نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
۵ |
۴
جنگ پرسپولیس و استقلال علنی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی مدیرعامل استقلال برای دومین بار در هفته جاری اسم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را بر زبان آورد.

احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال ضمن حمله به مجری برنامه فوتبال برتر بار دیگر این سوال را مطرح کرد که چرا به ماجرای فایل صوتی رسول پناه و اتهاماتی که به گل‌محمدی زده بود، پرداخته نمی‌شود؟ البته اینکه مددی چنین بحثی را مطرح می‌کند باید مورد بررسی قرار بگیرد ولی به نظر می‌رسد مدیر عامل استقلال به این نتیجه رسیده که حرف‌های بعضی از هواداران این تیم در فضای مجازی را تکرار کرده و برای خود مشروعیت بخرند.

 با این حال یحیی از اظهارات مدیرعامل استقلال به شدت دلخور است و از واکنش مدیر رسانه‌ای پرسپولیس علیه استقلالی‌ها هم می‌توان به این نتیجه رسید که در آستانه دربی حساس جام حذفی جنگ دو تیم علنی شده است.

 پرسپولیس و استقلال هفته آینده در جام حذفی به مصاف هم می‌روند و حالا حاشیه‌های خاصی قبل از این بازی ایجاد شده است. معمولاً کمتر پیش می‌آید که مدیرعامل یک باشگاه نام مربی حریف را بر زبان بیاورد اما در یکی دو ماه گذشته این قضیه حداقل از سوی مددی دو، سه بار تکرار شده و باید دید واکنش کادر فنی پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل استقلال چیست؟

چندی قبل آنالیزور استقلال هم در مصاحبه‌خود به پرسپولیس کنایه زده بود ولی پرسپولیسی‌ها هم سعی کردند از طریق مدیر رسانه‌ای خود جواب استقلالی‌هایی که اسم یحیی را بردند را بدهند. حالا باید دید در آستانه دربی جام حذفی این جنگ رسانه‌ای به کجا کشیده می‌شود و در نهایت کدام تیم برنده بازی حساس ۲۴ تیر خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    مدیران استقلال در بین طرفدارانشان جایی ندارند .. مجیدی کاری کرده که خلع سلاح شوند به نوعی همه کاره هست .. در مقابل مدیران هم می خواهند ذهن هوادار را ببرند به سمت پرسپولیس . تا بقا باشد...گفته های سادتمند در فوتبال برتر.... ذهن هوادار را باید ببریم سمت پرسپولیس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مددی برای مانئن و غرق نشدن چنگ به حباب هم می زند. ولی غافل از انکه فضای مجازی بر هیچ کسی رحم نمی کند.
  • شمسعلی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    مدیری که پشیزی ارزش نداره از دیوار همسایش میره بالا میگه ببینید تو خونه اونا چ کارا که نمیکنن چرا رسیدگی نمیکنن
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    سلام،وقتی مدیر یه باشگاه اینقدر آتیش گرفته وای بحال هوادار ،وقتی شخصیت مدیر یه باشگاه قدیمی این باشه چه توقعی از ؛سر مربی،بازیکنان،پیشکسوتان،هواداران و....دارین گویند:هر چه بگندد نمکش میزنند.....وای بروزی که بگندد نمک.
  • محمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    اینا چند سال درگیر پرسپولیس شدن برا امروز و فردا نیست همیشه ضعیفها برا ضربه زدن به قدرتمند ها سعی در حاشیه درست کردن و ضربه زدن از راه غیر ورزشی هستن ولی شیر همیشه شیر میمونه و با این حاشیه ها ضعیف نمیشه
  • دختر پرسپولیسی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    اگه به جای دخالت تو کار ارتش سرخ سرتون تو همون کیسه خودتون بود شاید می‌تونستیم یه جام ببرید نه اینکه است حموم هم نبرید کیسه کشا. هواداراتون هم ایقد ساده ان که درک نمی‌کنند دارن حواسشون رو پرت ارتش سرخ میکنند تا نفهمن چجوری دارن حقشون رو ضایع میکنند. اگه پرسپولیس کبیر با کمک وزیر قهرمان بود که چند سال جز بهترین تیم‌های آسیا نبود اونجا که وزیر کاره ای نیست یه کم تفکر و عقل بد نیست. و در آخر پرسپولیسی بودن هم آرزوست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی