نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هدایی: در مجارستان حتی بیشتر از اروپایی ها تمرین می‌کنم/ نیما در المپیک می تواند کار بزرگی کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز، این روزها در اروپا مشغول تمرین است.

امیرحسین هدایی ملی پوش پرتلاش تنیس روی میز، این روزها در مجارستان تمرین می کند. او که بعداز انصراف نوشاد و حل اختلافش با فدراسیون، نیما عالمیان را در اردوی مجارستان همراهی کرد، درباره جلسه اش با مسئولان فدراسیون می گوید:«در جلسه با مهرداد قارداشی رئیس فدراسیون و میرالماسی مدیرتیم های ملی راجع به مسابقات بابل، اتفاقات اخیر صحبت کردم که مسئولان فدراسیون، با اینکه از عملکردم در مسابقات داخلی و خارجی راضی بودند قول حمایت دادند.حالا امیدوارم مسئولان فدراسیون، همان طور که   قول دادند، در عمل هم پای حرف هایشان بایستند. بخشی از دلخوری ام، به عدم اعزامم به سوئد و قطر بود، وقتی من ۱۰۰۰بار خودم را ثابت کرده ام  و در انتخابی تیم ملی اول شده ام، نباید دغدغه ی مسابقه واعزام داشته باشم و باید بی وقفه به پروتور وکمپ های تمرینی بروم. اگر در اروپا همه روزی ۵ ساعت تمرین می کنند، من بیشتر از آنها و ۷ ساعت تمرین می کنم آن هم با شرایط سخت و دوری از خانواده. فدراسیون در این جلسه  قول داد و درباره کمپ تمرینی سوئد گفتند  که فقط مربوط به المپیکی هاست و هرچه تلاش کردند ، من هم همراه نیما باشم، جور نشد.»

هدایی معتقد است، در انتخابی، تصمیمات عجولانه داور  تمرکز او و نوشاد را در فینال بهم ریخت:«اولین باری بود که مسابقات به روش حذفی برگزار می شد و بخاطر همین جو مسابقات  از نظر  روانی و فنی سنگین بود.قبل از هرچیز باید از عوامل برگزارکننده مسابقات و حبیب نژاد که تمام تلاششان را انجام دادند تشکر کنم.من قبل از مسابقات ۶-۷ ماهی تمرینات خوبی داشتم،   دور اول قرعه سختی داشتم و رقبای خوبی  مثل افشین نوروزی که خیلی آماده بود، طاهرخانی و نوشاد عالمیان را بردم. با اینکه احترام خاصی برای داوران قائل هستم، ولی در این مسابقات باید به جای اینکه آتش بازیکنان را شعله ورتر می کردند، باید با  تصمیماتشان به  بازیکنان،  آرامش می دادند. در بازی مقابل نوشاد ۸ بار از من خطای سرویس گرفتند، که من ۳ مرتبه سکوت کردم و بار چهارم اعتراض کردم، داور می توانست به جای کارت زرد و قرمز ، برایم توضیح دهد. مطمئنا اگر داور بهتر رفتار می کرد بازی من و نوشاد با  بار فنی بالایش، خیلی بهتر پیش می رفت و ما در بازی تمرکز بیشتری داشتیم.علاوه بر این در بازی فینال من و نوشاد عالمیان  برخلاف آئین نامه که حضور تماشاگران در سالن ممنوع بود، ۱۰۰تماشاگر بابلی حضور داشتند.به هرحال خداراشکر مسابقات را به خوبی پشت سرگذاشتم و مثل همیشه از حامی اصلی ام احسانی مهر که برای من پدری کرده تشکر می کنم.»

ملی‌پوش تنیس روی میز شایعه بیرون کردنش از سالن بابل را رد می‌کند: «از آنجایی که در سالن مسابقات ما، جمعه انتخابات ریاست جمهوری و شنبه مسابقات بود، به ما اجازه تمرین در سالن قبل از مسابقه را ندادند. من و مهرداد روئین‌تن هم که یک‌شنبه مسابقه داشتیم، شنبه ساعت ۸:۳۰ صبح به سالن رفتیم تا قبل از مسابقه تمرین کنیم. برخلاف خبرهای منتشر شده ما را از سالن بیرون نکردند، بلکه گفتند بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نمی‌توانیم تمرین کنیم.»

به گفته هدایی، عالمیان می‌تواند در المپیک کار بزرگی کند: «تمرینات‌مان در مجارستان خوب پیش رفت و نیما همراه جمیل لطف‌ا...نسبی، سرمربی تیم ملی به کمپ تمرینی سوئد رفتند. حالا تنها تمرین می‌کنم و احتمال دارد علاوه بر تمریناتی که تیمم برایم گذاشته، به کمپ تمرینی در آلمان یا پرتغال بروم. بازی‌های المپیک بزرگ‌ترین میدان ورزشی است و جو سنگینی دارد. نیما از نظر بازی چیزی کم ندارد و اگر اسیر جو و استرس نشود، می‌تواند کار بزرگی در المپیک کند و برایش آرزوی موفقیت دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی