نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
به حال تصمیم گیرندگان این فوتبال باید تاسف خورد/ به کمالوند گفتیم در هر بازی ۳، ۴ تعویض اضافه انجام بدهد!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا گفت: زمانی برانکو می‌گفت فوتبال ایران آماتور می‌شود و به نظر می‌رسد آن روز فرا رسیده است.

حسین خبیری عضو هیئت هیئت مدیره باشگاه سایپا دل پردردی از رای کمیته استیناف دارد. او در مصاحبه ای به شدت از تصمیمی که علیه سایپا گرفته شد انتقاد کرد:

*کمیته استیناف با این رای به شعور تمام اهالی فوتبال توهین کرد. این کار اگر خوش خدمتی به ذوب‌آهن نبود پس چیست؟ مگر امکان دارد که شب قبل از بازی در چنین شرایطی رای صادر شود، آن هم رایی یک طرفه و کاملا از روی غرض.

*زمانی برانکو می‌گفت فوتبال ایران آماتور می‌شود و به نظر می‌رسد آن روز فرا رسیده چون اتفاقاتی در فوتبال ایران می افتد که هیچ مبنای منطقی و قانونی و درستی ندارد.

*با تمام وجود از حق سایپا دفاع خواهیم کرد و اینطور نیست که بتوانند حق و ناحق کنند. این امتیازات بادآورده و ناحق و این تخلفات جایی دامنشان را می‌گیرد. از این به بعد اگر اینطور باشد و قرار باشد اقدامی علیه این تخلفات صورت نگیرد ما هم به کمالوند گفته‌ایم در هر بازی سه، چهار تعویض اضافه انجام دهد؛ نهایش جریمه‌اش را می‌دهیم هر چند با وضع موجود کسی هم جریمه نمی‌شود و تبرئه می‌شود.

*باید به حال این فوتبال و تصمیم گیرندگان و ارکان انضباطی و قضایی آن تأسف خورد که خنده همه را درآورده‌اند و با این رفتارهای بی منطق باعث تمسخر فوتبال شده‌اند. با این کارها نمی‌توانند حق سایپا را بخورند و با تمام وجود از حق باشگاه و بازیکنان دفاع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیفیان IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    سلام دوستان.قانون قانون وبازهم قانون.این قانون که چماق یاابزارظلم بالادستان بی منطق.برمظلومین بی دفاع اما باحوصله وصبورخیلی جاهااین تسمه دینام جای ریگلژداره شل کن وصفت کن.یعنی بعضاهمین قانون بای پرس جوجه کباب بدون نوشابه ماستهم تعقیرمیکنه وای بروزی که سرویس تمام باشدآن جوجه که اگربای سیخ کوبیده میکس بشه قانونوجرش میده وبنددربندوبه تبصره هاسوق میده.آره جونم این واقعیتوگفتم.
  • شاهرخ خان: IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    قرار نیست که همه کمک داورها و ناظرین بازی مثل اون بازی (سایپا_پیکان) گیج باشن و اجازه تعویض اضافه رو بدن. تو که خودت آماتور بودن رو با این نحوه حرف زدن و پیشنهادت به منصه ظهور رسوندی!! تو که دم از حرفه‌ای‌گری میزنی نباید چنین پیشنهادی بدی. کمک داور و ناظر اون بازی اشتباه کردن و باید جریمه بشن، همچنین سرپرست تیم پیکان.
  • توفان DK ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    از معدود حکم های منطقی ! نمی گم قانونی یا غیرقانونی . چون باید پذیرفت که ظاهرن سر تعریف بازیکن مجاز و موثر و تخلف اداری و غیراداری دعوا هست. چندین مورد می دانم که حتا بازیکن دارای کارت زرد بیش از حد مجاز ( چه در زمان قدیم که دو کارت زرد بود و چه الان که چهارتا هست) بازی کرده اما چون باشکاه قبل از ان پرسیده و سازمان لیگ در ثبت ان اشتباه کرده بودند، پس اقدامی نشده و کسی هم معترض نبوده. صد البته اقایان هم می توانند دهن کجی کنند و بازیکن شماره 5 را بیرون اورده و 5 بازیکن شماره یک به زمین بفرستند ولی حتمن توجیه کنند که ناظر و مسوول حواسش نبوده و مهمترین به همه بازیکنان سغارش بشه که مبادا توپی را گل کردن که هیچ، حتا پاس منجر به گل ندهند چون بازی موثر حساب مبشه و باید بگن فقط یه گوشه بایستند و با هم گپ بزنن، یا بر سر داور ریخته و اعتراض کنند و یا توپ های اوت شده را بیارن.. مبادا حتا جلوی توب را از رفتن به اوت بگیرند چون به هر حال یهو همان به گل و پنالتی منجر و بازی موثر حساب شده و واااااااااااااویلا.. فوتبال ان دیار چه داستان ها دارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی