرده و قصد دارد در پایتخت فرانسه به جاه‌طلبی‌های خود ادامه دهد.

روزنامه اسپانیایی مارکا و همچنین چند رسانه فرانسوی از قطعی شدن پیوستن سرخیو راموس به پاری‌سن‌ژرمن خبر داده‌اند.

راموس که بعد از ۱۶ فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد یا بهتر است بگوییم کنار گذاشته شد، همچنان تمایل دارد که به جاه‌طلبی خود در فوتبال ادامه دهد و یک تیم بزرگ را به عنوان مقصد آینده‌اش انتخاب کند.

روزنامه فرانسوی اکیپ نوشت این ستاره ۳۵ ساله به توافق نهایی با پی‌اس‌جی رسیده است و همه چیز خیلی سریع و بعد از انجام آزمایش‌های پزشکی او، که روز سه‌شنبه انجام خواهد شد، پیش خواهد رفت تا راموس به تیم پاریسی بپیوندد. نکته نگران‌کننده برای مسئولان تیم فرانسوی مصدومیت‌های متوالی است که راموس در فصل گذشته داشته است و حتی این موضوع باعث شد او حضور در جام ملت‌های اروپا را هم از دست بدهد. اما نزدیکان این بازیکن با اطمینان می‌گویند که او همه مصدومیت‌ها را پشت سر گذاشته و از نظر بدنی در شرایطی مناسب قرار دارد.

روزنامه اسپانیایی مارکا هم در گزارش ویژه خود در این زمینه نوشته راموس تصمیم خودش را گرفته و قصد برگشتن از این تصمیم را هم ندارد. این روزنامه هم تاکید کرده که توافق‌ها بین راموس و تیم پاریسی انجام شده و سرخیو برای دو فصل آینده بازیکن پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود. به احتمال زیاد تیم پاری‌سن‌ژرمن روز چهارشنبه مراسم معارفه راموس را انجام خواهد دارد. به این ترتیب راموس  یکی از بزرگ‌ترین خریدهای مالکان قطری است که از ۱۰ سال پیش مالکیت پی‌اس‌جی را در اختیار گرفته اند.

پاری‌سن‌ژرمن که تا اینجا اشرف حکیمی دفاع راست اینتر را هم خریده است با آمدن راموس خط دفاعی خود را تقویت می‌کند تا فصل آینده با هدایت پوچتینو یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی