اشتباهات داوری برای استقلال در حال تکرار است/ بهتر است آقایان هم صدای این هواداران را بشنوند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم فاصله زیادی از صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال می‌گوید با وجود اینکه تیم فاصله زیادی از صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی دارد اما بازیکنان باید فرم آماده خود را حفظ کنند تا تیم در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

روند تیم را چطور می‌بینید؟

بعد از بازگشت استقلال از آسیا دو بازی ضعیف از این تیم دیدیم که به دو شکست انجامید، اما رفته رفته شرایط فنی تیم خوب شد و در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی را مشاهده می‌کنیم. اگر اشتباهات داوری نبود قطعاً چهارمین پیروزی پی در پی استقلال را هم مقابل آلومینیوم شاهد بودیم.

شما هم از اشتباهات داوری گلایه دارید؟

فکر نمیکنم هواداری وجود داشته باشد که از این وضعیت گلایه نداشته باشد. متأسفانه اشتباهات داوری برای استقلال در حال تکرار است و این تیم امتیازات زیادی را بابت اشتباهات داوران از دست داده است. از آن پنالتیِ گرفته نشده در دربی بگیرید تا اشتباهات بزرگی که در بازی مقابل صنعت نفت انجام شد و این اشتباه بزرگ در بازی با آلومینیوم هم تکرار شد که این بار منجر به از دست رفتن امتیاز شد. همه بازی‌های باقی مانده این تیم تا پایان فصل بسیار مهم است، اما بازی حذفی این تیم مقابل پرسپولیس قطعاً از این دیدارها مهم‌تر است چون پیروزی در آن بازی می‌تواند استقلال را تا حد زیادی به یک جام نزدیک کند.

برای تیم شانس قهرمانی قائل هستید؟

با اینکه استقلال در فرم خوبی قرار دارد، اما فاصله‌اش از صدر جدول در فاصله ۴ هفته مانده به پایان مسابقات به حدی هست که شانس این تیم برای قهرمانی را در حد صفر دانست؛ اما باید این فرم ایده آل را تا دیدار حذفی حفظ کرد و بهترین بهره برداری را در آن میدان انجام داد.

هواداران هم به مدیریت باشگاه گلایه دارند.

به هر حال هواداران فضا را رصد می‌کنند و حتماً اعتراضاتی هم وجود دارد. بهتر است آقایان هم صدای این هواداران را بشنوند. اینکه استقلال دوم و سوم و چهارم شود برای هوادار راضی کننده نیست و آنها این را شرایط خوب نمی‌دانند، هوادار ناراضی است چون تیمش چندین سال است که جام قهرمانی لیگ را کسب نکرده است.

به نظر شما این درست که سرمربی باید همه امور را انجام بدهد؟

در استقلال همه فرهاد را می‌شناسند و کسی مددی و مدیران دیگر آشنایی ندارد. اگر تیم نتیجه نگیرد کسی نمی‌گوید تیم مدیر کارآمد و پول نداشت، همه می‌گویند کار مربی کارش ایراد داشته است. فرهاد علی رغم میل باطنی به دنبال این مسائل می‌رود و این یک فاجعه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    خدا رو شکر که تو فوتبال پاک وسالم ما بخاطر وجود مبارک سپاهانیا وعستقلالیا نه عربده کشی وباجگیری وعوامفریبی یه نه تبانی و فساد.بعد اون گل تمیز وغیر عافسایدنصف بادمجون همه جهان لامصب هر دوگل عستقلال بسیار سالم وبدون هیچ حرف وحدیثی به ثمر نشست! بازیکن شماره4 تراکتور علنن کم مونده بود دوبار دیگه قبل سوت پایان خودش دو گل به خودی دیگه بزنه!!.طرف پشت هجده خودی با استپ سینه بسمت دروازه خودی!! توپ رو از جو مدافع خودی که داره توپ رو دنبال میکنه میقاپه میندازه اونطرف جلو قائدی!! بره تک به تک شه. این اگه اصالت وشخصیت و پاکی عستقلال نیس خو نپه چنن؟!! گل دوم هم که زیباترین گل قرن لیگ بود! مدافع شماره4 از پشت قائدی چرخیداومد جلوش وفضای پشت سرشو خالی کرد تا اون بره تک به تک شه! چقدر این عستقلالیا وکمیته ها وفوتبال ما پاک وتمیزه واین پرسپولیسه که اهل زدوبند وتبانی وهوچیگری ودله دزدی وخرید داور وبازیکنان حریفه.شک داری بکش دنده دو سنگینش کن.بدبختی اینجاس که هرچی بیشتر تمیزکاری!! میکنین بازم روش هستین!! ومیرید قهرمان میشید وگلات هم خواهید کرد ای عستقلالیای املت نخور ونجیب و با غیرت و سوپرهیرو.الخ
  • ناشناس US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    شما بی تیم موندی آمپول تقویتی از اتریش نیار بده بازیکن بدبخت که دوپینگی بشه فقط وقاحت
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    کودکستان استقلال ثبت نام میکند.
  • شمسعلی. AE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    اولا که بازی را بردید پس اشتباهات داوری در نتیجه ی بازی اثری نداشته و اتفاقا اکثر اشتباهات داوری در بازیهای استقلال با برد این تیم تمام شده و تاثیری در نتیجه ی بازی نداشته این پیکان است که دیروز از اشتباه داوری ۲ امتیاز ضرر کرده و باید شاکی باشد
  • محمدطاها IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    همون همیشگی..طبق معمول بازم‌پنالتی واضح واسه استقلال گرفته نشد هند آشکار فخرالدینی گرفته نشد این بازیکن توپ رو تو محوطه جریمه خودشون با دست کنترل کرد انداخت جلو پاش انداخت تو این صحنه‌پنالتی استقلال سوخت،داور شانس آورد استقلال بازی رو برد..در صحنه گل تراکتور هم خطایی رخ نداد و این گل هم با اشتباه داوری درون دروازه استقلال قرار گرفت..
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    البته منظور این کیسه کشه دوچرخه سوار این بوده که اشتباهات داوری بنفع کیسه در حال تکراره
  • ایمون زاید IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    زنوزی واقعا چه بر سر فوتبال آذربایجان آورد ،در بحبوحه مسابقات به واسطه گل پسر ناصر خان حجازی مشتری دست به نقد خرید استقلال میشه ،از ابتدا هم که هوادار شیش آتیشه استقلال بوده ،فیروزخان کریمی هم که استقلالی تیر هست میلاد فخرالدینی هم که مامور بوده در صورت ناتوانی استقلال در بدست آوردن موقعیت بشه یار دوازدهم استقلال و جور پلی میکرهای استقلال رو بکشه و پاس گل بده و تو توالت هم که شصت میلیون پول ناقابل با بازیکن داده میشه تا راه بده به گلزنی که اگه باز مهاجمان نتونستن کاری انجام بدن با دادن پنالتی قال قضیه رو بکنن البته در بازی ماشین سازی ،یادش بخیر واعظ آشتیانی که گفت پاکترین مقام استقلال سومی لیگ با مرفاوی بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی