۳
لژیونر استقلالی برنمی‌گردد/ اولویت گزینه مجیدی تیم‌های خارجی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال بازگشت مدافع پیشین تیم استقلال که به صورت رسمی از ام صلال جدا شد، به لیگ ایران ضعیف است.

روزبه چشمی ملی پوش پیشین استقلال که فصل گذشته را راهی ام‌صلال قطر شد، عملکرد فوق‌العاده‌ای در این تیم نداشت و همین باعث شد ابتدا از لیست تیم ملی خط خورده و سپس در لیست خروجی‌ تیم قطری قرار گیرد.

با اینکه مقصد بعدی روزبه چشمی هنوز به درستی مشخص نیست، اما گمانه زنی‌های متعددی در این خصوص صورت گرفته و حتی اخیراً اخباری در خصوص مذاکرات باشگاه استقلال با وی در خبرها به چشم خورد که باشگاه استقلال این خبر را رسماً تکذیب کرد.

اولویت چشمی بازگشت به لیگ برتر نیست و وی تلاش می‌کند تا همچنان به عنوان لژیونر در یکی از لیگ‌های خارجی بازی کند. اگر این امر برای او محقق نشود، پس از آن چشمی پیشنهادات داخلی‌اش را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Alireza IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    سعید عزت اللی میخوان بگیرن
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    خداااااااااااااارو شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
  • حسین 021 IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    بدون شک یکی از استاندارد ترین و باهوش ترین بازیکنای تاریخ فوتبال کشوره ولی نگاه سلیقه ودر مضیقه مربیان وقت خودش از تیم ملی تا اسقلال همیشه باعث موج انتقادات به روزبه شده، بازیهای بی نقص و سرشار از خونسردی شو تو جام حهانی و جام ملتها و باشگاهای اسیا که بازیهای بزرگی بودن بر این ادعا صحه میگذاره،اما از نویسنده سخت متعجبم که دیگه همه میدونن عدم تمدید با چشمی علتش محدودیت جذب بازیکنان اسیایی نه عملمردش، که اتفاقا به بازیهای منتهی به اخر فصل هم توحه کنیم میبینیم که چشمی عملکردی بیش از حددرخشان داشته، خریدن 2 گل 100% در یک بازی، برگشت و سیو توپ روی خط، گلزنی، تکل های موقعیت گل... هنوز 3 ماه نگذشته که فراموش کنیم پس دروغ ممنووووووووووع،و اینکه روزبه ذاتا و تخصصی هافبک دفاعیه نه دفاع یارکوب و...،اسکوچیچ هم با لیست های عجیب و غریبش ثابت کرد که بشدت سفارشی کار میکنه و طبق خواسته هایی لیست تیم ملی رو میبنده، بجز یه سری بازیکن مثه سردار و طارمی و سید مجیدو پور علی گتجی که هر مربی میومد اینها هم بودند بقیه لیست بشدت بحث برانگیز بوده و هست، سلمانی بود ولی وریا و رضاییان خیر... روزبه هم تابلوئه چرا..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی