واکنش تند مربی پرسپولیس به ادعای جدید سپاهانی‌ها/ سپاهانی‌ها به جای اینکه سراغ ما بیایند دنبال گل آفسایدشان باشند/ نگاهتان به حیاط ما نباشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری مربی پرسپولیس گفت: سپاهانی‎ها بهتر است دنبال گلی که من شنیدم آفساید زدند باشند، نه اینکه سراغ تیم ما بیایند و نگاه‌شان به حیاط ما باشد.

حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال امروز می‌توانست زیباتر باشد، هم گرمای هوا و هم بلندی زمین اجازه نداد بهتر کار کنیم. بیاییم کاری کنیم که فوتبال‌مان زیبا شود و تماشاگران‌مان نهایت لذت را ببرند.

وی در واکنش به اینکه نویدکیا گفته است پرسپولیس شانس قهرمانی بیشتری دارد، گفت: هر دو تیم در کورس رقابت هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، هیچ موقع نگاه‌مان به حیاط همسایه نیست که ببینیم آنجا چه اتفاقی می‌افتد. ما فقط رو به جلو نگاه می‌کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان است. بازی به بازی جلو می رویم. بچه‌ها امروز فوق‌العاده زحمت کشیدند، علیرغم اینکه یک بازی سنگین هم مقابل گل‌گهر انجام داده بودیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از فردا خودمان را برای بازی با آلومینیوم آماده می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قضاوت کاظمی در این بازی تصریح کرد: به طور کلی داوران خوب قضاوت کردند. حالا یکسری اتفاقات هم ممکن است در میانه زمین افتاده باشد، ولی طبیعی است. ما مشکلی از داوری نداریم و به همه عزیزان و کسانی که برای برگزاری بازی زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گوییم.

مطهری در واکنش به این موضوع که سپاهانی‌ها معتقد بودند کنعانی‌زادگان چهار کارته است گفت: من در صحبت‌هایم گفتم،‌ نگاه ما هیچ وقت به حیاط همسایه نیست، ولی متأسفانه تیم‌های دیگر در مورد تیم ما صحبت می‌کنند. خیلی صحبت دارم که در مورد تیم‌های دیگر بگویم‌، ولی اصول حرفه‌ای‌گری به من می‌گوید که به تیم خودت فکر کن،‌ شاید آنها هم حرفه‌ای‌گری را بیاموزند و یاد بگیرند در مورد تیم خودشان صحبت کنند.

وی ادامه داد: ما همیشه نگاه‌مان به تیم خودمان است، باشگاه این موارد را پیگیری می‌کند، هیچ اتفاق خاصی نیست. باید حواس‌شان را معطوف به اتفاقات دیدار پیکان و سپاهان کنند، دنبال گلی که من شنیدم آفساید زدند باشند، نه اینکه سراغ تیم ما بیایند و نگاه‌شان به حیاط ما باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    خوشم می‌آید که سپاهان اصفهان بخاطر گل آفساید که به پیکان زد .جهت انحراف افکار مردم از نتيجه آنها بسراغ پرسپولیس و کنعانی زادگان می‌آید.....
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      گل سپاهان اگه مردود بود فقط یک امتیاز به سپاهانی ها داد اما در بازی پرسپولیس با مس رفسنجان و گل گهر سیرجان، داوران 4 امتیاز به پرسپولیس حکومتی تقدیم کردند. همین 3 امتیاز اضافه تکلیف قهرمانی رو مشخص می کنه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      بابا جون لنگی پشت سرهم بازی ها رو برامون مهندسی می کنه و همینجوری بهمون امتیاز میده پس چه نیازی داریم به حیاط همسایه نگاه کنیم اتفاقا اونا هستن که باید به حیاط ما نگاه کنن و امتیاز هایی که بابا مسعود برامون کادو فرستاده و گوشه حیاط گذاشتیم رو ببینن و حسرت بخورن چرا چنین بابایی ندارن.
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    حمید مطهری تو در حدی نیستی که در مورد تیم‌ بزرگ سپاهان اظهار نظر کنی، فقط یه کمک مربی ساده ای
  • والا IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    دو کلام از مادر عروس
  • ناشناس IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    مرسی آقای مطهری واقعا که لایق پرسپولیس هستی
  • Omid US ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    aghayeh Motahary chera teameh shoma nabayd hich barnamyee barayeh gooel zadan dashteh bashad? chera perspolis nabayad az in behtar bazy konad? chera bayad donbaleh bahaneh bashid ? chamaneh boland, zamineh Mese ya garma? maghar shoma dar India bazy nakardid ya Quatar? inghadr donbaleh bahaneh nabashid, perspolis aslan khoub bazy nemikonad, va hich barnamyee nadarad
  • لنگ خاص IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    خب جناب مطهری یک حصار بلند بکشید که کسی به حیاط شما نگاه نکند!
  • هعییی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    سپاهان بدترین تیم ایران هم پول داره هم داره از داوری سود میکنه
  • غضنفر DE ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    یک پیشنهاد به وزارت ورزش ، فدراسیون ، ارگانهای نظارتی و اطلاعاتی ، فوتبال در کنار اینکه یک بازی هست ولی خیلی جنبهها را بهمراه خود دارد ، آقایان اگر میخواهید یک فوتبال پاک داشته باشید و در آینده همین فوتبال مشکلات زیادی درست نکند ، باید دست تعدادی از کسانی که با مافیا گری و بنگاه داری و کوچه علی چپی قصد دارند مشکلات زیادی در آینده نزدیک درست کنند باید دستشان را از فوتبال قطع و کوتاه کرد ، ساکت اولین نفری است که بانی و ابداع کننده انواع و اقسام بی اخلاقی و مشکلات حاشیه ای که چند سالی است میبینید در اصفهان شروع شده و هر سال بدتر از سال دیگر خودش را نشان میدهد تعدادی آدم داریم که فوتبال را با جایی دیگر اشتباه گرفته اند ، پولهای بی زبون دولت و ملت و بیت المال زیر دستشان حیف و میل میشود یکباره مبلغ بازیکنان را چند برابر میکنند اینها آرا باید اینکارها را بکنند چه دلیلی دارد که بازیکنی که صد تومان بوده یکباره بیست و پنج میلیارد قرارداد ببندد منافع آه کسانی در اینجا نهفته است
  • ! IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    کل لیگ میگن داورا بنفع میزنن ؟همه دروغ میگن؟
  • علی JP ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    بابا ما پرسپولیسیا داریم ‌واسه پنجمین قهرمانیمون میجنگیم هروقت تیمی تونست چهار قهرمانی پشت سر هم بیاره اون موقع شاید بتونه در مورد پرسپولیس نزر بده
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    امسالم ما قهرمان میشم.پرسپولیسی قهرمان.دمت گرم اقای مطهری
  • احمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    حیف جام نیست که به سپاهان برسه همون دوسه جام هم زیادشون هست حق ذوب اهن بود و نفت تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی