نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستاره‌ای که پول نجومی بابت مصدومیتش می‌گیرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جای تعجب ندارد که ادن آزار ستاره رئال‌مادرید در صدر فهرست گران‌ترین بازیکنان مصدوم جهان قرار داشته باشد.

مصدومیت‌ها بخشی اجتناب ناپذیر از فوتبال هستند و می‌توانند روی سرنوشت یک فصل تیم یا بازیکن تاثیر بگذارند. با این حال، وقتی بازیکنی بیشتر از حد انتظار روی نیمکت و از ترکیب بیرون می‌ماند، می‌تواند هزینه زیادی را برای هر باشگاهی در پی داشته باشد.

در شرایطی که باشگاه ها به دلیل شیوع پاندمی کرونا به مشکلات بزرگ اقتصادی برخورد کرده‌اند هزینه کردن برای بازیکنان مصدوم می‌تواند دردسری مضاعف برای آن‌ها باشد. به همین دلیل بازیکنانی که بیش از حد معمول مصدوم می شوند یک ضرر مالی بزرگ نیز برای تیم خود به همراه دارند.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط «بتیشن اسپورت» انجام شده، تعداد مصدومیت‌ها در میان پنج لیگ بزرگ اروپا به میلیون‌ها یورو رسیده است. این تحقیق فصل گذشته (از آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱) را مورد ارزیابی قرار داده که بر اساس آن رئال مادرید بیشترین آسیب دیدگی را داشته و تقریبا ۴۵ میلیون یورو برای حقوق بازیکنان مصدوم هزینه کرده است.

جای تعجب نیست که ادن آزار در صدر این فهرست قرار داشته باشد. فصل گذشته این بازیکن بلژیکی در مجموع ۲۵۲ روز مصدوم بود و دستمزد هفتگی او حدود ۴۷۵ هزار یورو در هفته است که منجر به ضرر ۱۷ میلیون یورویی باشگاه رئال مادرید شد.

فیلیپه کوتینیو با ۲۳۳ روز مصدومیت در رده دوم قرار گرفت و تقریباً ۱۶ میلیون یورو برای بارسلونا هزینه داشت. در نتیجه، بارسلونا با کمی بیش از ۴۰ میلیون یورو، در فهرست باشگاه‌هایی که بیشترین هزینه را برای بازیکنان مصدوم کرده‌اند، سوم است. نیمار و پل پوگبا با ۹۵ و ۲۳۰ روز مصدومیت به ترتیب سوم و چهارم هستند که نیمار به دلیل دستمزد بالاتری که دارد در رده سوم قرار گرفت.

ستاره‌ای که پول نجومی بابت مصدومیتش می‌گیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی