نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مجیدی: تا حرف می‌زنم ۱۰ دستگاه نظارتی تماس می‌گیرند/ استقلال را ۱۰ سال عقب انداختند/ فقط می‌گویند بگذارید دولت تمام شود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در واکنش به مشکلات داوری برای تیمش گفت: خواهش می‌کنم اصلا در مورد داوری صحبت نکنید؛ تیم ما، هوادارانش و بازیکنان همه نسبت به داوری آلرژی پیدا کردند و من از داوری ممنون هستم، داوری خیلی خوب و عالی بود، دستشان درد نکند.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و تراکتور اظهار داشت: در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود چون تراکتور در لایه‌های تدافعی کار می‌کرد و امکان بازی زیبا برای استقلال وجود نداشت ولی با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد از بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در خصوص آمار خوبش مقابل مربیان استقلالی گفت: همه مربیان استقلالی از مربیان خوب لیگ هستند. من در جواب این سوال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این وضعیت اسفناک باشگاه که در این چند سال بی سابقه بوده توانستند به پیروزی برسند.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به مشکلات داوری در این دیداربرای تیمش عنوان کرد: خواهش می‌کنم اصلا در مورد داوری صحبت نکنید. تیم ما، هوادارانش و بازیکنان همه نسبت به داوری آلرژی پیدا کردند. من از داوری ممنون هستم، داوری خیلی خوب و عالی بود، دستشان درد نکند.

مجیدی تصریح کرد: اگر شهامت عذرخواهی ندارند چرا در تلویزیون با شعور مردم بازی می‌کنند. من کنار خط بودم و دیدم که کمک داور آفساید مطهری را در بازی قبل گرفت اما چرا خودتان را توجیه می‌کنید؟ داور اشتباه کرده و من در کنفرانس گفتم که بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه می‌کنند، حتی به بازیکنانم گفتم یک نفر از آنها حق ندارد در مورد داوری مصاحبه کند ولی آقای افشاریان چرا توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌گویید؟

وی تاکید کرد: ناراحتی من از این است که چرا این اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم‌های دیگر اتفاق نمی‌افتد؟ همین امروز، صحنه گلی که دریافت کردیم را ببینید، اگر خطا بود دیگر مربیگری نمی‌کنم. در این فصل اصلا نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم ولی آنقدر اتفاقات عجیب و با جرات می‌گویم هدفمند و برنامه‌ریزی شده است که مجبور هستم از تیمم دفاع کنم. دوست ندارم در مورد داوران هم حرف بزنم، به هر حال حرف نزده را می‌شود زد، آخر لیگ صحبت‌هایم را انجام می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص پرداخت پاداش ۵ میلیونی به بازیکنان تیمش گفت: این حداقل کاری است که من می‌توانم برای بازیکنانم انجام بدهم. واقعا روحیه بی کسی، تنهایی و بی و سر و صاحبی تیم ما را گرفته است. من دست تک تک این بازیکنانم را می‌بوسم. یک نفر نیست که به ما سر بزند و این بازیکنان را ببیند. بازیکنان استقلال اصلا نمی‌دانند مدیر باشگاهشان کیست. هر چه حرف می‌زنیم می‌گویند بگذارید دولت تمام شود. دولت چرا باید تمام شود؟ کاری با ما کردند که تیم ما بی روحیه است و بازیکنان انگیزه ندارند.

وی تاکید کرد: من همه تلاشم را می‌کنم که بازیکنان خوب کار کنند و انگیزه داشته باشند، هر کاری بلد نباشم، این یک کار را خوب بلد هستم.کاری می‌کنم با تمام قوا در بازی های آینده بازی کنند. مسئولان اصلا عین خیالشان نیست. تا حرف می‌زنم ۱۰ دستگاه نظارتی تماس می‌گیرند که صحبت نکن. اینگونه که نمی‌شود! پس حق هوادار استقلال را چه کسی بگیرد؟ من اصلا نمی‌دانم مسئولان استقلال چه کسانی هستند؟ تیم را به امان خدا رها کرده‌اند و تعجب می‌کنم هیچکس حتی به ما یک زنگ هم نمی‌زند. این تیم استقلال است، هر آدمی که صلاحیت ندارد را به استقلال انداختید و این باشگاه را ۱۰ سال عقب انداختید. حالا چگونه می‌خواهید این باشگاه را درست کنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    آقای مجیدی،کاری به حرفهات ندارم،فقط سه سئوال دارم چراتیم فقط به یک بازیکن متکیه وچرا اینکه توپها رو به راحتی لو میدیم و سوم اینکه دلیل عدم استفاده از بابک مرادی و چیه؟
    • زاگرس IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      واقعاً تمام فوتبال دوستان هم، از ادبیات،تفکر،واخلاق بچگانه شما آلرژی گرفتن...اه ....تو و هوادارات حالمون رو از فوتبال ایران بهم زدین...چرا هیچکس کاری به کار این پسربچه بهانه جو نداره؟؟؟؟!!!!
    • حمید علوی CA ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      بنظرم درست‌ترین کار اینه که آقای مجیدی بچسبه به مسائل فنی تیم و گرفتار حاشیه نشه و حرف زدن در مورد مسائلی که ربطی به موارد فنی تیم نداره رو بیخیال بشه. نمیدونم مشاورین ایشون چه کسانی هستن ولی قطعن دارن بهش مسیر اشتباه نشون میدن. شخصا نگران این هستم که اگر به هر دلیل قائدی چند بازی نباشه،چه خواهدشد. اینکه تیم داره میبره خیلی عالیه،ولی بنظر میاد اگر کادرفنی تمرکز بیشتری روی مسائل فنی نذارن، همیشه از این بردها نخواهیم داشت.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      مهندسی های لیگ برای پرسپولیس حکومتی 1399-1400: **********************************************************...... 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). 4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). 7- دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). 8- در بازی سپاهان و پرسپولیس جدا از اینکه یک پنالتی سپاهان گرفته نشد، وحید امیری هم باید دقیقه 60 مسابقه کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و پرسپولیس باید 35 دقیقه 10 نفره بازی می کرد که باخت پرسپولیس حتمی بود و این اخراج سرنوشت مسابقه رو تغییر می داد.. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      9- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 3 به صورت کاملا آگاهانه گرفته نشد چون اگه این پنالتی گرفته می شد تمامی برنامه های تیم پرسپولیس و یحیی گلمحمدی به هم می ریخت و اونا که برای بازی فشرده برنامه ریزی کرده بودند مجبور می شدند برای جبران گل جلو بکشند در نتیجه فضای زیادی برای گلزنی مهاجمان استقلال فراهم می شد و استقلال می تونست حتی دربی رو با برد پرگلی ببره. دقیقا یادتون بیاد دربی رفت، که پنالتی رو مهدی قایدی دقیقه 10 رو نگرفتند تا استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو نیفته. (3 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      10- در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گل عبدی خطا بود چون وقتی می خواست استوپ سینه بکنه این استوپ سینش ناموفق بود و توپ داشت می رفت روی پای چپش بیفته اما با یک حرکت دست به توپ جهت داد تا روی پای راستش بیفته و همون توپ گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 11- در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، پنالتی واضح گل گهر توسط داور گرفته نشد که بازی 2 بر 2 مساوی نشه. (2 امتیاز مهندسی شده) ... می‌بینید تا اینجای بازی ها، 21 امتیاز به صورت زیرکانه و مهندسی شده به پرسپولیس هدیه داده شد و شما اگه این 21 امتیاز رو از پرسپولیس کم کنید رتبه واقعی پرسپولیس در جدول دستتون میاد. چند ساله همینطوری پرسپولیس حکومتی رو قهرمان می کنند.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      در ضمن در مقابل این امتیازات مهندسی شده ای که به پرسپولیس اهدا کردن امتیازات سایر تیم ها خورده شده که باید به امتیاز اونها اضافه بشه. مثلا تا اینجای کار 10 پنالتی مسلم استقلال گرفته نشد و چندین گل سالم استقلال مردود اعلام شد که همه این ها مهندسی کردن برای قهرمانی پرسپولیسه. اگه این پنالتی ها گرفته می شد و گل های سالم استقلال، مردود اعلام نمی شد و امتیازات مهندسی شده که گفتم به پرسپولیس هدیه داده نمی شد استقلال چندین هفته قبل، قهرمان لیگ برتر شده بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      پس همه مردم و هواداران فوتبال دارن می بینن که اگه برای پرسپولیس این مهندسی ها صورت نمی گرفت الان پرسپولیس باید با 34 امتیاز در رده دهم (10) جدول بود ولی می بینید با دادن امتیازهای مهندسی شده از رتبه دهم جدول این تیم رو تا رتبه اول بالا کشیدند. فصل های پیش هم چنینی وضعیتی داشتند. بعدا میگن ما خودمون قهرمان شدیم. الا لعنة الله علی القوم الظالمین
    • خطاب به لنگی ها مافیای فوتبال ایران: IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      واقعا تو یه بیکار بی‌عقلی که دو ساعته نشستی این اراجیفو سر هم کردی واسه خودت و چرتکه گرفتی دستت و یکو با دو جمع کردی که مثلا بشه سه. تو چطور پنالتی قایدی دقیقه ۳ بازی رو دیدی ولی پنالتی پرسپولیسو تو همون بازی ندیدی یا آفساید اشتباه روی عبدی رو ندیدی که میتونست در موقعیت تک به تک بهتون گل بزنه. گل عبدی تو بازی مس هم که همه گفتن کاملا درست بود. گل گل گهر هم که کاملا اشتباه بود اگرچه باید یه پنالتی براشون میگرفتن. توی بقیه مزخرفاتت هم مثل همینا محکون میشی. زیاد به خودت فشار نیار کیسه‌کش، بخیه‌هات پاره میشن. تو برو تیمتو عوض کن تا انقد حرص نخوری. هشت سال حرص خوردن فیلو از پا میندازه، تو که یه پیاده‌ ساده بیش نیستی.
  • لنگ حکومتی US ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    فرهاد تنها نیست
  • 6 IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    برو شانس اوردی تراکتور یه تیم غایب داشت. کیسه حکومتی از همین الان خودسو داره اماده میکنه بازم با پودر و ارز و جعل و ال سی دی و ..... بلکه بتونه دوم باشه
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    سلام،کسی شما را 10 سال عقب نیانداخته تیم اصیل پرسپولیس 20سال جهش کرده و مقتدرانه پیش میره ماشاالله شما منتظرید دولت عوض بشه بلکی فرجی در تیمتون ایجاد بشه و البته بجای اینکه بفکر عوض شدن خودتون باشید ولی پرسپولیس یک دهه تو باشگاه و بیرون باشگاه ساختار سازی کرده...
  • گرگانی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    اگه پرسپولیسی بودی بدون تماس مثل کالدرون بدون تماس محرومت میکردن هر کاری دوست داری میکنی نفس کش میزاری وسط بع میز میکوبی اتهام زنی و توهین تهمت راه میندازی هیشکی اصلا کاریت نداره ولی مربیان ما واقعا جرات این چیزا رو ندارن سریع محروم میشن
    • لنگ خاص IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      گرگانی عزیزدرسته ،منم قبول دارم که مجیدی باید باهاش برخورد بشه ومحروم وجریمه بشه، ولی نظرت درمورد یحیی که میخواست داورو بخوره چیه؟یکطرفه نظر دادن درست نیست
  • ss IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    درود بر شاه فرهاد لنگ سوز
  • شمسعلی. AE ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    حالا استقلال دو تا چگوارا دارد ، نکشبمون مبارز
    • تاجی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      حسود روزانه دهها بار کشته میشه و منتظر سرورش فرهاد نمیشینه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • اس اس اسیایی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    سلطانی فر خیلی درحق استقلال ظلم کرد ایشالا اگه سرنوشت بازی پرسپولیس به بازی اخر استقلال و سپاهان گره خورد استقلال خودشو به باختن بزنه.
  • پژمان IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    باز با همه این مشکلات دم خودت و بازیکنا گرم که اینهمه تلاش میکنین و با این اوضاع و احوال نتیجه میگیرین.. یه کم دیگه تحمل کنین تا این دولت بی سر و صاحب تموم بشه و انشالله دولت بعدی انسان های با انصاف و خوبی باشن تا با نامردی و بی انصافی و سیاسی بازی مطلق از یه تیم خاص و حکومتی دفاع مطلق نکنن.. امید داریم به آقای رئیسی و دولت قانون مدارشون
    • کیسه حقیر سوراخ سوراخ IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      اره بابا ما هروقت قهرمان میشیم حکومتی هستیم هروقت شما قهرمان میشید با زحمت و تلاش فرناز و بازیکنای داغونتون بوده ...
  • Ehsan IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    این لنگیا نمیدونم چرا نگران شدن؟؟؟ شما اصلا نگران نباشین.. چون اگه از حالا همه بازیهاتون رو ببازین هم با بابا مسعود براتون یه فکری میکنه... حتی اگه شده باشه تمام تیم‌های دیگه لیگ رو محروم میکنن و یا همه تیمای دیگه لیگ رو میفرستن یه دسته پایین تر تا شما قهرمان بشین... یه موقع اصلا فکر و خیال نکنینا... بابا مسعود و جهرمی و وزیر امور خارجه و وزیر کشور و دولت و..... حمایتت ن میکنن..
  • ناشناس IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    لطفا نگو تا حرف میزنم چنین است وچنان ..کافی یه کم از مدل خداحافظیت که خودتم میدونی کمیته ضد دوپینگ مجبورت کرد خداحافظی کنی ..!حرف بزن برادر گرامی
    • 4444 IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      مال شما که با شیافه نه از خداحافظی خبریه نه از فوتبال واقعی با دوپینگ سید جلال مثل شتر داره ادامه میده هیچ کس هم ازش حرف نمیزنه ماسمالیش کردند رفت
  • فاطمه میکاییل زاده IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    قربون فرمانده بی لشکرمون بشم قربون فرمانده تک و تنها مون ای کاش میمردم و نمیدیدم که اینقدر تنهایی اما به قران تا روزی که زنده ام تا روزی که جونی تو تنمه پشتت هستم و حمایت میکنم و به قرآن برای من نتیجه مهم نیست مهم این است که تو بالای سرمون باشی
  • ق ر IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    چرا بخاطر تهمت های فرهاد مجیدی کمیته اخلاق سوکت کرده ؟
  • ! IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    همه جا میگن بزارید دولت تموم بشه؟
  • حسن IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    این همه اشتباهات داوری، این همه تبعیض جانبداری از لنگ حکومتی در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بود، شاید اگر اون پنالتی واضح بازی با تیم حکومتی سانسور نمی شد امروز تاج بی کس کار هم در کورس رقابت بود، جنگ تاج لنگ جنگ دارا نداره، جنگ فقیر غنی، خلاصه جنگ چوب اسلحه هست، بالاخره یه روزی جعبه سیاه این روزهای کثیف فوتبال ایران پیدا خواهد شد ،
  • اصلانی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    باسلام درودوخداقوت بر آقا فرهاد عزیز لنگی سوز ها درود برشرفت فرهاد یکی تنها ایستادی بالای سرتیمت ممنونیم ازت
  • بهزاد IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    77777777fm777777
  • مشروح 86 IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    استقلال تیمیه که درآمد بسیار کمتری نسبت به پرسپولیس داره ولی بیشتر هزینه کرده و الان هم دارن هوچی گری میکنند
  • محسن IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    شاه فرهاد باوجود. باغیرت.. بااصالت
    • سرخدلان IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      شاه فرهاد شما ،سرباز قنداب هم نیست ،یادتون رفته فینال جام حذفی فصل قبل الکی بهانه کرد و استعفا داد و رفت تا زیر تراکتور به بشید و زورکی سهمیه بگیرید ،پلی الفی بودن که شاه لازم نداره
  • رضا IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    پارسال ک استقلال صدر جدول بود کاری کردن برود از استقلال چون پول نداشتن ،شفرهم ک با اون نامردی بی احترامی از استقلال بیرون کردن!سالی ک می‌تونستیم فینالیست اسیا بشیم ب قول کارشناس ها تیام ابراهیمی نورافکن حسینی جپاروف رفتن یهوووی نتونستن نگهشون دارن بله استقلال ستاره میگیره ولی نمیتونه نگه داره همین شیخ ک می‌گفتید کلی پول میگیره چرا پس رفت نگهش نداشتن هوچی گری کار ماست ک چند سال داد می‌زنیم مشکل داریم اینم ک از داخل زمین فوتبال مکرر اشتباه داوری داریم خسته شدیم شما ی بازیکنتون میره صف می بندید در باشگاهتون خلاصه تا حالا نظر نداده بودم ولی رو مخه حرف حق تلخه نزدیک فرهاد نشین تلخ میشین شاه فرهاد دمت گرم ک هستی خدا کمکت کنه
  • کیسه برعکس IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    کیسهدهمیشه سوم نمیخایم نمیخایم
  • ن IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    آقا فرهاد مجیدی خیلی خوشحالم که هرروزی که می گذره پخته تر و با صلابت تر کاری رو که بهش ایمان داری انجام میدی.. از اولین بازی ای که برای استقلال انجام دادی تا امروز که تحمیل مصیبت به اوج خودش رسیده . ..فراوان سپاس***
  • سحر IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    همه نظر ها را خواندم جواب هم براش خیلی دارم ولی فقط روزی می رسد که شما ها همتون 11 نفره جلوی دروازه تون برای هر بازی فقط برای گل نخوردن می ایستید . فقط روزی که پرسپولیس ششمین قهرمانی شا به دست بیاره بعد من نمی دانم شما به چی گیر می خواین بدین حتما آن وقت هم به خدا
  • ۴ IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    تنها مرد واقعی این روزهای استقلال دمت گرم مرد که مردونه واستادی من ازت ممنونم
  • تاج کبير اسیا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    شاه فرهاد هر اتفاقی هم که بیفته تو داخل قلب ما آبی ها و تاجی ها جای داری.
  • نما IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    فرهاد جان سپاس مازش
  • ق ر IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    هوادران استقلال منطق داشته باشید بلاخره ماه زیر ابر نمیمونه ایا فرهاد مجیدی همونی نبود وقتی بازیکن بود در موقع حساس لیگ برتر گذاشت رفت در خدمت شوخ عربی و به تیم خودتو ضربه زد و پارسال هم همین‌طور بهانه گرفت امسال همین و بخاطر اینکه فتح الله زاده بیاره ان شاالله ایشون بیاد ببینم دیگه با بدونش و رئیس فدارسیون خودتان دیگه چه مشکلی دارید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی