نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
محرومیت ۴ جلسه‌ای در انتظار دروازه‌بان ذوب آهن/ تاوان سنگین حمله به کمک داور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب گردان به احتمال قوی از سوی کمیته انضباطی چهار جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد. این جدا از محرومیت یک جلسه‌ای به خاطر کارت قرمز خواهد بود.

شهاب گردان در بازی با سایپا بعد از اینکه از سوی علی صفایی اخراج شد به سمت کمک داور حمله کرد که با وساطت طرفین قضیه ختم به خیر شد. داور ابتدا به او کارت زرد نشان داده بود اما در ادامه داور بعد از مشورت با کمک داور شهاب گردان را با کارت قرمز مواجه کرد. 

تیم سایپا در این بازی که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، در یک ضد حمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت که شهاب گردان روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد که داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد اما بعد از مشورت با کمک داور به او کارت قرمز نشان داد. همین موضوع موجب شد شهاب گردان برافروخته شود و به سمت کمک داور حمله کند که جای شکرش باقی است این حمله به درگیری فیزیکی منجر نشد. بلافاصله بعد از پایان بازی کمیته انضباطی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد دروازه بان ذوب آهن تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم است. 

این صحنه جنجالی و لحظه درگیری گردان با کمک داور را در ویدیوی زیر ببینید:

به نظر می رسد کمیته انضباطی بر اساس ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی با دروازه بان ذوب آهن برخورد خواهد کرد و او را به دلیل برخورد ناشایست با عوامل رسمی مسابقه چهار جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد کرد. 

محرومیت ۴ جلسه‌ای در انتظار دروازه‌بان ذوب آهن/ تاوان سنگین حمله به کمک داور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    اوه اوه اوه عجب کمیته انضباطی قانونمندی واقعا باید مدال افتخار اهدا کرد که واقعا با قاطعیت تمام بازیکنی که داور را هل داده جریمه میکنه اون هم 4جلسه .واقعا که اصلا هیچ فرقی بین تیمها نیست اصلا مربی یا بازیکن یا تیم سوگلی وخاصی وجود نداره بازی لنگ وگل گهر هم اصلا چنین صحنه ای نبود یحیی گل محمدی روی نیمکت وخونسرد بازی را دنبال میکرد اون داور وکمک داور خودشان اصلا داشتند تلو تلو میخوردند ویا خودشون همدیگه را هل میدادند !!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی