نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خبر مهم مددی برای استقلالی‌ها/ قرارداد این دو ستاره استقلال تمدید نمی‌شود/ یک بازیکن آبی‌ها به دنبال تیم داخلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با استناد به صحبت‌های احمد مددی در فوتبال برتر می‌توان گفت باشگاه استقلال نه علاقه‌ای به تمدید قرارداد شیخ دیاباته دارد و نه میلیچ.

احمد مددی در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد شیخ دیاباته و میلیچ تمدید می شود گفت: پایان فصل درباره آنها تصمیم گیری خواهیم کرد. خبرهای رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است باشگاه نه تمایلی به تمدید قرارداد شیخ دیاباته دارد و نه ملیچ. این هم به خاطر عملکرد آنها در فصل جاری بازی ها است و هم اینکه دستمزد آنها برای باشگاه استقلال بار مالی زیادی ایجاد می کند. 

شیخ دیاباته و میلیچ از این موضوع مطلع شده اند و شیخ به همین بهانه از استقلال به فیفا شکایت کرده است و تا به شکایت او رسیدگی رسیدگی شود از استقلال جدا شده است و میلیچ هم منتظر است ورود خارجی‌ها به تیم های لیگ برتری آزاد شود تا با یک باشگاه دیگر وارد مذاکره شود. 

شیخ دیاباته که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شده بود این فصل فروغی در ترکیب استقلال نداشت و هفته های متمادی مصدوم بود و چند هفته ای هم اردوی تیم را به بهانه حضور زادگاهش ترک کرده بود.

از دست دادن دو بازیکن خارجی در حالی است که استقلال باید برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و برای بازی با الهلال آماده شود. اگر قرارداد شیخ دیاباته و میلیچ تمدید نشود استقلال بدون خارجی‌ها با الهلال بازی خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    آذری جهرمی لنگی 30 میلیارد تومن از همراه اول می گیره و با رانتی که داره به باشگاه پرسپولیس تزریق می کنه در حالی که چون استقلال و پرسپولیس هر دو تیم وزارت هستند به هر تیم 15 میلیارد می داد. در اینجا این 30 میلیارد تومن هزینه برای دولت ایجاد نمی کنه. 200 میلیارد در مجموع به برانکو دادن و 14 میلیارد بودیمیر بی خاصیت و 14 میلیارد جونیور بی خاصیت و همینجوری بشماریم 500 میلیارد برای پرسپولیس خرج کردند که جزو هزینه های دولت حساب نمی شه ولی پای استقلال که وسط میاد همش می شه هزینه
    • مولر از برلین DE ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      بر فرض دروغ شما 200میلیارد به برانکو دادیم در عوض 7 تا جام اورده!!!!!!!!!!!!! شما برای یک جام حذفی طبق مستندات حاجی فتل 800میلیارد خرج کردید!!!!!!!!!! در ضمن اسپانسر همرا اول بخاطر تراکنش زیاد پول زیاد می دهد شما در اقلیت هستید . می فهمی که چه می گویم...!!!!!!!!
  • عبدو بولینگ باز لنگی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    آقای مددی..آقای دست نشانده وزیر لنگی ..!!موغان لو لنگی رو .. ۱۵ میلیارد های وب پولش رو داده..مامان آذر نصف بیشتر درآمد پول اسپانسرهای همراه اول و ایرانسل رو داد به لنگ..فصل های قبل هدایتی و عابدینی رابراه سکه و زمین و پورشه میدادن به امثال سید بلال و سروش رفیعی و مسلمان و امیری و بیرانوند و...تا فرار نکنن... الان هم رسانه ها و رادیو تلوزیون جو سازی و شورو غوغا در کشور راه انداختن که لنگ رو قهرمان کنن ..جوری تبلیغات دارن میکنن که تیم های دیگه جلوی سپاهان و استقلال جوری بازی میکنن که انگار تیم لنگ تیم ملی ایرانه و بقیه تیمها اجنبی هستن... بابا بسته دیگه این لجن کاری و کثافت کاری ها..آخه دیگه چقدر جام های ناپاک تقدیم لنگ می کنی؟؟
  • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    همین که این اراجیف بی سرو ته رو ردیف میکنید نشان از حقارت و درماندگی شماست .یعنی واقعا هیچ چیزی توی زمین برای حرف زدن . بحث کردن ندارید ؟؟!!لا اقل دو تا آدم با سواد فوتبالی و با سواد تحصیلی بیاد که بشه باهاش راجع به فوتبال و بازی ها بحث کرد .به نظر من اینایی که فقط صحبت بابا ‌و مامان میکنن یک کانال دورهمی باشگاه براشون درست کنه سرشون گرم باشه .....
  • سیدرضا سیدریحانی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    پر طرفدارترین تیم ایران تاجه نه لنگ بی هویت بی اصالت.
  • بادکنکه قرمز AU ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    این مددی روی مدیر آملهایه قبلی رو سفید کرد، بابا مسعود کی بهتر از تو پیدا میکرد. اونور تیمه فساد داره بازیکن میگیره و جام سفارش میده اینور به اصطلاح جناب مدیر عامل میگه همینهایی که هستند رو هم نمیخوایم چون پولش زیاده. هوادار اگه غیرت داره بره داره باشگاه رو تخته کنه، اینجوری اگر اصلا تو لیگ نباشه تیم سنگین تره
  • اکبرمعراجی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    مخالف وجود ناپاک مددی ام اما موافق عدم تمدیدبا میلیچ ودیاباته هستم. مفت هم گرونند چون بازیکنای درجه سوم هستن.
  • ! IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    اخرین دستور سلطانی فر
  • خایدالو IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    بقول امیر حسین صادقی این مددی کلا تعطیله ولی این یک کارش قبول دارم چون این دو تا اصلا این فصل بی خاصیت هستن
  • مهرداد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    میلیچ نباید بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی