نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عکس کمتر دیده شده از دو دروازه‌بان تاریخ‌ساز استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زنده یاد ناصر حجازی و منصور رشیدی دو دروازه‌بان تاریخ ساز فوتبال ایران هستند که سال‌ها در تیم‌های ملی و استقلال افتخارآفرینی کرده و جام های متعددی را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آوردند.

زنده یاد ناصر حجازی سابقه قهرمانی با تیم ملی در جام ملت های آسیا حضور در جام جهانی را داشت و منصور رشیدی نیز سابقه قهرمانی در بازی های آسیایی و جام ملت های آسیا راه در کارنامه خود ثبت کرد.

این عکس مربوط به سال ۱۳۵۳ است که زنده یاد ناصر حجازی با پیراهن زرد در کنار منصور رشیدی دیده می شود. این دو دروازه بان، سال ها رفیق و رقیب یکدیگر در تیم‌های ملی و استقلال بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    دوتاشون رویهم ۶ تا خوردند ، سال ۵۲ ، درست سالی که به کمک خسروانی خائن و همه ی عوامل دربار قهرمان چهار جانبه شدند و ۷۰ سال است پزش را میدهند و بساط خنده ی ما را جور کردند ولی به روزی افتادند که حاضرند هفته ی آخر عمدا به سپاهان ببازند که پرسپولیس قهرمان نشود ولی زهی خیال باطل ما خیلی زودتر کار را تمام می کنیم واقعا که رهروان واقعی ناصر حجازی هستید
    • آل بابا مسعود IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      قشنگ معلومه فرزندخلف مکتب عبده ای همینطوری ادامه بده چیزی به آخر خط نمونده
    • مصطفی ابی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      لنگی دو ستاره استقلال خار شده توی چشمت پیروزی که ساخته عبده همون عبده که متهم شماره یک قاتل پهلوان تختی بعدشم شما با هیلترزمان مسعود به اینجارسیدین حالا اخرعمرش لیگ بیست یکم معلومه میشه لنگی لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی