چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
۱ |
۴
رکوردی که رشید مظاهری را نیمکت نشین کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی که در زمان مربیگری محمود فکری به یک نیمکت نشین دائمی تبدیل شده بود در دوره فرهاد مجیدی ۵ بازی متوالی گل نخورد.

سید حسین حسینی در لیگ نوزدهم بدون رقیب دروازه‌بان اول استقلال بود و در تمامی بازی‌ها به عنوان گلر اصلی درون دروازه ایستاد اما اشتباهات فردی عجیبی از او شاهد بودیم اما چون مربیان تیم به گلر ذخیره اعتماد نداشتند کل فصل را بازی کرد.

حسینی در شرایطی رکورددار کلین شیت‌های متوالی شد که در رقابت فشرده با سید مهدی رحمتی رکورددار کلین شیت ادوار لیگ برتر مجبور بود بهترین باشد اما در لیگ نوزدهم رکوردش را از دست داد و باعث شد استقلال دنبال دروازه‌بان شماره یک باشد.

در نهایت استقلال مظاهری را جذب کرد و او در اکثر بازی ها درون دروازه ایستاد تا دو باخت متوالی به ذوب آهن و پرسپولیس باعث شود مجیدی دست به تغییرات بزند.

حسینی در جام حذفی به دروازه استقلال بازگشت و در دقیقه ۶۳ با یک اشتباه عجیب در خروج از دروازه یک گل به ذوب آهن تقدیم کرد ولی برد در این بازی فرصتی شد تا مجیدی یک بار دیگر به حسینی اعتماد کند و او را درون دروازه قرار دهد.

همین اعتماد از حسینی یک گلر ششدانگ ساخت که از او انتظار می رفت و در ۵ بازی متوالی گلی را نخورد تا در دقایق اضافی بازی با تراکتور وقتی ۹۰ دقیقه به پایان رسیده بود دروازه‌اش باز شود.

حسینی با این عملکرد رکورد ۴۷۷ دقیقه کلین شیت متوالی دارد. از طرفی رشید مظاهری در بهترین شرایط خود فقط موفق شده که در دو بازی متوالی گل نخورد و بهترین رکورد کلین شیت او ۲۲۶ دقیقه است.

با این حساب حسینی توانست ۲۱۱ دقیقه بیشتر از مظاهری دوام بیاورد و در بازی های متوالی گل نخورد تا با این رکورد حسینی گلر شماره یک استقلال بماند و رشید همچنان باید منتظر لغزش کاپیتان دوم استقلال باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باحقارت لُنگی ام IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    رشید مطاهری رو برگردونید ..حسینی زیاد اعتماد نیست بهش..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی