نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
۰ |
۵
چرا تیم با امکانات اصفهان باید برای بقاء بجنگد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذوب آهن اصفهان ۱۰ نفره به سایپا نباخت تا همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

ذوب آهن از دقیقه ۱۱ شهاب گردان را از دست داد و ده نفره با سایپا مساوی کرد. البته آنها با یک گل عقب افتاده بودند اما توانستند در آخرین دقایق بازی کار را به تساوی بکشانند و به ۴ هفته آینده امیدوار باقی بمانند.صرف نظر از این بازی و اتفاقاتش باید پرسید چرا کار ذوب آهن باید به اینجا کشیده شود که در هفته‌های پایانی فقط برای بقا بجنگد و مبارزه کند؟

این تیم هم امکانات لازم را دارد و هم مربی ای که فوتبال را به خوبی می شناسند. از نظر مهر هم ذوب آهن از بسیاری از تیم‌هایی که بالای سر این تیم قرار دارند، بهتر است اما معلوم نیست چرا چنین تیمی در پایین جدول قرار دارد و هم امتیاز با سایپا باید برای بقا با این تیم و نساجی رقابت کند؟

ذوب آهن اصفهان حتّی این پتانسیل را داشت که در جمع شش تیم بالای جدول باشد و برای کسب سهمیه بجنگد اما حالا کعبه آمال این تیم و کادر فنی‌اش ماندن در لیگ برتر است و در واقع آرزوهای این تیم خیلی کوچک شده است.

 این اتفاقات در حالی است که دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان در بالای جدول برای تصاحب جام قهرمانی مبارزه می‌کند و از همین حالا خیالش بابت کسب سهمیه آسیا راحت است اما درست در نقطه مقابل و پایین جدول ذوب‌آهن باید در ۴ هفته پایانی نتایجی بگیرد که فقط در لیگ برتر ماندگار شود و از این ماندگاری لذت ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی